Battleknight?

  • Kunne virkelig ikk la vær :oops:



    Angriber : Hardstyler
    Forsvarer : Sir Lichenstein


    Hardstyler har vundet og får 3 Sølvdaler
    Hardstyler får 2 EP og Sir Lichenstein får 0 EP.
    Skade - angriber: 18 / Skade - forsvarer: 3

  • Vi skal bare lige bemærke at Tempel Knights er i alliance med Order of Elune (#2 på listen) og Must Die.


    Damn... Jeg ved ikke helt hvad jeg gør forkert. Får røvpenge og taber de fleste af mine kampe, både til stærkere, lige og klart underlegne modstandere. Er ved at blive lidt småirriteret på hele systemet. Det virker så tilfældigt at det bliver plat X(

  • Eh de der rubiner/gems man skal bruge ind i mellem, er det nogle der kun er opnåelige hvis man gider at betale for lortet? Det er skuda plat. Alt det gode skal man betale for.


    Kæft noget lort... (Hvis det er sådan det er)

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    hvordan søger man ind i guild ? og skal man virkelig betale for at kommer vider i spillet ?


    I menuen "Orden" søger du bare på Vultures og klikker på "gem" eller noget i retningen. Kan ikke helt huske hvordan det foregår, men det er noget i stilen.


    Du skal ikke desideret betale for at spille, men der findes nogle krystaller du bruger til at betale for nogle bestemte ting. Det er nogle du kan købe med ægte cashmonay, og jeg ved ikke om de er til at finde i spillet ellers. Hvis de kun kan fås ved at købe dem, så er det lidt et plat spil og egentlig ikke værd at spille da alt du kan få fat på af fede/brugbare ting og goder (Rustning, Våben, opgrtaderinger) kræver at du har de der lede krystaller, og der sidder vidst rigeligt med nørder der gerne gider at betale for lortet.

  • Quote

    Originally posted by Soc


    I menuen "Orden" søger du bare på Vultures og klikker på "gem" eller noget i retningen. Kan ikke helt huske hvordan det foregår, men det er noget i stilen.


    Du skal ikke desideret betale for at spille, men der findes nogle krystaller du bruger til at betale for nogle bestemte ting. Det er nogle du kan købe med ægte cashmonay, og jeg ved ikke om de er til at finde i spillet ellers. Hvis de kun kan fås ved at købe dem, så er det lidt et plat spil og egentlig ikke værd at spille da alt du kan få fat på af fede/brugbare ting og goder (Rustning, Våben, opgrtaderinger) kræver at du har de der lede krystaller, og der sidder vidst rigeligt med nørder der gerne gider at betale for lortet.


    Det gør det jo egentlig også til et godt spil... især for dem der har lavet det for så kan de måske få lidt af deres udgifter ind igen og måske endda tjene en krone eller to på at have udviklet noget vi kan more os med.


    Vil dog ikke selv betale for det men kan da nemt se pointen i det. Tror dog godt du kan få dem ind på togter.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    ok tak for svaret, jeg fortsætter til jeg finder ud af noget,så kan det måske være man gider betale de 8 eur det koster,


    kan i ikke tage mig med ind i jeres guild dem der har en under tweak folket ?

  • Quote

    Originally posted by Soc
    Eh de der rubiner/gems man skal bruge ind i mellem, er det nogle der kun er opnåelige hvis man gider at betale for lortet? Det er skuda plat. Alt det gode skal man betale for.


    Kæft noget lort... (Hvis det er sådan det er)


    Jeg har lige fået 3 gems under en mission.
    Så nej du behøver ikke betale dig fra det.

    /Avartar

  • Quote

    Originally posted by Avartar


    Jeg har lige fået 3 gems under en mission.
    Så nej du behøver ikke betale dig fra det.

    /Avartar


    Jeg har også samlet 45 gems indtil videre, så det er ikke nødvendigt at hive tegnedrengen frem overhovedet :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Et tip til folket:


    Hvis det er at i har 15 gems liggende, så brug dem på Dukken under skjulested, så koster nye stats kun 75% af normalprisen :) ... dvs. at få stat nr. 10 koster ikke 100 men kun 75... desværre opdager jeg det først nu :(

  • Jeg tror jeg sletter min bruger !!!!! fordi, dem der betaler for spillet, de er stærkere end de andre...


    også tror jeg ikke det min genre spillet....


    men donerede min sidste moneys [56] til ordenen

  • Hvis du samler 30 rubiner kan du også få premium konto så vidt jeg kan se.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr