Hvad er det 'vildeste' du har købt?

  • Quote

    Originally posted by Zalam
    Det vildeste var nok da jeg valgte og købe et par bukser til 3500,-


    OMG, hvilke er det?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Jeg købte engang en monster stuestol på et loppemarked, da jeg var på efterskolen. Og vi var alle på cykel... Det var ret hårdt at cykel med den i 5 km :)


    Men jeg køber mig snart en psyko "ghettoblaster", så den bliver nok det vildeste :-)

  • Så er der jo også den her sag, jeg for lang tid siden gav 1600,- for.


    [Blocked Image: http://img297.imageshack.us/img297/7/tacticalmasteryl8.jpg]

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Brition
    Muligvis da jeg købe 60 0,70 Cocio - Jeg har vist aldrig levet bedre end i den måned hvor de rakte. :crazyeyes:


    OT: Mig og brormand kværnede hver 8x70cl cocio for et par år siden på en dag..
    Det skulle du ta og prøve hvis du er vild med Cocio :D .
    Ganske morsomt at ligge og jamre sig ved siden af hinanden.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Det lyder sgu meget sjovt, men jeg prøver så vidt muligt ikke frådse. :clap: Kan så godt være at 60x0,70 på en måned er fråds, men lige 8 om dagen er måske i overkanten. Der ryger max 4 på en dag, det er nok til at gøre mig i godt humør. :D

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Der er mere end du ser som ikke er skrevet på - kan være jeg tilføjer det senere.


    Ok godt, hehe.
    Skulle ellers lige til at sige du var blevet snydt på det groveste, men nice anlæg du har der :9xo


    Det jo Cerwin-Vega med fløjlshandsker som Hifiklubben skriver :D

  • Happy - Du er ikke bange for at magneten i Dalien til højre napper informationerne på Harddisken når du har placeret den så tæt op af??

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Happy - Du er ikke bange for at magneten i Dalien til højre napper informationerne på Harddisken når du har placeret den så tæt op af??


    Der står den er delvis magnetisk afskærmet inde på hifiklubben.dk (tror kun det er i toppen), men der skal alligevel en meget kraftig magnet til at slette noget på en harddisk fra den afstand højttalerne står :)

  • Som flere skriver ved jeg ikke hvad det vildeste jeg har købt skulle være.. Men det vildeste jeg har oplevet (og hvor betalingen på INGEN måde havde noget med mig at gøre :cheers:) var i vinterferien i år hvor jeg var til OL i Torino!


    Ikke så meget fordi de olympiske lege var vilde.. mere fede.. men turen var arrangeret af Hurtigruten - norsk rederi - som havde sendt et skib til Savona hvor det fungerede som hotel.
    :clap: når man har sin egen suite kan ferie med mor og far godt accepteres!.. og prisen løb op omkring en 1/8 million :$ så vi har ikke fedet den.. eller det har vi jo så, men ikke på den måde :boxed:


    P.S. fik vi rabat og betalte en 1/10 :9xo

    [SIZE=7]MSI MS-6340M Micro-ATX Mainborad Rev. 5.0[/SIZE]
    [SIZE=7]AOpen Geforce2 MX400-V 64MB[/SIZE]
    [SIZE=7]2*128 MB Kingston PC-133 SDRAM[/SIZE]
    [SIZE=7]AMD Duron Morgan 1000Mhz @ 1120MHz, Thermaltake SonicTower[/SIZE]
    [SIZE=7]Razer Copperhead First Edition, Steelpad 4D, Cycon KB-1307[/SIZE]
    [SIZE=7]Sandberg LS-28 2*1W, Trust Silverline Microphone MC220G[/SIZE]
    [SIZE=7]Antec Performance One P180-EU, RaidSonic ICY BOX[/SIZE]
    [SIZE=7]Maxtor 4D040HD2 40GB & Maxtor 6B200PO 200GB[/SIZE]
    [SIZE=7]Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC#2[/SIZE]
    [SIZE=7]Orion 17" Digital Color Monitor TCO 99 Certified[/SIZE]
    [SIZE=7]Codegen 200X1 300W Powersupply[/SIZE]

  • Hmmm, må være mit softgun gevær jeg dengang købte til 4000kr. Ja, jeg ved godt det kan gøres meget billigere nu.



    Pic:



    [Blocked Image: http://img183.imageshack.us/img183/3491/dsc00248ip3.jpg]




    EDIT: Glemte lige min Deagle :D





    EDIT2: Jeg kan sgu ik lige få Zlinky's image ting til at gøre som jeg vil.. I får et link i stedet.


    http://alcoholic.dk/?p=show&id=758


    EDIT7823578238: Jeg prøver lige at fixe et nyt billede, nu går det helt galt :boxed:

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet 5 gange, sidst af TheSnake ().

  • fx-55 der levede 1 sekund grundet fejl-mod (12volt direkte ind i den lille søde cpu var for meget)


    160m2 et-plans hus i København (latterlig pris)


    cascade-køler importeret fra usa

  • http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30902 13 år gammel til 73.000 DKK bare fordi at den var sjov at køre i :roller:


    ellers har jeg da købt mig et fjernsyn til 1/4 af pris ( sparret 4000 ) fordi at det var den sidste i butikken ( enten var jeg god til at handle ellrs skulle den vel bare skrotes :O )

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Originally posted by Gomer Pyle
    fx-55 der levede 1 sekund grundet fejl-mod (12volt direkte ind i den lille søde cpu var for meget)


    160m2 et-plans hus i København (latterlig pris)


    cascade-køler importeret fra usa


    skulle der ikke bare bedere luftkøller på ? :)) :boxed: :$

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Har man for mange dvd'er når de begynder at stå i lag på reolen? :D


    Det vildeste der er i den samling er nok min James Bond UE, i en dejlig attaché kuffert, og super lækre udgaver af de film.


    Mit ellers vildeste køb må være min laptop som desværre har nogle problemer med batteriet, så den er en sviptur i Holland :(


    Desværre ingen bil til mig endnu, men det har nu nærmere fravalgt da jeg ikke finder det nødvendigt, kører rigeligt til dagligt på andre måder :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Tjah. Mit ingenting er klart det største, kan nemt følge med KarGa på den front :oops:
    De der øjeblikke hvor man bare tænker "hell... Det er kun 200 kr." Så har man et eller andet skrammel. Over i hjørnet. Glemt.
    Computer er der også fyret en del penge efter efterhånden. Sådan går det jo.

  • Quote

    Originally posted by Kenny


    Der står den er delvis magnetisk afskærmet inde på hifiklubben.dk (tror kun det er i toppen), men der skal alligevel en meget kraftig magnet til at slette noget på en harddisk fra den afstand højttalerne står :)


    Tjaaa.. Det lykkes nu for min højttaler.. ;) .
    Dog ikke en Dali, men en CV.. Ved ikke om basserne på Dali er afskærmet, men tror det næppe.


    Desuden kom brormand ud for det samme..
    -Så det er ikke fordi jeg er langt ude ;)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb