Indlæg af Keelfrizer

    For at gøre det kort: 3 har fungeret fint for mig... Jeg har rundet et år som kunde og det ENESTE problem jeg har oplevet var nummerflytningen som til gengæld tog 7 måneder :boxed:


    De kunne ikke levere telefonen jeg ville have, i min ønskede farve, så jeg fik helt ny af samme slags i 3 uger indtil den rigtige kom hjem!


    Dermed kan jeg udlede af min erfaring at kombinationen 3+service kræver LAAAANG tid og tålmodighed.

    Heh ja jeg synes også den lugter lidt :D ..og nej jeg kender ikke afsender.


    Men jeg har ikke tænkt på at svare tilbage på den. Det var en god ide og så bliver det også afklaret hvis jeg ikke får noget svar!

    Hej alle!


    Jeg har netop modtaget en mail med navnet Faktura.exe.. Rolig rolig jeg har ikke åbnet den!
    Den ser ca. sådan her ud


    "Kære kunde!


    Regning
    Data er tillagt og sent med denne meddelelse.


    Jeg bruger gratis antispamversion, som allerede har fjernt 227 spambreve. Antispam er helt gratis for private brugere."


    Og så er der vedhæftet en .rar fil med navnet faktura.


    Det sjove er at jeg ikke har handlet noget i meget lang tid.. :boxed:
    Kender nogle noget til den mail?

    Til et mini-LAN hvor vi forlystede os med Cossacks havde jeg 10.000 soldater "under produktion" inden jeg blev gjort opmærksom på at man vha. Ctrl kunne få dem lavet i en lind strøm automatisk. :boxed:

    Der kommer til at være SÅ meget stemning i den by dér! Det bliver pisse lækkert - sådan en trailer tænder mig helt vildt og jeg sidder bare og drømmer om at blive en del af det :crazyeyes: City-Vice fik mig til at høre latterlig 80' musik i flere år og jeg tror det her spil kan give samme oplevelse!


    Mht. de der ekstraudgivelser så kan de bestemme mit valg af konsol. Jeg håber godt nok at det ikke kun bliver til xbXox :pokey:

    Jeg har efterhånden den mening, at det må være lovligt at hente en "ulovlig kopi" fra nettet, hvis det ikke er muligt høre sin egen lovlige på sin iPod!


    Der er sq så meget bøvl med det - at det billigste (læs: gratis) også er det letteste!

    Gi'r den gas i en kulfiberanretning på Odense Kanal - så meget som muligt! :crazyeyes:
    Desværre er der restriktioner her om vinteren, så jeg er nødsagt til alternativ træning, men bare jeg er i form til sommer, er alle glade ;)


    Billedet er fra Amsterdam i sommers til junior vm

    Jeg vil også gerne vide hvilken udgave af Hannibal det er som du har?


    Ellers byder jeg 200 minus fragt for:


    Beverly Hills Cop Special Collector's Edition
    Hannibal Limited Edition
    Saturday Night Fever
    Good Night, and Good Luck
    Donnie Darko

    Som flere skriver ved jeg ikke hvad det vildeste jeg har købt skulle være.. Men det vildeste jeg har oplevet (og hvor betalingen på INGEN måde havde noget med mig at gøre :cheers:) var i vinterferien i år hvor jeg var til OL i Torino!


    Ikke så meget fordi de olympiske lege var vilde.. mere fede.. men turen var arrangeret af Hurtigruten - norsk rederi - som havde sendt et skib til Savona hvor det fungerede som hotel.
    :clap: når man har sin egen suite kan ferie med mor og far godt accepteres!.. og prisen løb op omkring en 1/8 million :$ så vi har ikke fedet den.. eller det har vi jo så, men ikke på den måde :boxed:


    P.S. fik vi rabat og betalte en 1/10 :9xo

    Jaa.. det giver vel sig selv.. :crazyeyes:


    Er der en derude som har en Silent Twin liggende? Den er udgået af handel så eneste mulighed for at få en er hvis nogen vil sælge!


    Evt. må I også gerne give et bud på en anden køler.. Jeg har lavet en tråd tidligere men der kom ikke så meget respons - sikkert fordi køleren skal være kompatibel med socket A :razz:


    Kan TT Sonic Tower bruges?

    Der skulle vel ikke nogen som enten har..


    MIST Silent Twin
    eller
    Thermaltake Sonic


    ..liggende på hylden, for i så fald er jeg vældig interesseret!? Især i MIST for der er aaalt for lang ventetid på den ;(