Har aldrig røget, ellers var jeg nok heller ikke nået så langt inden for sportens verden ( DM, NM, EM og VM.. kom aldrig til OL desværre )
Hatten af for dem som kvitter smøgen og dem der viser hensyn til ikke-rygerne.
/Avartar
Har aldrig røget, ellers var jeg nok heller ikke nået så langt inden for sportens verden ( DM, NM, EM og VM.. kom aldrig til OL desværre )
Hatten af for dem som kvitter smøgen og dem der viser hensyn til ikke-rygerne.
/Avartar
QuoteOriginally posted by Mikkel
Slemt og slemt... 5. klasse er da vist et meget normalt tidspunkt for den slags at dukke op i interessen... Det er omkring den alder man begynder at ville opføre sig voksent.
Det ville selvfølgelig være langt bedre hvis de aldrig fik øjnene op for den slags, men unormalt tror jeg nu ikke det er.
Meget har ændret sig siden min tid så (og jeg er kun 16)!
Jeg ville mene den interesse/nysgerrighed først skulle komme efter man har trådt ind i teenager alderen.
Jeg begyndte først at drikke så småt efter min konfi, og for "alvor" i slutningen af 7 ende klasse.
QuoteOriginally posted by urbananen
Tjaa.. 9-10 år synes jeg nu er voldsomt tidligt at stå og ryge i legehuset..
Men kan sgu godt være at det bare er mig som er bag ude.. Det jo ikke første gang det er sket
Nu er man jo somregel mere end 9-10 år når man går i 5. klasse.
Det ændrer dig ikke på, at jeg også synes det er tidligt, og forhåbentlig er det noget der bliver fortalt til forældrene, så de kan gribe ind overfor det.
QuoteOriginally posted by nonsens
undskyld er det mig der har misforstået noget her eller syntes du det er sejt og ryge ??
Sku nok ha brugt en anden smiley Sætningen var meget ironisk ment
QuoteOriginally posted by mp.0
Sku nok ha brugt en anden smiley
Sætningen var meget ironisk ment
Nej tror bare det er nonsens der ikke kunne forstå sarkasmen Havde ingen problemer med at tyde den.. hehe
Ryger ikke Jeg har brug for gode lunger
Kan ik rigtig se hvorfor man ryger =/
Drikker heller ikke for den sags skyld.
QuoteOriginally posted by Burger
Nu er man jo somregel mere end 9-10 år når man går i 5. klasse.
Det ændrer dig ikke på, at jeg også synes det er tidligt, og forhåbentlig er det noget der bliver fortalt til forældrene, så de kan gribe ind overfor det.
Man kan nu sagtens være 10år i 5. klasse.. Kan godt regne mig frem til at man ikke kan være 9, min fejl.. Men det er jo hvad vi har opdaget.. Mon ikke de er begyndt et par dage før end vi opdagede det? Og jo, sådan noget bliver sagt videre, da det jo er noget af et problem.
-Men forældre er jo ikke altid i stand til at stoppe deres unger i ret meget af det de roder sig ud i synes jeg..
QuoteOriginally posted by Ramaskriget
Nej tror bare det er nonsens der ikke kunne forstå sarkasmenHavde ingen problemer med at tyde den.. hehe
bare mig der fattede minus, men det jo heller ikke første gang
QuoteOriginally posted by nonsens
bare mig der fattede minus, men det jo heller ikke første gang
Hvis du normalt fatter + vil jeg gerne påpege at du er en sjældenhed inden for hunkøn *GG*
Hvad er værre end en mandschauvinist? - En kvinde der ikke gør, hvad der bliver sagt *G*
ryger ikke andet end vandpibe.. det hæver rumtemp i mit værelse og resulterer i dårligere overclock og det betyder jo noget mere end at ødelægge sit helbred
QuoteOriginally posted by Niller
La er lige så billige.. add.. camel smøger ka je sku ikk li´..:D
Har ikke lagt mærke til prisen.. Men LD var de billigeste da de kom ud så dem ryger jeg stadig ..
Prince er nice men hvad med hjemmeroll haha
QuoteOriginally posted by BukkeMand
Hvis du normalt fatter + vil jeg gerne påpege at du er en sjældenhed inden for hunkøn*GG*
Hvad er værre end en mandschauvinist? - En kvinde der ikke gør, hvad der bliver sagt
*G*
og havd er så værrer end en kvinde der ikke gør havd der bliver sagt..??
en mand der tror han kan mere end 1 ting af gange *gg*
QuoteOriginally posted by TheSnake
Er jeg træt.. eller?
Vist mig der var træt der..