hvordan er WoW ?

  • hey. har tænkt lidt på at spille wow, men ved ikke helt om det holder i længen. nogen siger det bliver hurtigt ens formet og andre at det holder spændingen.


    hva syntes i ? er det hver at begynde på ?

  • tjaa, jeg er for nyligt begyndt at spille det og må indrømme at jeg synes det holder hele vejen :D
    Men det kræver efter min mening at du har nogen venner at spille med, ellers synes jeg godt nok hurtigt at det bliver kedeligt.
    Men det er vel indivoduelt :)

    - Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

  • Det er jo smag. Der er ikke nogen der kan afgøre på dine vejne om du vil kunne li' det. Så prøv det.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg er selv lige begyndt i går aftes, og jeg er da blevet helt bidt af spillet :D

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Hvis du har nogen venner der også spiller det, så ville det være oplagt at gå igang med. Hvis ikke så prøv at tag et kig på spillet Everquest 2, som er lige så oplagt at vælge. Dog kræver dette spil en maskine af nyere dato.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Vil sige det kommer helt an på din type.


    Har kammerater der blev meget hurtigt træt af at spille det, og har selv spillet det siden den amerikanske beta startede, så dvs. på den anden side af 2 år, og sgu ikke træt af det endnu.. begynder at blive lidt træt af det, men så er det godt at burning crusade er lige om hjørnet (expansionen)

  • Jeg har nu spillet ca 1 til 2 måneder og er bestemt ikke blevet træt af det.


    Har ellers altid spillet Counterstrike og BF, men WOW har skam fanget mig ganske godt.


    Er nu blevet lvl 44, så der er masser tilbage i spillet :D

  • Jeg har ikke været ret meget til rollespil, men besluttede at prøve WoW. I løbet af det første år til 1½ efter jeg startede spillede overhoved ikke andre spil. Nu synes jeg efterhånden jeg har nået det jeg ville og savner noget nyt, men jeg spiller skam stadig og nu kommer Burning Crusade jo også snart! :D


    Jeg synes bestemt Blizzard har formået at fange folk der ikke normalt ville spille rollespil, og tilbyde noget til dem der ikke nødvendigvis vil spille 10+ timer om dagen.


    Spillet kan efterhånden fås til 200-250 kr. inkl. den første måned, så tag dog og prøv om det er noget for dig!

  • tjae blizzard skræmmer jo næsten folk væk med nogle ganske alvorlige fejl. På hakkar hvor vi spiller horde i guilden er der ca 75% allys pga flere store ally guilds fik fri transfer til serveren fra ravencrest.....så nu er der normalt også ventetid på op til 2 timer om aftenen.......fuldstændig grotesk. Det betyder også at i områder hvor du møder en del allys....der møder du sjældent andet. og vi har kun italienere på serveren næsten....gud fri mig vel.


    udover det så er det imo hamrende kedeligt at spille alene, og blizzard har ikke rigtigt lagt op til at man får ret meget ud af at være sammen i en gruppe andet end instance. Der skulle være xp bonus for grupper istedet for at man skal dele xp. mere diablo2 stil over det ønskes.


    derudover laver deres GMs utroligt lidt...du kan melde bots der grinder, folk der bare står og laver ingenting osv, men de gør ikke en skid.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg synes nu også det er ok at spille alene, men kan da godt give dig ret i at der kunne gøres mere for at opfordre til at spille med andre.


    Resten af hvad du skriver har vel egentlig ikke så meget med spørgsmålet at gøre!


    Mht. GMs så laver de vel et eller andet når nu de lige har bannet 76.000 accounts!

  • Til det med at spille alene.


    Jeg har spillet alene hele vejen igennem, men har bare haft min LFG kanal åben, så går det ganske let med at finde en gruppe at spille lidt med.


    I værste tilfælde kan jeg nasse lidt på min bror og få ham til hjælp hvis jeg ikke kan finde nogle af spille med ;)

  • Da jeg købte WoW spillede jeg det hver dag/nat i ca 1½ år uden at kunne slippe det igen. Det er det eneste spil jeg nogen sinde har spillet så mange timer hver dag, i sidste ende blev den næsten en "sygdom", så jeg er stoppet totalt med at spille og har ikke planer om nogensinde at begynde igen. WoW var mit første MMO, så du behøver ikke at være hardcore MMO-gamer for at springe ud i det.


    Så for at svare på dit spørgsmål; så er det et rigtigt godt spil. ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Jeg har nu spillet ca 1 til 2 måneder og er bestemt ikke blevet træt af det.


    Har ellers altid spillet Counterstrike og BF, men WOW har skam fanget mig ganske godt.


    Er nu blevet lvl 44, så der er masser tilbage i spillet :D


    Så begynder spillet først rigtigt for dig nu jo ;)


    jeg DINGede til 59 igår, så idag skal jeg bare hardcore grinde i håbet om at ramem 60, og kunne have tid til at stige yderligere fra min honor rank 6 samt få min unstoppable force købt

  • lvling i wow er okay men pvp er crap
    lvling i eq2 er okay men pvp er crap
    og spillet som inge spiller fordi de er softcore : lineage 2 har den mest voldsomme pve(tager ekstrem lang tid at lvl) men pvpen er guf.

    Core 2 duo e6600 2.4ghz @ 3420 mhz on scythe infinity
    2 gb cellshock pc 6400 DC @ 475 4.3.4.8
    GALAXy geforce 8800 GTS @ 650/1922
    X-fi Fata1ty FPS @ logitech z-5500
    Gigabyte GA-965P-DS3 F9 Bios


    ke ke ke ^___^

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler


    Så begynder spillet først rigtigt for dig nu jo ;)


    jeg DINGede til 59 igår, så idag skal jeg bare hardcore grinde i håbet om at ramem 60, og kunne have tid til at stige yderligere fra min honor rank 6 samt få min unstoppable force købt


    yeah - er 48 nu, så nu begynder mine dots stille og roligt at gøre nas ;) :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    yeah - er 48 nu, så nu begynder mine dots stille og roligt at gøre nas ;) :))


    Yeah! er på 120k/209k exp nu, så med ldit held rammer jeg faktisk 60 idag!