hey. har tænkt lidt på at spille wow, men ved ikke helt om det holder i længen. nogen siger det bliver hurtigt ens formet og andre at det holder spændingen.
hva syntes i ? er det hver at begynde på ?
hey. har tænkt lidt på at spille wow, men ved ikke helt om det holder i længen. nogen siger det bliver hurtigt ens formet og andre at det holder spændingen.
hva syntes i ? er det hver at begynde på ?
tjaa, jeg er for nyligt begyndt at spille det og må indrømme at jeg synes det holder hele vejen
Men det kræver efter min mening at du har nogen venner at spille med, ellers synes jeg godt nok hurtigt at det bliver kedeligt.
Men det er vel indivoduelt
Det er jo smag. Der er ikke nogen der kan afgøre på dine vejne om du vil kunne li' det. Så prøv det.
Jeg er selv lige begyndt i går aftes, og jeg er da blevet helt bidt af spillet
Hvis du har nogen venner der også spiller det, så ville det være oplagt at gå igang med. Hvis ikke så prøv at tag et kig på spillet Everquest 2, som er lige så oplagt at vælge. Dog kræver dette spil en maskine af nyere dato.
Flyttet til WOW generelt.
Det er bedst hvis du har nogen at levele med,.. Jeg synes ikke det er ensformigt med alle de forskellige chars osv,,
Vil sige det kommer helt an på din type.
Har kammerater der blev meget hurtigt træt af at spille det, og har selv spillet det siden den amerikanske beta startede, så dvs. på den anden side af 2 år, og sgu ikke træt af det endnu.. begynder at blive lidt træt af det, men så er det godt at burning crusade er lige om hjørnet (expansionen)
Jeg har nu spillet ca 1 til 2 måneder og er bestemt ikke blevet træt af det.
Har ellers altid spillet Counterstrike og BF, men WOW har skam fanget mig ganske godt.
Er nu blevet lvl 44, så der er masser tilbage i spillet
Jeg har ikke været ret meget til rollespil, men besluttede at prøve WoW. I løbet af det første år til 1½ efter jeg startede spillede overhoved ikke andre spil. Nu synes jeg efterhånden jeg har nået det jeg ville og savner noget nyt, men jeg spiller skam stadig og nu kommer Burning Crusade jo også snart!
Jeg synes bestemt Blizzard har formået at fange folk der ikke normalt ville spille rollespil, og tilbyde noget til dem der ikke nødvendigvis vil spille 10+ timer om dagen.
Spillet kan efterhånden fås til 200-250 kr. inkl. den første måned, så tag dog og prøv om det er noget for dig!
tjae blizzard skræmmer jo næsten folk væk med nogle ganske alvorlige fejl. På hakkar hvor vi spiller horde i guilden er der ca 75% allys pga flere store ally guilds fik fri transfer til serveren fra ravencrest.....så nu er der normalt også ventetid på op til 2 timer om aftenen.......fuldstændig grotesk. Det betyder også at i områder hvor du møder en del allys....der møder du sjældent andet. og vi har kun italienere på serveren næsten....gud fri mig vel.
udover det så er det imo hamrende kedeligt at spille alene, og blizzard har ikke rigtigt lagt op til at man får ret meget ud af at være sammen i en gruppe andet end instance. Der skulle være xp bonus for grupper istedet for at man skal dele xp. mere diablo2 stil over det ønskes.
derudover laver deres GMs utroligt lidt...du kan melde bots der grinder, folk der bare står og laver ingenting osv, men de gør ikke en skid.
Jeg synes nu også det er ok at spille alene, men kan da godt give dig ret i at der kunne gøres mere for at opfordre til at spille med andre.
Resten af hvad du skriver har vel egentlig ikke så meget med spørgsmålet at gøre!
Mht. GMs så laver de vel et eller andet når nu de lige har bannet 76.000 accounts!
Til det med at spille alene.
Jeg har spillet alene hele vejen igennem, men har bare haft min LFG kanal åben, så går det ganske let med at finde en gruppe at spille lidt med.
I værste tilfælde kan jeg nasse lidt på min bror og få ham til hjælp hvis jeg ikke kan finde nogle af spille med
jeg er selv lige startet med at spille og syntes det er et rigtig fedt spil, men der er meget man skal sætte sig ind i og kan godt være en del inviklet jo højre lvl man bliver fordi der kommer flere og flere ting. men er vild med at spille det har dog for lidt tid syntes jeg selv
Da jeg købte WoW spillede jeg det hver dag/nat i ca 1½ år uden at kunne slippe det igen. Det er det eneste spil jeg nogen sinde har spillet så mange timer hver dag, i sidste ende blev den næsten en "sygdom", så jeg er stoppet totalt med at spille og har ikke planer om nogensinde at begynde igen. WoW var mit første MMO, så du behøver ikke at være hardcore MMO-gamer for at springe ud i det.
Så for at svare på dit spørgsmål; så er det et rigtigt godt spil.
QuoteOriginally posted by Aerial
Jeg har nu spillet ca 1 til 2 måneder og er bestemt ikke blevet træt af det.
Har ellers altid spillet Counterstrike og BF, men WOW har skam fanget mig ganske godt.
Er nu blevet lvl 44, så der er masser tilbage i spillet
Så begynder spillet først rigtigt for dig nu jo
jeg DINGede til 59 igår, så idag skal jeg bare hardcore grinde i håbet om at ramem 60, og kunne have tid til at stige yderligere fra min honor rank 6 samt få min unstoppable force købt
lvling i wow er okay men pvp er crap
lvling i eq2 er okay men pvp er crap
og spillet som inge spiller fordi de er softcore : lineage 2 har den mest voldsomme pve(tager ekstrem lang tid at lvl) men pvpen er guf.
QuoteOriginally posted by Hardstyler
Så begynder spillet først rigtigt for dig nu jo
jeg DINGede til 59 igår, så idag skal jeg bare hardcore grinde i håbet om at ramem 60, og kunne have tid til at stige yderligere fra min honor rank 6 samt få min unstoppable force købt
yeah - er 48 nu, så nu begynder mine dots stille og roligt at gøre nas
QuoteOriginally posted by Aerial
yeah - er 48 nu, så nu begynder mine dots stille og roligt at gøre nas
![]()
Yeah! er på 120k/209k exp nu, så med ldit held rammer jeg faktisk 60 idag!
Tjaa, inden du begynder på det skal du vide at du nok bliver afhændig af det .. Jeg har spillet det jeg ved ikke hvor mange timer hver dag siden det udkom for snart to år siden mener jeg.. Har endelig fået taget mig sammen til at afbestille mit account, nu må vi se hvor længe det holder