Zepto - SKOD Service

  • Quote

    Originally posted by bublegum
    :pokey: er du ikke ude i noget "min far kan banke din far"


    Nej overhovedet ikke. Det ligger vel i den menneskelige natur at huske de negative ting frem for de postive, og derudover så er vi danskere generelt set ret gode til at brokke os. Det er nu en gang nemmere at fremhæve alt det negative i stedet for det positive, og dermed lade være med at se tingene i større sammenhænge. Der er som sådan ikke noget forkert i at gøre det på den måde, omend det er et ret utiltalende træk ved os mennesker, men sådan er der jo så meget ;)


    Det var så bare lidt sjovt, at Happy^ valgte at "se ned" på dem der gør det, og påstår han selv er blevet klogere, når det ikke er mere end 2 dage siden han anvendte samme strategi :D


    At min far så til enhver tid kan banke Happy's far, er en helt anden diskussion som først slutter den dag, Happy^ gi'r mig ret :crazyeyes: :))


  • Men totalt urelevant for tråden Jeres disputs. Men du "rakker" ofte folk ned med skarpe bemærkninger :D


    Sorry for OT herfra

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Så du er blevet klogere indenfor de sidste 2 dage? ;)


    Der er en væsentlig forskel, eftersom at de skal levere fra dag til dag :) De var sådan set 3 dage om begge pakker - selvom det var vidt forskellige datoer. Og den ene af gangene blev pakken lige pludselig væk..
    Jeg måtte ringe til dem og rykke, og fik at vide at jeg ville blive ringet op med nærmere info - skete aldrig. Ringene igen, og kunne ikke snakke med den samme, fik så noget nyt at vide, og sådan gik det med 6 forskellige personer.


    De skulle så komme og afhente mit fjernsyn som skulle til rep., og blev lovet at de ville komme næste dag. Jeg ventede i 8 timer på dem (for de kunne ikke givet noget nærmere tidsrum), og de kom aldrig. Skal lige nævnes at det var i sommerheden, så jeg var bundet til at være inde i huset hvor jeg kunne høre dørklokken.


    Da jeg så ringede til dem igen, fik jeg ikke engang en undskyldning, blot at de nok havde glemt det.


    Næste dag da de så endelig kom og hentede det, havde chaufføren adskillige forskellige pakkesedler med, til den samme pakke..


    Tog ialt 3 dage for dem at afhente mit fjernsyn, en ting som burde være sket efter blot 1.


    Men ja, jeg kan godt have været uheldig første gange, og måske også anden.. Men sjovt at de har så lidt styr på hvad de laver.



    EDIT: Burger, jeg synes du begynder at minde meget om en person der tit bliver set i tråde, der hurtigt bliver lukket?

  • Jaaa, min 2måneder gamle 120sl'er vil de slet ikke røre ved, fordi de siger jeg har for mange fejl(har haft een fejl på en tidligere zepto-bærbar), men nu kører den ved Forbrugerstyrelsen, så går jeg ud fra at de ordner det.
    Og som 2. argument siger de at de "kun" har haft 3/500 pcer med samme fejl, og det derfor kun kan være selvforskyldt.
    Jeg kan kun give #0 ret i at det er en SKOD service...
    Iøvrigt vil forsikringen heller ikke, da de ikke mener det er deres område.


    Fejlen bestod i at størmstikket ikke sad fast...

  • ja, er ked af at måtte trække den her ældre tråd op, men nu sidder jeg også i den store grumme zepto-bjørne-hapse-fælde, de har haft min klap siden den 3, BARE FOR AT SKIFTE et dødt touchpad - no more, no less.


    Og der sker bare hat, når man skriver til kontakt@zepto.dk får man bare beskeden:


    Hej Henrik.


    Jeg kan se på status at de på nuværende tidspunkt er i gang med den nede i reparationsafdelingen. Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke sige hvornår de er færdige med den, desværre.


    nå, okay, jamen det er da bare kanon fedt, det var så d. 18 jeg spurgte hvad der skete. Nu har jeg så lige skrevet igen, og får jeg ikke noget svar i løbet af i dag må forbrugerklagenævnet klare den, dette her er SGU ikke inden for rimelighedens grænser. Der er ikke nogen ekstra computere på uni jeg bare kan bruge når jeg har lyst der oppe, så hver gang jeg skal bruge en computer, så skal jeg tage bussen hjem, eller bare sidde og pille røv i gruppen.


    Hold jer fra zepto med mindre i kan få et eksternt firma til at lave skidtet.


    Hrmf, det her vare IKKE den serivce jeg betalte for! Så havde jeg sq købt fujitsu


    kan evt. tjekke t&t for forsendelsen på: 05976957275dk


  • Du forventer måske de sender dig en opgraderet maskine siden du fortsætter med det tuden. Synes du skal "anmelde" dem til FS.


    Jeg er ikke modstander af, at det er trukket for langt ud med din/jeres maskiner, men derfor behøver man sgu ikke dizze firmaet!


    Tænk dog på, hvor mange maskiner der dagligt sælges, og hvor mange tilfælde dette sker uden problemer. Som jeg skrev tidligere, så er det altid brok trådene folk hæfter sig ved.


    HOLD JER FRA TDC!!!!! http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=73863&sid=


    Lidt af samme topic ikke!


    Tror jeg anbefaler Zepto at oprette et tude indlæg her http://www.haderkunder.dk/

  • Quote

    Originally posted by Boris
    3-4 ugers reperationstid er altså inden for rimilighedens grænser og er ikke unormalt......
    Jeg tvivler på at forbrugertyrelsen vil røre sagen før der er gået et par måneder.


    14 dage hvis ikke den pågældende del der skal udskiftes skal bestilles hjem eller special fremstilles.


    Det kan godt være i syns det er fair nok, men har haft bærbare fra acer, dell, ibm og selv vega, og ingen har været inde mere end 5 arbejdsdage, og det har været alt muligt forskelligt der har skulle være skiftet der. såå...

  • Ja, jeg var også nede i vores skoles IT afdeling, da de har en rabataftale med Zepto om levering af maskiner til eleverne. Og de havde rost dem en del.


    Men der havde IT chefen også brokket sig en del over service, da flere elever har måtte vente længe på rep. af deres maskiner. Hvor han truede med, at opsige den aftale, hvis der ikke skete nogle forbedringer.
    Der havde kontaktpersonen sagt, at de havde haft mangel på arbejdskraft, men det skulle blive bedre.


    Men nu må vi se om det er korrekt ellers finder jeg en anden leverandør, når jeg skifter i foråret...

  • Jeg har næsten kun haft positive oplevelser med dem..
    Købte en bærbar hos dem sidste år, hvor de havde skrevet et 6600GT på spc. i stedet for det dårligere 6600 som der ellers rigtigt var i..
    Inden jeg overhovedet havde betalt for den, skrev de at de naturligvis ville gøre det godt, og putte et 6600GT i de computere der var bestilt hos dem inden de fik rettet fejlen.
    Det skete så ikke, da de ikke kunne skaffe et kort der hed 6600GT til bærbare, og så gav de mig et "vælg hvad du vil have"-tilbud, på imellem 1.000 og 1.500kr.
    Synes jeg var rigtig flot af dem.
    -Men det var jo så også dengang

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Har nu os kun gode erfaringer.. Eneste problem er deres inkompatibilitet med linux.. Men det er nok heller ikke helt normalt at man smider det på, så det må min bror selv rode med..
    Selv har jeg haft en del reperationer, som alle er gået nemt og smertefrit. Den længste tog 1 uge (måtte dog sende den tilbage 1 gang i løbet af den uge, og udbedre en mindre blæser fejl selv med telefon assistance fra dem). Den korteste tog 20 minutter, det var et dvi stik i skærmen der skulle skiftes..
    Pt. er de vist lidt ude i samme problem som Zitech har været, nemlig at de har solgt langt mere end deres rep. afdeling kan klare.. Zitech valgte at udlicetere, hvilket jeg tvivler på zepto gør efter zitechs erfaringer! Ikke desto mindre er det da et problem som de selvfølgelig skal løse pænt hurtigt! Specielt da der er en hel del der køber bærbare til studiet nu.. Men syns nu ikke der har været noget RIGTIG slemt fra deres side endnu..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Hmm... havde min Zepto til reperation pga. en fejl på en ramblok, jeg var sgu yderst tilfreds med dem. Tog så vidt jeg husker kun en uges tid fra jeg afleverede den til jeg havde den igen :)


    Men det er sgu for dårligt at de holder på din comp så længe.

  • Quote

    Originally posted by Mjensen
    host medion


    ??

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by teko


    ??


    Tror han mener at Medion også hoster servere.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • nå - ja nu må man jo hellere følge op på sagen, har lige haft en service medarbejder i røret og har skældt lidt ud (self på en pæn måde).


    Men hvor om alting er at jeg her d. 24 sendte en mail til zepto om hvor langt de var nået med den. Der får jeg så en mail om at der er længere svar tid osv. og det er os fint nok, men så her. d. 1 fik jeg så en mail fra en service medarbejder hvor han siger at han vil få en tekniker til at se på min bærbare, FEDT tænker jeg, endelig sker der noget - og han skrev endda at han ville se på den dagen efter, altså i går, wuhuuu.


    Men nej, da jeg ringer ind får jeg af vide at der meget snart er en tekniker der ser på den... DOH...


    Så hva kan man lære af det?


    Jo, hvis man skal handle hos zepto - og have noget repareret, så skal man være en ultra tålmodig person, og helst have noget til rep man sagtens kan undvære i længere tid.


  • Bed om at snakke med Morten Kjaersgaard.

  • Quote

    Originally posted by bublegum


    Bed om at snakke med Morten Kjaersgaard.


    Hvem er det?


    Jeg har fået en besked om at de har sat afdelings leder Simon Olsen på sagen - mon han kan nogle tricks?


    Har ihvertfald fået af vide at han ville ringe senere i dag. Så må vi jo håbe han gør det :)