Indlæg af jackal83

    Man må at der er et betydelig spring i ydelsen fra H105'eren til Enermax Liqtech 240'eren.


    Har du nogen idé hvad der er grund til denne forbedret ydelse, da jeg umiddelbart ville mene, at produkterne ligner hinanden så meget, at forskellen burde være nede på 1-2 gr. C?!

    Jeg ville også gerne høre mere til benyttelsen af XMBC...


    Jeg har selv en Qnap 469L m. 3 GB ram, den har en 2,1 Ghz Atom og jeg får flere gange i løbet af en film jitter i toppen af billedet, især på 1080p film.


    Hvordan klarer denne sig med en mindre Atom model??

    Jeg havde et problem med, at det gik ned efter ½-5 min.


    Jeg opdaterede ALT og det hjalp ikke en ski'. Ikke før jeg fik opdateret bios på mit fabriks overclocket 560Ti.

    Jeg har selv en PS3, som jeg bliver gladere for hver dag der går. Bruger meget Blu-ray funktionen og den indbygget upscaler til mine dvd film (ved ikke om der er upscaler i Xboxen?) og har den tilsluttet min NAS, hvor jeg har alt mit musik, billeder og videoklip. Har endnu ikke afprøvet understøttelsen af divx, men det har da bestemt ikke gjort den dårligere.


    Jeg bruger den primær til sportsspil, da jeg mener, at FPS skal spilles med mus og keyboard. :)


    Den jeg har er en 60GB version og har da også en smule blæserstøj, men medmindre man ser stum film eller har skruet tvet helt ned, så kan jeg ikke se et problem i det.
    Og som tidligere nævnt, så er Xbox's internet del noget bedre end PS3'erens...

    Quote

    Den er 3000:1 KF, og 2 ms - det er skrevet forkert ved 800:1 på edbpriser.dk


    Faktisk er det rigtigt nok, hvis man kigger videre under Display, så skriver de 3000:1, men det er en dynamisk kontrast, hvor det lader til, at de har skrevet kontrasten uden dynamik funktionen er slået til. :o)



    Men ellers har jeg også læst meget godt om samsung 206BW skærmen, hvis du skulle overveje den.

    hehe...


    Giver de fleste ret i denne tråd - rolig nu! 8o


    Skiftede netop fra Midtdata til SHG for, at få en bedre kundeservice og levering, men vi har vel alle en meningen om de forskellige virksomheder.


    Og man har mulighed for, at give sin vurdering af de forskellige forhandlere her på siden, at oprette en tråd og give den sviner og endda på flere fora, så har man da for lidt, at lave efter min mening!


    Kunne nok forstå det hvis de havde snydt en for penge eller lavet noget på kanten med loven, men det der er vist noget flueknepperi... :D


    Tror ikke man kan indføre sådanne system 100 % problem frit, så forsinkelser må være acceptabelt. Har faktisk ikke set om de har sendt en mail ud med en notits om de skulle indføre det nye system...
    Og så kunne det jo også være PostDK der har lavet fejl i leveringen, er da set før...


    Så slå kold vand i blodet og nyd den "gode" danske sommer... :)

    Quote

    Originally posted by genbox
    Ja, Jeg så det godt lige efter jeg havde oprettet tråden.
    Det sæt har også 2x kølehovede og når jeg lige kigger på det, så ser det ud til at Xeon systemet passer bedre med hensyn til sokkel hullerne.


    Jeg prøver at bestille sådan en fætter, bare lidt trist at den kun har en 120mm radiator.



    Hvad jeg lige kunne se, så er det til s603/s604?!

    Har heller ikke noget godt, at sige om dem...


    Bestilte dele hos dem og hvor leveringen blev udsat konstant, hvor jeg så ændrede ordren til noget de skulle ha på lager, hvilket så viser sig ikke, at være aktuelt alligevel.
    Sletter så ordren og køber et andet sted... en uge senere kommer den en mail, at nu havde de sendt min ordre og trukket pengene! 8o
    Odren skal slette manuelt, men det havde de lige glemt... Men efter noget brok, så ville de self tilbagebetale returomkostningerne, men nææh nej, den skulle man også rykke for! Og det skulle også ske via anden mail adresse. :-/


    Men det siges, at de ejes af Midtdata, så det kan være en forklaring på den dårlige service!


    Men du må bare blive ved med, at kontakte dem...