Zepto - SKOD Service

  • Quote

    Originally posted by lokkedue


    Det er vel klart at de har så rygende travlt med den mængde defekte bærbare de sender ud


    Måske også det faktum, at folk ofte (Bla. herinde) bliver anbefalet en Zepto.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Måske også det faktum, at folk ofte (Bla. herinde) bliver anbefalet en Zepto.


    tjaa, tænker nu mere på personlige erfaringer. Kender 6 mennesker der har købt en zepto, hvor 4 af dem var defekte da de modtog dem.
    Den ene var endda så defekt at de måtte skifte ALT indvendig hardware, hvorefter de også fandt ud af at de havde "glemte" at putte et netkort i.

    - Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

  • Quote

    Originally posted by lokkedue


    tjaa, tænker nu mere på personlige erfaringer. Kender 6 mennesker der har købt en zepto, hvor 4 af dem var defekte da de modtog dem.
    Den ene var endda så defekt at de måtte skifte ALT indvendig hardware, hvorefter de også fandt ud af at de havde "glemte" at putte et netkort i.


    Det er vel de nyere modeller, hvor folk oplever disse problemer?


    Førhen syntes jeg aldrig man hørte om sådan noget gøjl.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Det er vel de nyere modeller, hvor folk oplever disse problemer?


    Førhen syntes jeg aldrig man hørte om sådan noget gøjl.


    Det er både ældre og nyere

    - Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

  • Jeg har lige snakket med en medarbejder hos zepto, det er simpelthen grotesk, de kan ikke engang ordne den på mindre end 14 dage, og det eneste det handler om er at skifte det touchpad.


    Men jeg får da en seddel i morgen, og en lovning på 14 dage, da det er den tid jeg kan undvære den. Eller faktisk ikke, det er kun 10 dage, men ja, 14 ARBEJDSDAGE! (3 uger:|) ... det er fandme vildt. Godt nok regner jeg med at købe en ny bærbar her efter jul - men jeg ved godt at det ikke bliver hos zepto da jeg ikke kan leve med en så dårlig service.


    Det var endvidere os derfor at vi ændrede ordre på uni fra 15 zepto computere til 6 asus og 8 acer og en dell. Jeg vil ikke anbefale noget jeg ikke kan stå inde for.

  • Personligt har jeg vist kun haft rigtig gode oplevelser med PC-Direct og den tilhørende service hos Zepto.


    Skulle jeg dog ud og have en ny laptop, så ville jeg nok vælge f.eks. en kraftig IBM Thinkpad R60. Så matcher den også resten :))


    Quote

    Originally posted by Ulrik
    Never Zepto - Forever Dell :clap:


    Ad ... :boxed:


    Quote

    Originally posted by Sukkerfar
    Apple eller IBM:-)


    Du skulle da kølhales for at skrive Apple og IBM på samme linie :boxing:


    :))

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    Jeg har lige snakket med en medarbejder hos zepto, det er simpelthen grotesk, de kan ikke engang ordne den på mindre end 14 dage, og det eneste det handler om er at skifte det touchpad.


    Men jeg får da en seddel i morgen, og en lovning på 14 dage, da det er den tid jeg kan undvære den. Eller fa....


    Jeg har lige snakket med Gerner fra Pc-direct.dk og han vil se på sagen nu.


    Syns virkelig at pc-direct.dk lider KRAFTIGT under zepto, for de er så kundemindede der inde, og de yder en service ud over det sædvanlige.

  • Så har jeg snakket med Jesper (en Zepto-tekniker) idag!


    Han har kigget på computeren, og for at fremme reparationen har han tilbudt mig at flytte ram og hd over i en ny computer og opgradere min CPU fra Core Duo 2.0 GHz til Core 2 Duo 2.0 GHz (4 MB Cache) helt gratis! Jeg sagde selvfølgelig ja, så ser frem til imorgen!


    :drink:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil


    Desværre skulle det ikke være en mulighed.. :(.. Har også handlet gennem PC-Direct, men da jeg skrev til Gerner henviste han mig bare til Zepto - han var kun forhandler..


    Og hvad så. Hvis den er købt hos ham, skal han også sørge for at ordne den......Hvis han så sender den videre til Zepto, er det jo ham der står og skal rykke dem i ørene.

  • Quote

    Originally posted by RS - Zepto
    Som vi også har skrevet i den tråd du har oprettet på HardwareOnline:


    Dare_Devil, vi har valgt at producere en helt ny maskine til dig, og har også kontaktet dig via email omkring dette.


    Vi har på nuværende tidspunkt valgt at flytte folk fra produktionen over til vores reparationsafdeling for at få vores reparationstid nedsat til et mere normalt niveau igen. Det skal med det samme siges at vi heller ikke er tilfredse med situationen som den er på nuværende tidspunkt. Vores målsætning er at komme ned på 1-5 arbejdsdages reparationstid.


    det skulle i jo have gjort for mere end en måned siden


    efter min mening før , da i ikke kunne følge med mere ang reparation
    ansæt nogle flere

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Faktum er, at der ALTID vil være nogen som har haft dårlige oplevelser, sådan er det med selv de største og bedste forhandlere.


    SHG er en af de største i DK, hvis de da ikke ER den største, og der er da massere af folk der har haft dårlige oplevelser, men shit happens, og jeg handler sgu stadig hos dem.


    Bestilte et headset hos dem om aftenen, og 13 timer senere havde jeg modtaget det - det er der sgu ikke andre forhandlere der kan hamle op med.


    Jeg har haft tæt kontakt med Zepto igennem et par år, og har det stadig, og ved da også derfor at de har meget travlt i øjeblikket. Jeg ved også at de i de seneste par dage har arbejdet over, og har måttet arbejde om lørdagen for at kunne følge nogenlunde med.


  • Kunne ikke være sagt bedre!


    Hvis I tror servicen er bedre hos andre producenter så tro om. Tænk på alle de maskiner de sælger uden fejl.


    Det er altid brokkeriet man bider mærke i. Zepto har klart den bedste support indenfor laptops i DK.


  • Lige netop! Hvis folk har haft en god oplevelse så hører man sjældent om det, men har der været et eller andet galt, så skal folk sgu nok få det sagt - også fair nok, men man bliver også nødt til at se det i et større perspektiv.


    Det er selvfølgelig dårligt når du blev lovet 10 dage som max, men som sagt, shit happens. Ville da også selv synes at det var meget irriterende.