Info fra Tweak teamet

  • Tak for forslaget .


    Sådan en liste har eksisteret i teamet i over et ½ år, og det kunne måske være en idé at gøre den offentlig tilgængelig.


    Dette er selvfølgelig noget vi vil tage op i teamet

  • Jeg synes det er fint den holdes internt, og jeg synes osse generelt den tone som Tweak Admins kører er god stil. Jeg er kommet på mange fora hvor tonen har været en anden, og i stedet for at tude over det, har jeg bare fundet mig et andet forum - senest (og endeligt) Tweak !


    Jeg mener hjælpen og kvaliteten fra både gamle brugere, nye brugere samt Admins er helt i top. Og så fik jeg osse set at kvinder osse kan deres edb ! (Gæt selv hvem...)


    Top $ for din tråd Aerial !


    :rules:

  • Helt klart...


    Godt i offentliggøre det, så vi har en mulighed for at skælne mellem dem der ikke skal hjælpes og snakkes til, en skam det ikke er sket før.


    Andre sider
    Jeg kommer fra et sted hvor reglerne er meget stramere end her...


    Dobbel post accepteres ikke, self up men ikke dobbel post, og hellere ikke spam osv. det der sker er at man bliver demotet fra forum'et, og kommer ikke ind igen!
    ___________________________________________________________
    Jeg har selv fået lidt advarseler her og der, og det kan self ske for alle.
    ___________________________________________________________


    Tweak
    Der skal meget til for at man bliver bannet fra siden og det syntes jeg er en skam, er slet ikke i tvivl om at det her er en af de bedste hardware sider i dk da der er orden på tingene som der ikke er på hol og hardware-test ved ikke med tweakup.


    Syntes derfor reglerne skal være strammere da det jo altid er en god ting at forebygge selvom forumet køre kanont.


    Og det kan vi jo takke alle de skønne mod's/admin's for :9xo


  • Jeg syntes også bare den skal forblive blandt admins.
    Et eller andet sted kommer det jo ikke os andre ved. Det er forståeligt at man informerer når folk bevist prøver at ødelægge det (f.eks. ved at lave en ny bruger for at komme uden om sit ban), men hvis det bare er advarsler osv. syntes jeg ikke rigtig vi har noget ud af at snage i det.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Fik lige en semi-ond tanke ... Lad os sige at jeg blev bannet ( :oops: ), så ville hele mit bolignet blive bannet fra Tweak :))
    ... Med få undtagelser da nogle folk gerne vil have fast IP og derfor har fået deres egen.


    Netop på det punkt har jeg måtte bide i det sure æble... Jeg tror at der har været et ærkefjols på skolen, som har fået et IP-ban, hvilket så resulterer i at hele forumet er blocket for al adgang.
    Dette er ikke blot på min bærbar, men hele skolens. Og det hjælper nada, at prøve at indtaste login-info.


    Men ellers er det helt fint med en tråd som denne, da den ligesom viser, at det rent faktisk har nogle konsekvenser at opføre sig uacceptabelt. GJ herfra
    Try-this forslag var heller ikke ringe, på trods af det nok var ment som ironi :P

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Istedet for en offentlig liste hvor der står hvad folk er banned for, kunne man så ikke bare lave en hvor der stod hvem. Så blev ingen hængt ud for at have for store smilies (sker nok ikke), men man ville samtidigt være klar over hvorfor en person ikke svarede f.eks...

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by Slammand
    Try-this forslag var heller ikke ringe, på trods af det nok var ment som ironi :P


    ironi....?, hvem...?, mig? det kan sq ikke passe :crazyeyes:




    angående den liste over banned brugere så vil jeg nok tro at det er bedst hvis den kun er tilgængelig for mods...

  • Quote

    Originally posted by Slammand


    Netop på det punkt har jeg måtte bide i det sure æble... Jeg tror at der har været et ærkefjols på skolen, som har fået et IP-ban, hvilket så resulterer i at hele forumet er blocket for al adgang.
    Dette er ikke blot på min bærbar, men hele skolens. Og det hjælper nada, at prøve at indtaste login-info.


    Men ellers er det helt fint med en tråd som denne, da den ligesom viser, at det rent faktisk har nogle konsekvenser at opføre sig uacceptabelt. GJ herfra
    Try-this forslag var heller ikke ringe, på trods af det nok var ment som ironi :P


    Connect ved hjælp af en Web proxy.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • En måde som I Mods kunne "bekæmpe" spam med, er at I, måske efter 2-3 advarsler, simpelthen nulstiller brugens antal posts, så de bliver newbie's igen. Ram dem hvor det gør ondt.


    Tror at det vil eliminere den meget åbenlyse posthunt der nogle gange forekommer fra visse brugere. ;O)



    Synes også det er fint med lidt konsekvens - I gør det godt :9xo

  • Jeg vil mene tweak teamet gør et godt stykke arbejde! Tak for et fedt forum til tweamet og til alle jer drenge piger! :clap:

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Trist da, hvad lavede han gal?
    Husker ham sq ikke ligefrem som en ballademager, men så igen, man kan jo ikke have styr på det hele..


    Hvad der er værd at vide står i den første post.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe


  • Så vidt jeg kan regne ud vil det kræve at de sletter alle personens posts også, og jeg tror ikke der er en automatisk funktion til det.
    Og det er fordi at da de slettede *censur* så var hans posts der stadig bare med nick uden link funktion.



    Ellers en rigtig god idé.


  • At nulstille folks posts er altså ikke noget problem, vil jeg lige indskyde. ;)

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Connect ved hjælp af en Web proxy.


    Det må du gerne uddybe en smule. Er ikke helt inde i hvordan netværksopsætning fungere.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • hvis det er for at snyde sig fra straf og de samme ting man bliver straffet for gang på gang så er det sq fair nok.....generelt er det her et godt forum. det er ikke helt som jeg ville styre det hvis jeg bestemte, men der er ok kontrol over tingene og admins er normalt lydhøre.


    det er jo nærmest kendt som stedet hvor man kan købe billigt og kun let brugt hardware og få gode råd meget hurtigt....og man bliver ikke flamet for at være uvidende om hardware.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.