Info fra Tweak teamet

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Er der allerede ;)


    Ja det er jo blevet sagt tidligere i tråden, så det ved jeg godt, jeg påpeger bare at den liste IMO kun skal være tilgængelig for mods ;)

  • jeg synes mods er ganske retfærdige. havde selv på et tidspunkt et mindre lan, hvor et par venner sys det var vældig morsomt at hugge et af mine nicks, og oprette en bruger hvorefter de lavede en lidt "uheldig" tråd :O der kunne jeg da snakke med mods om det og vi fandt en ordning på det :9xo


    mht en liste hvor man kan se hvilke folk der er banned sys jeg det kun skal være noget for mods
    dog kunne det være godt hvis man fx lavede det sån at det der lille "W" der er grøn hvis man er online og rødt hvis man er offline bliver hvidt eller sort hvis man er banned

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Quote

    Originally posted by zizo
    jeg synes mods er ganske retfærdige. havde selv på et tidspunkt et mindre lan, hvor et par venner sys det var vældig morsomt at hugge et af mine nicks, og oprette en bruger hvorefter de lavede en lidt "uheldig" tråd :O der kunne jeg da snakke med mods om det og vi fandt en ordning på det :9xo


    mht en liste hvor man kan se hvilke folk der er banned sys jeg det kun skal være noget for mods
    dog kunne det være godt hvis man fx lavede det sån at det der lille "W" der er grøn hvis man er online og rødt hvis man er offline bliver hvidt eller sort hvis man er banned


    God ide... :9xo

  • Goddag alle sammen..


    Nu har jeg mig en dobbeltbruger, det havde jeg ikke før.


    Jeg har skrevet Aerial 2 mails, og så må vi se om han så selv vil afgive jer sandheden, eller hvordan det skal se ud.


    Men til dig Aerial:


    Jeg er da meget glad for at blive stillet som en bums, diktet op af dine formodninger, inden du ved hvad der egentlig er sket.


    Og nu vil jeg så lige spørge; jeg sidder ved en lånt pc lige nu da jeg ikke er hjemme, skal de så også bannes for evigt?


    Du kan svare her eller på mail eller sende et røgsignal, jeg er egentlig ligeglad men synes du skal behandfle folk en smule fair, og lige være sikker på at det du skriver nu også er rigtigt.


    Så stik en finger i jorden mester og tæl til 10.


    Slet denne bruger, slet Han$en og slet min brormands Midlertidig..


    Vi er forduftet her fra.


  • Så forklar lige hvorfor Midlertidig blev oprettet præcis samme dato som du blev bannet (01-08-2006), og postede en god del indlæg i perioden lige op til at din bruger blev frigivet igen. Hvorefter Midlertidig har været meget tavs, i de 3 uger det varede, før du fik din 3. advarsel. Da var han sjovt nok daligt aktiv igen - lige indtil nu... :roller:


    Og uanset om det er "din brors" eller ej - så ændrer det ikke på at du har overtrådt reglerne 3 gange inden for 3 måneder! Så sig ikke at vi behandler dig unfair - du kunne bare have opført dig ordentligt, så havde du stadig haft din gamle bruger Han$en endnu!

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Så forklar lige hvorfor Midlertidig blev oprettet præcis samme dato som du blev bannet (01-08-2006), og postede en god del indlæg i perioden lige op til at din bruger blev frigivet igen. Hvorefter Midlertidig har været meget tavs, i de 3 uger det varede, før du fik din 3. advarsel. Da var han sjovt nok daligt aktiv igen - lige indtil nu... :roller:


    Og uanset om det er "din brors" eller ej - så ændrer det ikke på at du har overtrådt reglerne 3 gange inden for 3 måneder! Så sig ikke at vi behandler dig unfair - du kunne bare have opført dig ordentligt, så havde du stadig haft din gamle bruger Han$en endnu!


    Ud over det hedder brugeren Midlertidig og har samme fødselsdato indtastet :P det er jo ikke fordi det er skjult særligt godt :crazyeyes:


    Men det lader til han slet ikke behøver at blive bannet - han siger selv han nok ska holde sig væk :)

  • Quote

    Originally posted by XmuZz


    God ide... :9xo


    Jep, fin ide! :D

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Ud over det hedder brugeren Midlertidig og har samme fødselsdato indtastet :P det er jo ikke fordi det er skjult særligt godt :crazyeyes:


    Men det lader til han slet ikke behøver at blive bannet - han siger selv han nok ska holde sig væk :)


    Hehe ja det er sgu ikke nemt at overbevise nogen når man gør det på den måde :))

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Hehe ja det er sgu ikke nemt at overbevise nogen når man gør det på den måde :))


    næste skridt bliver vel at de tager kontakt til hans forældre :roller:


    (og nej tager ikke parti hos han$en)

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Quote

    Originally posted by zizo
    næste skridt bliver vel at de tager kontakt til hans forældre :roller:


    (og nej tager ikke parti hos han$en)


    Nu er det jo ikke fordi det kræver det store detektiv-arbejde at finde ud af hvornår Han$en og hans usynlige venner har skrevet sine indlæg, og hvornår han har fødselsdag.


    Men vi er da nødt til at finde nogle beviser før vi kan konstatere at han kører under flere brugernavne.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Nu er det jo ikke fordi det kræver det store detektiv-arbejde at finde ud af hvornår Han$en og hans usynlige venner har skrevet sine indlæg, og hvornår han har fødselsdag.


    Men vi er da nødt til at finde nogle beviser før vi kan konstatere at han kører under flere brugernavne.


    det jeg skrev var ikke ondt ment på nogen måde hverken over for mods eller Han$en

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Quote

    Originally posted by Boris
    Jeg synes dette er en mærklig tråd. Desuden bryder jeg mig ikke om at folk bliver hængt ud offentligt.....


    Enig, er lidt småperverst, må være en sag mellem de involverede parter... Men sådan skal det åbenbart ikke gå. :roller:

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Enig, er lidt småperverst, må være en sag mellem de involverede parter... Men sådan skal det åbenbart ikke gå. :roller:


    Så vidt jeg kan læse det, så har det IKKE været nogen personlig tiltale mod en person/bruger... det er blot en information om at der bliver taget hånd om regelbrud o.l.

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Så vidt jeg kan læse det, så har det IKKE været nogen personlig tiltale mod en person/bruger... det er blot en information om at der bliver taget hånd om regelbrud o.l.


    Well, ikke ligefrem det indtryk jeg har fået af at læse tråden.. Mener dog ikke den første post var den der væltede fadet skal det dog siges..

  • ej syntes da bestemt ikke der er nogen der bliver "hængt ud" der er jo bare tale om at der SKAL overholdes de regler som er opstillet. der er kommet med et eksembel hvad jo gør at os som bruger får en bedre forståelse for at det menes.


    hvis jeg nu fik en veninde på besøg ville jeg da også have hun skulle følge min regler her hjemme ellers skal hun da bare smutte...!!
    samme måde det er her, overhold de regler der nu en gang er eller smut.


    syntes det er en fair at når man bliver bannet for noget tid at man respektere det og ikke bare modstrider sig reglerne og oprettter en ny bruger. hvorfor han er blevet bannet er jo sagen uvedkommende.
    og det er heller ikke blevet stille op som en kritik om personen. bare at der ikke bliver fundet sig i hvad som helst her inde på tweak. hvad jo også gøre siden go og være på :rules:

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Well, ikke ligefrem det indtryk jeg har fået af at læse tråden.. Mener dog ikke den første post var den der væltede fadet skal det dog siges..


    Hvis der var nogen der var blevet hængt ud, så sku det udelukkende være intentionen med tråden... at svine en bruger til f.eks. - det siger du selv ikke er sket


    Så kan man bagefter spørge sig selv hvorfor der er så mange der har haft negative ting at sige om "bestemte bruger(e)" :$