Kunsten at spille WoW uden afhængighed?

  • Hola,


    Jeg har nu gået mange månede uden WoW (mest pga. eksamener og sommer). NU er den kedelige tid jo startet igen og vejret er begyndt at vende. Jeg har derfor overvejet at hive det frem igen. Men vil bestemt ikke være afhængig ligesom før. Jeg vil bare være casual, og måske raide MC/ZG osv. indtil TBC.


    Nogle der har nogle ideér til at blive ved det casualle, eller bare tips til ikke at blive totalt afhængig? Kan godt være det er noget underligt noget at spørge om, men jeg må indrømme at jeg ikke rigtig ved hvad WoW gør ved en, når man spiller, siden man er så satans afhængig.


    8o


    Nogle gode råd?

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • Du skal have selvkontrol, og hvis du vil raide, så kig efter et guild som ikke siger at du SKAL raide hver aften.. ved ihvertfald der er guilds der raider hver dag næsten, men du behøver ikke at være der hver gang..


    Det er mit råd.. Find et guild med ikke vilde raidtider, et som raider nogle gange om ugen osv.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Altså, efter jeg har spillet WoW uafbrudt i næsten 2 år, og raidet konstant, er det gået op for mig det gik over stregen. Men når man har det i baghovedet gør man det vel ikke igen. Så tak for dit råd, tror jeg vils igte efter et ½ seriøst guild, som ikke er hardcore raiders, fordi den verden vil jeg gerne undgå en gang til.


    Men jeg vil da hive det frem igen, og starte fra lvl 1. :D

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • Quote

    Originally posted by købkøb
    Start din egen raid guild ;)


    Så kan du stille og roligt starte med at få en stor nok guild til ZG/AQ20 og så MC osv... Det kræver ikke så meget tid i starten...


    Det var også en god ide.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Så vidt jeg ved tager det en del af ens fritid at være guild leader ? :b


    Jeg tror bare jeg joiner et mediumcore guild, og tager den derfra. Kommer vel også til at bruge lang tid på leveling på en priest, da det er første gang jeg er healer, og ved at de er lidt langsomme til leveling. :)

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • Quote

    Originally posted by købkøb
    Start din egen raid guild ;)


    Så kan du stille og roligt starte med at få en stor nok guild til ZG/AQ20 og så MC osv... Det kræver ikke så meget tid i starten...


    Men kræver mere tid end normale spillere, når guilden kommer igang, så ikke ligefrem en særlig god ide, hvis man vil undgå at blive afhængig :)

  • Quote

    Originally posted by Jacorik
    Stop med Pve :P gå over til PvP og bliv high warlord/Grand marshal. Meget federe og heller ikke så bindene


    Det er da nok noget af det mest bindende! En High Warlord på Hakkar spillede kraftedeme 24/7! Det tog ham 4 måneder at blive High Warlord.

  • Quote

    Originally posted by Jacorik
    Stop med Pve :P gå over til PvP og bliv high warlord/Grand marshal. Meget federe og heller ikke så bindene


    Ik særlig bindende.... Så vidt jeg ved, så skal man sidde i BG konstant og ik lave andet -.- Nej, det er heller ikke fordi det mega krævende.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • Quote

    Originally posted by Facker


    Ik særlig bindende.... Så vidt jeg ved, så skal man sidde i BG konstant og ik lave andet -.- Nej, det er heller ikke fordi det mega krævende.


    Jeg hygger mig da meget godt, stille og roligt... jeg er næsten 100% pvp på min main og hvis jeg tager en bg om dagen ka jeg holde ranken med lidt bonus.. jeg er rank 6 og jeg spiller bestemt ikke særligt meget


    Spiller når jeg har lyst :) Man SKAL jo heller ikke være High Warlord for at have det sjovt...

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Jeg hygger mig da meget godt, stille og roligt... jeg er næsten 100% pvp på min main og hvis jeg tager en bg om dagen ka jeg holde ranken med lidt bonus.. jeg er rank 6 og jeg spiller bestemt ikke særligt meget


    Spiller når jeg har lyst :) Man SKAL jo heller ikke være High Warlord for at have det sjovt...


    Der er også MEGET stor forskel på rank 6 og High Warlord ;) Rank 6 er nemt at få, det er også rimelig nemt at få 7-8 stykker, men derefter begynder det at blive tidskrævende :>

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • well når man har en lvl 60 pumpet op som man ønsker, så kan man nemt aflægge afhængigheden...specielt hvis man er med i en guild som vores.....men fanme rart at folk booster en igennem instance så man kan få godt udstyr til at klare sig nemmere i quests.....men mangler sq nogle omkring lvl 20 atm, som gider queste med mig i the barrens atm på hakkar....kig efter overgnu, jeg quester ofte alene.....og det er da lidt trælst nogle gange...specielt når jeg som tank orienteret warrior nemt kan fanges af små grupper, selvom de er en del svagere ...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Hayes


    Der er også MEGET stor forskel på rank 6 og High Warlord ;) Rank 6 er nemt at få, det er også rimelig nemt at få 7-8 stykker, men derefter begynder det at blive tidskrævende :>


    Jaja, men hvorfor skal man dog gå efter high warlord? :P med mindre man intet andet har at lave, så blir wow jo et arbejde, hvis man prøver på alt det fis der

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Jaja, men hvorfor skal man dog gå efter high warlord? :P med mindre man intet andet har at lave, så blir wow jo et arbejde, hvis man prøver på alt det fis der


    Er helt enig KarGa, og jeg tror jeg vil gå efter at spille som dig. Er lige startet på HHx, så det kommer selvfølgelig i første række, tiden til WoW vil blive efter lektier, kæreste og venner. Men nu har jeg jo spillet et par chars til lvl 60, så det tager vel ikke så lang tid. Men jeg går også efter 0 raids og mediumcore PvP. Så længe man får slået noget vinter tid ihjel er den top dollar.

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX