Indlæg af SpRite

    Hvis det er dine kriterier for et kabinet, så kan du sagtens købe det sæt med Sonata III og den 500w PSU til 750,-


    Det er et fint tilbud, og kabinettet er fint nok hvis du ikke stiller de store krav. Det er også ganske lydløst.


    Og lad vær med at tag mere end 4 gb. XP kan ikke engang læse 4gb, det er kun Vista der kan benytte dem alle. 8gb er der ikke brug for. Så bare tag 4.


    Ved ikke lige hvilket kabinet du ellers kunne tage. Jeg er tilhænger af Antec, da jeg synes de laver fede kabinetter. Men Coolermaster laver også nogle fede, der er dog meget mere bling bling på.

    Jeg har PS3, og jeg henter både fra Europa, Asien og USA. Det sker der intet ved. Det er jo en gratisservice, så de har ikke noget imod at du opretter flere accounts.


    Og har ikke hørt om nogen der er blevet bannet for at hente gratis demoer?

    Jeg synes du skal vælge et Antec P182.


    Er selv skiftet fra netop Antec Sonata III med 500w til Antec P182 med en Corsair 620watt.


    Den der 500w fra Antec er helt fin, men jeg synes kabinettet er lidt fesent. P182'eren er ikke MEGET større, det er en smule større, og MEGET pænere design.


    Hvis jeg var dig, ville jeg smide pengene efter et 8800GT som koster 1300,- istedet for 2000,- efter et GTS, som ikke yder meget bedre. Kan jo være der kommer noget bedre senere på året, og så kan man jo gemme de 700,- til det istedet.


    Det yder ikke 700,- kroner bedre synes jeg ihvertfald.


    Og mht. til ram så er Corsair TwinX ram fine når du ikke skal overclocke. Crucial er gode, men så gode er de altså heller ikke. Mange har problemer med dem, og jeg tror det er fordi de få for meget volt til de heatspreaders der sidder på. Mange giver dem bare 2.2 v og så brænder de sku hurtigt af.

    Hvis du kun kører grafikprogrammer og i det hele taget programmer, så ville jeg vælge en Core 2 Quad og ikke en Duo.


    Enten vente til Q9450 udkommer i marts/april eller købe en Q6600 brugt evt.


    De performer bedre end end E8400 hvis du ikke skal spille tunge spil.

    Samsung U600 sælges:



    Mærke og Model: Samsung U600
    Alder: Den er fra 04/12/07
    Antal ejere: 1 (mig)
    Købsted: GoBlue.dk
    Farve: Sort
    Tilbehør: 1 gb Memory kort. iPod høretelefoner. Adapter så man kan bruge alm. høretelefoner (som f.eks. iPod). Alt standard tilbehør medfølger selvf. også. Oplader, overførings kabel. Orginal kasse og manualer. Manualer er ikke pakket op.
    Kvittering: Ja
    Kvitterings type: Digital (kan printes ud)
    Sim-lås: Nej
    Stand: Rigtig god. Ingen synlige ridser. Den er selvfølgelig brugt, men skærmen er så perfekt som ny.
    Billeder:


    http://img299.imageshack.us/my.php?image=sl270430st9.jpg



    Levering / Betaling:



    Telefonen befinder sig i: Sydsjælland nær Vordingborg
    Kan afhentes på min adresse: Ja
    Kan Sendes med: Post DK med TT nummer
    Køber betaler Porto: Ja


    Pris på vare inkl. porto:


    Kom med et bud!

    Ja det kan man godt. Nogle gange skal man dog skifte køleren ud for at få mest ud af det.


    Eller flashe Bios så grafikkortet får mere volt.

    Et af følgende kort købes:


    Nvidia Geforce 8800 GT
    Nvidia Geforce 8800 GTS 512 mb (ikke 320 eller 640)
    Evt. et 8800 Ultra hvis prisen er god


    Det skal virke, og der skal være kvittering på.


    Kom frisk! Gerne en hurtig handel!

    Jep, er også kommet frem til den konklusion at det er mit grafikkort. Fordi med et andet PCI-E gfx booter den fint og normalt, og kan sagtens køre 16x PCI-E


    Så det er mit grafikkort der er fucked, så nu håber jeg bare jeg kan få et nyt tilbage igennem RMA fordi penge pungen er sku lidt flad efter min processor også slog en godnat-skid.

    Here goes:


    Jeg tager mit grafikkort ud for at kigge på køleren og hvordan man får den af. Derefter sætter jeg det i igen,


    Først vil computeren slet ikke boote. Derefter prøver jeg med 1 stang Ram. Heller intet boot. Lader den stå i 15 min, og så vil den gerne boote. Også med 2 stænger. I starten ville den også gerne med 1 stang (gik ind i Windows) men der kom intet skærmbillede.


    Nu har jeg så fået skærm billede og det hele efter Bios reset. Og kan også godt kører med 2 stænger. Men jeg har lagt mærke til at der går helt op til 10 sekunder før blæserne begynder at køre på rigtig styrke lige når man tænder den. Før gik der kun 4 sekunder.



    Og nu tjekker jeg så CPU-z, som siger at mit grafikkort kører med 1x PCI-E istedet for 16x PCI-E.


    Her til morgen har min computer virkelig været underligt, hvad kan det skyldes? Og hvad kan jeg gøre?


    Der er ingen settings i Bios på et P35-DS3 der har noget at gøre med PCI-E speed.

    Haha :)


    Jeg tror ikke det er mine ram der sætter grænsen så længe jeg holder mig under 400FSB, og det er en processor der clocker godt, den har været oppe på 3,6 ghz før på luft. Og 3,9 ghz stabilt på vand.


    Så jeg tror sku godt jeg kan få den derop, jeg tror bare min Asus Silent Knight II ikke rigtigt kan følge med ;(


    EDIT:


    Men for satan hvor min bundkort undervolter, det var da irriterende. Smed den på på 1.350 v, men den får kun 1.280v