TBC til Oktober?

• Min bror har netop lejet en film her til aften, og har fået en flyer med fra blockbuster hvor man kan forudbestille The Burning Crusade. Samtidigt står der forventet release Oktober 2006.

Tror i der kan være hold i dette overhovedet eftersom at blizz til mit kendskab ikke har talt om nogen officiel releasedato.

Hvis det passer hvad er så jeres holdning til det? Imo synes jeg godt at de kan vente til Januar eller julesalget. Så alle kan få ræset i Naxx med :)

/Elt

• jeg er helt enig med dig, på nuværende tidspunkt ville jeg faktisk være ked af at TBC udkom, synes der er så mange ting endnu man faktisk ikke har oplevet i spillet, selvom vi da er godt igang med vores kære naxx ;)
    men på den anden side, så længe der ikke er kommet noget fra blizz tror jeg ikke på det :)

• snart ihvertfal.. vi blev kontaktet af en gm her i denne uge og fik tildelt 20 TBC beta keys som 20 af os skal teste.. så det nærmer sig:)

• nah tror ikke der sker det helt store før til jule salget, dvs omkring start december og frem. så det lige rammer jule handlen med et brag :)

blizz tænker jo kun på penge og der bruger folk penge, mange penge hehe

hvis det virkelig skulle udkomme om 1 måned tvivler jeg på at det vil opnå så stor succes som her til jul. men har ikke det store i mod at det skulle komme ud nu dog.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• så længe blizz ikke engang kan få deres server til at fungere skal de slet ikke engang tænke på at patch det igen ved en exp kommer der en del gammle bruger tilbage og det kan deres lorte server sku da ikke klare FIX det forhelved blizzard

AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
    CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem

WOW::::
    Preist lvl 60 pve på arathor name virus
    warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
    shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

Originally posted by købkøb
    Tror ikke det passer da blizzard også har meddelt at der kommer 1.13 før BC... Og hvis det kommer ud 1 uge efter 1.13 ville det da være ret så plat :P

plat? hvad er plat ? 1.13 vil bare indeholde forberedelser til TBC som fx world event ved dark portal og sådn.

men blizzard har selv sagt at de sigter efter slutningen af året, så blir nok november december tror jeg.

og argargar, gief tbc key : (

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Bor du i Århus/Viby? :)

Originally posted by Aerial
    hmm for min skyld må de godt vente lidt endnu.

Har kun lige lært spillet at kende, så vil godt lige ordentligt ind i det inden der kommer mere ;)

Enig,vil gerne lige igennem Naxxramas før TBC. :)

Originally posted by SeePee

Enig,vil gerne lige igennem Naxxramas før TBC. :)

Og aq40 for den sags skyld :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by fookhar
    Man kan ikke stole en skid på udgivelsesdatoerne på Blockbuster, EB Games, spilpriser.dk osv. De har jo ingen information, som vi ikke har og det er jo kun datoer, hvor de regner med at spillet kommer.

^^ :D

• og de ved det lige så lidt som vi gør.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Bring it on!! Min guild er alligevel stuck i Molten Core..! :oops:

ASRock.ConRoeXFire-eSATA2 \\ Intel.Conroe.Core.2.Duo.2.4

Corsair.XMS2.2x1.GB.PC.6400 \\ Sapphire.X1900XT.

Maxtor.MaxLine.3.200Gb.SATA-2 \\ Antec.Smartpower.2.0.SP-500PEC

Logitech.MX1000 \\ Func.Surface.1030

Logitech.Keyboard.Cordless.Black

20,1".Samsung.Syncmaster.204B.1600x1200@75hz

Win.Xp.Pro.DK.SP2

3Dmark 2006 Score: 5848