Indlæg af ArcadioN

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Spiller du meget? Og i hvilke opløsninger? Dvs hvor stor er din skærm?


    Ja, forholdsvist. Jeg spiller i opløsningerne 800x600 og 1280x1024. Min skærm er en samsung 19" syncmaster 957mb crt-skærm, tror jeg nok. Jeg sidder ikke i Danmark lige nu, så jeg er ikke HELT sikker :)

    Hej! Mit nVidia GeForce 7900 GT grafikkort, købt i SHG, er defekt, det virker ikke længere. Hvilket gamer grafikkort anbefaler du? Tænk ikke så meget over prisen, men grænsen sættes højst ved 2500,-. Jeg håber nogen har forstand på det.
    Tak på forhånd!

    Hey homies!
    Jeg har aldrig nogensinde formateret min computer, og nu tror jeg at jeg vil 'kaste' mig ud i det. Men jeg har ingen anelse om hvad og hvordan man skal gøre tingene. Jeg har set at der ligger en rimelig kort guide til det inde på 2tm.org under Guides, men jeg har også læst at man skal bruge BOOT cd og alt muligt (Jeg har Hiren's BootCD btw, men aner ikke hvad jeg skal bruge den til).
    Nå, men hvis du gider at skrive hvad man skal gøre, gerne så enkelt som muligt, så vil jeg blive meget glad, tak på forhånd! :)

    Hey dudes!
    Lige pt har jeg intet beskyttelse, kun den der firewall der følger med alle windows... Mangler både antivirus, antispyware og så videre og så videre!
    Nu har jeg virkelig brug for jeres råd, skriv de mest nødvendige og bedste programmer indenfor de nødvendige kategorier, behøves ikke kun at være free softwares, men det skader da ikke hvis det er :)
    Tak på forhånd!

    Jep, men det eneste problem er at jeg ikke kan få 10mbit der hvor jeg bor, altså i 8260... Det er utrolig irriterende. Men 5mbit/2000 burde da også være godt?

    Hey guuuuuuuuuuys!
    Jeg skal have nyt internet, for jeg kan ikke klare at have Stofanet længere.
    Der er mange muligheder som CyberCity, TDC, Dansk Bredbånd og Fullrate, men jeg aner ikke hvilket der er bedst. Jeg bor i Århus området, og jeg bruger internet til at hoste spil i warcraft, hente tunge filer osv.
    Hvilket vil du anbefale? Prisen er ikke det væsentligste, men det må ikk overskride 5-600 kr/md.
    På forhånd tak

    Hey!
    Jeg har lige købt Call of Duty 2, og jeg nåede og spille det i 5 minutter (singleplayer) da der pludselig opstod lange grå streger i spillet som var overalt, så det var umuligt og spille! Hvad fanden sker der? Jeg har lige installeret en ældre driver end min gamle, da der var problemer med den jeg havde før (ForceWare Release 90 / 91.47). Nu har jeg som sagt den driver der udkom før. Hvad skal jeg gøre? Det er så pisse trættende og irriterende! :S

    Hey venner!
    Jeg går og overvejer om jeg skal købe en Xbox 360, jeg har aldrig selv prøvet en Xbox da jeg har holdt mig til Sony Playstation serien. Men er Xbox 360 en spillemaskine I kan anbefale? Eller skal jeg vente til Playstation 3 udkommer, og købe den istedet? Hvad siger I?

    Hey allesammen.
    Min situation er sådan, at jeg har fødselsdag om 2 dage og har ikke rigtig nogle ønsker. Det eneste spil jeg spiller pt. er counter-strike, men har et 7900GT, 3700+ MHz osv. så kan nemt køre de hårde spil. Mit problem er bare at jeg slet ikke ved hvilke spil der er på markedet og ved heller ikke hvordan jeg finder ud af det, kan I foreslå noget af det nye som I selv har prøvet og synes er alt for fedt? Jeg er til alle genrer næsten, WoW, CS osv. er spil der falder godt i min smag.
    Tak på forhånd, gutter! :D

    Hey drenge og piger!


    Hvilke(n) komediefilm er din yndlings? Min er pt. ZooLander, men kunne være fedt hvis nogle af jer kom med nogle titler som jeg skulle til at få set :)


    FYR LØS!