Indlæg af Madrick

    Du har forstået det rigtigt med, hvad jeg ser på disken.


    Jeg har forsøgt at genstarte den og lade den være slukket i en længere periode.


    Jeg har været inde i MyLibrary for at lede efter den - havde også tænkt tanken. Det er bare mærkeligt, at min Sonosenhed refererer til \\Mediashare\FamilyLibrary og kan afspille musik derfra.


    Det skal siges, at jeg netop har formateret min Mac (som er eneste computer jeg har). Inden formateringen, var problemet der også - men der havde jeg inden problemet opstod lavet en genvejsfil til FamilyLibrary som mærkeligt nok virkede selvom mappen var ændret til genvej?! Nu hvor jeg har formateret er den genvej væk og det er så nu jeg har problemet. Jeg har på flere forskellige måder prøvet at lave en genvej uden held.


    Jeg ved ikke, hvad "NASens Webinterface" er eller hvordan jeg får adgang til den.

    Hej RTM


    Jeg har 2 mapper, som danner basis for alt. FamilyLibrary som nu er en genvej og MyLibrary. Jeg kan komme ind på harddisk og også ind i MyLibrary, så jeg kan fint komme ind på harddisken og den anden mappe virker fint.


    Det er verbatim mediashare 2 tb: http://www.hifiklubben.dk/prod…_netvarksharddisk_2tb.htm


    Det vil sige \\192.x.x.x\FamilyLibrary ?


    Jeg har prøvet med \\MediaShare\FamilyLibrary


    Jeg har også prøvet at lave en genvej til \\MediaShare\MyLibrary og så ændre den til \\MediaShare\FamilyLibrary uden held. Jeg har også prøvet at henvise til en undermappe \\MediaShare\FamilyLibrary\Billeder uden held.

    Hej Drenge


    Jeg har en netværksharddisk, hvor jeg har en mappe kalder "FamilyLibrary". I denne ligger feriebilleder, skoleting, software osv. (Mit liiiv)..


    Nu hvor jeg går ind på harddisken har mappen ændret sig til at være en genvej som ikke kan åbnes, da den ikke kan finde henvisningen. Jeg kan se, at alle mine ting stadig ligger der gigabytemæssigt. Jeg har endvidere Sonos som henter musik fra mappen og det gør den stadig - så filerne ligger der.'
    Men hvordan kommer jeg ind til dem? :S

    Hej Drenge


    Jeg har investeret i en Verbatim Mediashare på 2 TB.
    Jeg har bare problemer med den over netværket. Jeg har sat den i min 100 mbit router og min Mac kører trådløst. Når jeg vil overføre noget til harddisken, kører den kun med 1 mb i sekundet.. Det er rimelig fustrerende. Derudover, hvis jeg åbner en film på den for at afspille - så er netværket så langtsom, at filmen hakker i 1-2 sekunder for hvert 5. sekund.


    Hvad kan der være galt?

    Hej Drenge


    Min mac og hp mister begge forbindelsen til min router med intervallet 20 min. Nu er jeg begyndt at spille Warcraft 3, og efter 10-15 minutter mister jeg forbindelsen og bliver smidt af.


    Er der nogen som kender dette problem?


    Mit internet er fra TDC og min Router er en Netgear.

    Jeg vil gerne sælge min Microsoft MS 3.0 mus. Jeg kan faktisk ikke huske, hvor gammel den er, men den er som ny og ser ud som ny. Der medfølger nyt teflontape.
    Klassisk god gamingmus.
    Værsgo og byd.

    Jeg vil meget gerne sælge min skærm.
    Det er en 20,1" Samsung Syncmaster 204B som kan køre 1600x1200@75hz


    Skærmen er 3 år gammel og fejler intet.
    Jeg har desværre ingen kvittering.
    Afhentning vil være at foretrække.


    Nogle idéer om, hvad der er realistisk at få for den?


    P.s. google den, hvis du vil se billede af den.

    Det er et kabinet i sort og sølv - meget fint at se på - men kan ikke huske mærket - det er ikke noget Aopen eller lignende..


    Uuh - hvad er definitionen på en 3. parts køling? :) Har ikke været på "hardware-markedet" siden jeg købte den.. :)

    Nu prøver jeg at lave en ny tråd, hvor jeg får det hele med, så der kan bydes og ikke rettes.. :)


    Computeren er 3 år gammel, jeg har ikke kvitteringerne mere, den er ikke overclocked.


    Jeg vil helst at computeren bliver afhentet - hvis den skal sendes, skal køber selv betale forsendelsen.


    Bundkort: ASRock.ConRoeXFire-eSATA2
    Processor: Intel.Conroe.Core.2.Duo.2.4
    Ram: Corsair.XMS2.2.GB.PC.6400
    Grafikkort: Sapphire.X1900XT.
    Harddisk: Maxtor.MaxLine.3.200Gb.SATA-2
    Strømfors. : Antec.Smartpower.2.0.SP-500PEC
    Skærm: 20,1".Samsung.Syncmaster.204B.1600x1200@75hz


    Jeg vil helst sælge det hele samlet.


    Budene starter ved kr. 1.600,-


    Værsgo.. :)