QuoteOriginally posted by RAC
Er der fundet løsning på de 60 hz vsync halløj fordi det er bare en træls grund til at skifte over til xp igen.
Nej jeg har ikke lige fundet endnu men fokuserer pt også mere på at få cs til at virke online
QuoteOriginally posted by RAC
Er der fundet løsning på de 60 hz vsync halløj fordi det er bare en træls grund til at skifte over til xp igen.
Nej jeg har ikke lige fundet endnu men fokuserer pt også mere på at få cs til at virke online
det er da vidst noget firewall der fucker helt op..
QuoteOriginally posted by Fragman
det er da vidst noget firewall der fucker helt op..
Jeg har ikke installeret nogen firewall ud over den der er i vista. Jeg har tjekket at cs, steam og hl har lov til at komme igennem den. Stadig intet der virker.
Jeg har også haft slået den helt fra for at tjekke om det skulle være den men fik samme resultat.
det jeg mener er at den i vista måske ikke kan disables.....evt pga en fejl
det jeg mener er at den i vista måske ikke kan disables.....evt pga en fejl
Det kan den godt har testet så ved sgu ikke lige hvad det kan være.
Det lyder bare lidt mærkeligt at der så er problemer med netop det hos WHAT, men ikke her hos mig. Jeg har ikke så meget som rørt firewallen, andet end at tillade det adgang da jeg blev promptet for det da jeg connectede til en server, andet har jeg ikke gjort.
ikke specielt mærkeligt...der sker mange sjove ting under installationer som der ikke burde ske...sådan er det da ofte med både OS og div spil...
Bare satans træls fatter satme ikke hvad det er
reinstaller og se om problemet opstår igen...du bruger jo lige så meget tid på at finde fejlen
reinstaller og se om problemet opstår igen...du bruger jo lige så meget tid på at finde fejlen
hehe skal afsted til bit nu her i dag så tror lige jeg springer over til efter det. Men burde sgu heller ikke være nødvændigt at formatere for det... piiivv
Grinneren...
Letterne griner af Vista
Erhverv: I Letland ler man af Microsofts nyeste satsning, Windows Vista. I det baltiske land har navnet nemlig en helt anden betydning.
Microsoft har i øjeblikket svært nok ved at overbevise verden om, at softwarefirmaets nyeste styresystem kommer til tiden og er et markant fremskridt i forhold til XP. I Letland får Microsoft dog en ekstra udfordring, når de skal overbevise befolkningen. I Letland har navnet Vista nemlig en helt anden betydning.
På lettisk betyder Vista kylling eller en knap så tjekket kvinde. Heldigvis for Microsoft er der bare 1,3 millioner mennesker i verden, som snakker lettisk. Derfor er det tvivlsomt, om de ændrer navnet, som Honda gjorde med deres »fitta-model« af hensyn til nordmændene.
(kilde: Itavisen.no)
Men vista lyder da bedere end longhorn..
Når jeg installerer steam får jeg den her?
Altså den installerer fint men når den skal update første gang så siger den det her:
Det er bare steam uden noget, fylder 700 kb.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Meinder
Grinneren...
Letterne griner af Vista
Erhverv: I Letland ler man af Microsofts nyeste satsning, Windows Vista. I det baltiske land har navnet nemlig en helt anden betydning.
Microsoft har i øjeblikket svært nok ved at overbevise verden om, at softwarefirmaets nyeste styresystem kommer til tiden og er et markant fremskridt i forhold til XP. I Letland får Microsoft dog en ekstra udfordring, når de skal overbevise befolkningen. I Letland har navnet Vista nemlig en helt anden betydning.
På lettisk betyder Vista kylling eller en knap så tjekket kvinde. Heldigvis for Microsoft er der bare 1,3 millioner mennesker i verden, som snakker lettisk. Derfor er det tvivlsomt, om de ændrer navnet, som Honda gjorde med deres »fitta-model« af hensyn til nordmændene.
(kilde: Itavisen.no)
Men vista lyder da bedere end longhorn..
No way. Longhorn lyder kanon. og logoet var sejt.
Hvad betyder Fitta på norsk?
QuoteOriginally posted by Slacker
No way. Longhorn lyder kanon. og logoet var sejt.
Hvad betyder Fitta på norsk?
Helt enig
Fisse ? ... Dog lang tid siden jeg har været i Norge, meeen ... Noget hænger jo fast
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Helt enig
Fisse ? ... Dog lang tid siden jeg har været i Norge, meeen ... Noget hænger jo fast
Fuck hvor fedt. Render du så rundt med den hængende fast hele tiden?
Man kan jo godt forstå de ændrede det i Norge. Men virker ret voldsomt at ændre det over det hele. Eller ihvertfald hvis det var annonceret i forvejen.
Hvordan har i fået installeret steam?
Planter og buske i BF2 er ikke gennemsigtige længere, ihvertfald ikke med denne nvidia driver.
Jeg kører bare med den steam jeg havde iforvejen... har dog installeret en ny også uden problemer og begge virker fint...
Mærkeligt