Windows Vista RC-1 Tråden

Originally posted by _WHAT_
    Har lige prøvet og slå firewall fra og det hjælper lige fedt.

Jeg ender efter noget tid med en connection timed out :(

Kører det bag en fejlsikret tilstand?
    Har du slået UAC fra? det er ting der hjalp på mit d2 tilsyneadende. Altså at fjerne den kompatibilitesttilstand. Nu mangler kun lyden - den kommer hverken via mit usb-headset eller mit onboard lyd. Må nok bare i XP for at spille det..

• Hvordan kan det være at flest af jer køre med build 5600? Jeg kan ikke finde noget sted inde på Microsoft side at man kan hente det? Jeg har sidder selv med build 5536.

Originally posted by BLiX
    Hvordan kan det være at flest af jer køre med build 5600? Jeg kan ikke finde noget sted inde på Microsoft side at man kan hente det? Jeg har sidder selv med build 5536.

Det er fordi vi har fået fat i den fra MS Connect:)
    Den bliver snart offentliggjort sådan så alle kan hente den:)

Originally posted by DeH

Det er fordi vi har fået fat i den fra MS Connect:)
    Den bliver snart offentliggjort sådan så alle kan hente den:)

Hvordan har du båret dig an med at blive godtaget af MS til at downloade Vista der inde fra? :rolleyes:

Originally posted by Slacker

Kører det bag en fejlsikret tilstand?
    Har du slået UAC fra? det er ting der hjalp på mit d2 tilsyneadende. Altså at fjerne den kompatibilitesttilstand. Nu mangler kun lyden - den kommer hverken via mit usb-headset eller mit onboard lyd. Må nok bare i XP for at spille det..

Jeg har slået UAC fra ja fik jeg sgu spat af efter et par minutter :)

Hvor har du fjernet det kompatiblitetstilstand ??

Programmet starter jo fint nok op men virker lidt som om at der er noget der blokerer for at den kan lave noget cache fra serveren...

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Altså først slog jeg den til. Det kan du jo også prøve. egenskaber for exe-filen, der er de.

Bliver nød til at spørge, er der nogle af jer som har skiftet deres xp ud? :)

Nej jeg kører dual-boot jeg tør sgu ikke binde an på et nyt OS endnu er for afhægig af maskinen til arbejds ting.

Forhåbenligt ikke :boxed:

De fleste kører vel dual-boot som WHAT eller har Vista på en maskine de har i overskud som jeg selv har.

At skifte XP ud med Vista på det stadie som det er, ville ikke være fandens klogt vel. Medmindre man ikke er så afhængig af sit system og måske bare ikke bruger den til ret meget.

Jep - XP er væk, kun vista:)
    Det er nu også meget bedre synes jeg!:D

• Virker nvidia grafikkort i spil? Kan man installere en nvidia driver uden at det hele fucker op?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Originally posted by RAC
    Virker nvidia grafikkort i spil? Kan man installere en nvidia driver uden at det hele fucker op?

Driveren der er med til RC1 er meget ny og er lavet af nvidia til xp. Jeg har dog hentet den nyeste nvidia driver fra deres side til vista og har installeret den uden problemer.

Spillede HL2 Loast Coast igennem igår med HDR og det hele uden problemer.

Originally posted by _WHAT_

Driveren der er med til RC1 er meget ny og er lavet af nvidia til xp. Jeg har dog hentet den nyeste nvidia driver fra deres side til vista og har installeret den uden problemer.

Spillede HL2 Loast Coast igennem igår med HDR og det hele uden problemer.

Hvad med spil som er ældrere CS1.6 og den dur?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Originally posted by RAC

Hvad med spil som er ældrere CS1.6 og den dur?

CS virker uden probs ved mig, men _WHAT_ har vist haft problemer med at den tabte forbindelsen :rolleyes:

• Jeg for fint forbindelse til serveren i første omgang og er ved at joine. Når den kommer til precaching går den i stå og efter noget tid stopper den og jeg har timed out til serveren.

Jeg har ikke lige noget bud på hvorfor, men ville være fedt hvis nogen havde ideer.

DeH har du gjort noget for at få dit til at køre ??

Nogen der har fundet mousefix til vista btw... så man slipper for mouse acc.

• Hvad med performance XP. vs. Vista er der et stort hop et mindre hop eller er det den samme performance?