Tweakernes Profession?

  • Quote

    Originally posted by Icemann
    Har arbejde i en HW butik, men er PT langtids sygemeldt grundet extrem dårlig ryg ;( som er en medfødt rygskade :(


    Så er vi næsten 2 ens. Blev fyret for ca. 6 mdr. siden og er også langtidssyg pga. dårlig ryg. (Receptstenose= forkalkninger og indsnævrede nervekanaler i lændehvirvlerne=>smerter og snurrende lammelser i det meste af venstre side) :(
    Er lige blevet visiteret til flexjob, da jeg gerne vil prøve at bidrage med lidt endnu, de næste ca. 7-10 år.
    Så går og venter på, at finde et flexjob hvor jeg kan bruges 15-20 timer om ugenog hvor der tages hensyn til mine skavanker.


    Mit var så ikke medfødt, men er opstået pga af slid(gigt) og så en arbejdsskade. Som lige er blevet godkendt, som dette. (taget ca. 1½år !!)


    Er indtil videre tilkendt en smulle erstatning, men min jurist i fagforeningen er ved, at undersøge om det ikke er muligt, at få øget denne, så det står mål med de skader, der er sket og som ikke er muligt, at løse operativt.


    Må vist nok leve med kraftige smertestillnde piller fremover. :rolleyes:
    I øjeblikket, står den på gigtpiller, alm. smertestillende og så 30 mg morfin pr. dag. Oven i det så skal der også lige sluges sukkersygepiller og en slags lykkepille - også hver dag.
    En pæn "lille" cocktail. [Blocked Image: http://www.dowine.nl/img/emoticons/stoned.gif
    Bare ikke så smart for kadaveret i længden ! Håber de snart finder en metode der kan lindre isf. alt det pilleri !

  • sQ surt bentzin hva har du arbejdet med siden du har fået den skade?


    System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD


  • Kassedame ligefrem? ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • 2. STX


    Kasseassistent - ISO

  • Quote

    Originally posted by SaLtUm
    sQ surt bentzin hva har du arbejdet med siden du har fået den skade?


    Nogen der er lidt yngre end dig. På en SFO 2 - hvor jeg havde endelig havde fået opbygget et lille hyggeligt EDB-rum til ungerne og desuden også stod for sportsaktiviteterne. Så ja - det er dælme trist. :(
    Selve skaden, skete ved at 2 fjollede tøser hoppede op på ryggen ag mig på samme tid og jeg vender mig reflektorisk, da jeg jo nærmest for et kraftigt skub, da de rammer mig.
    Risikoen for at jeg kan blive lam fra hofte/lænd er for stortil, at de vil foretage et indgreb. Og et sådan indgreb vil ikke fjerne de værste smerter. Kun de snurrende slags lammelser ud i venstre ben og arm. Som kommer i ny og næ, som de nu har lyst til. :rolleyes:


  • Det kan være I allerede har prøvet, men har I to endelig opsøgt en fysioterepeut?
    De skulle vist nok gerne kunne sørge for at rygsmerterne skulle forsvinde, ved at få jeres muskler trænet, de rigtige steder.

  • pt er jeg palleflytter på ferskvareterminalen i Christiansfeld.. ikke videre et spændene job, men det giver gode penge.. Arla FTW! :P

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • Sådan rent erhvervsmæssigt så er jeg serviceassistent ved Forenede Rengøring hvilket bringer mig rundt til en masse forskellige kunder, da mine serviceledere har en idé om, at jeg er den eneste faste afløser til en stor del af kunderne *G*


    Derudover er jeg projektmedarbejder for Herning Cityforening og Kulturellen og det sker også jeg laver lidt hjemmesider for diverse folk, samt passer en bunke unger når jeg ikke laver alt muligt andet.


    Pr. 4 september er jeg derudover også Stud.IT ITKO på Handelshøjskolen i Århus - det skulle gerne holde mig beskæftiget de næste to år.

  • 2.g HTX På mandag (d. 7 August)


    Ellers er jeg opvasker på en fiskeresturant :oops:


    Men har li søgt job i silvan så håber på det bedste

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Udviklingstekniker i et lille hyggeligt firma i Allerød som laver CPU kølere.


    Kører autohjælp for en lokal vognmand i fritiden, og arbejder som ungdomsskolelærer i vinterhalvåret på et aften motocross hold.

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

    Rettet en gang, sidst af Sajmon ().

  • Har læst 2 år på HH som jeg droppede :(´Dernæst gennemførte jeg 3 årig HTx med IT som speciale på IT college denmark. Om 1 måned drager jeg til Herning og læser til Markedsføringsøkonom.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • IT supporter elev, norsk hydro - ALUMINIUMS afdelingen i tønder,


    lidt fedt, jeg kan stoppe 1/3 af bilproduktionen i verdenen på 2 min, så tænk over det når i køber bil, eller?

    -E6600
    -Abit AW9D
    -Corsair pc5400c4
    -1X WD raptor 36GB..
    -2X Seagate 7200.10 250gb
    -ASUS 7900GT TOP 570:800
    -Thermaltake Armor + Bigwater

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Har læst 2 år på HH som jeg droppede :(´Dernæst gennemførte jeg 3 årig HTx med IT som speciale på IT college denmark. Om 1 måned drager jeg til Herning og læser til Markedsføringsøkonom.


    Jamen velkommen til bygernes by :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy