Brugeren Pancake?

  • Hey..


    *Efter Pancake v?lger ikke at svare p? pm's kommer det her*


    Jeg har k?bt et 9800xt af Pancake for et par dage siden.


    Og da jeg s? modtager pakken ligger k?leren ved siden af gfx og der ligger ikke noget 9800xt men derimod et 9800xl, hviket der jo er stort forskel p?..


    Men Pancake har blokeret mig p? msn og svare ikke p? pm's.. Men han er stadig aktiv herinde s? sent som idag..


    Nogen der kender ham personlig?

  • Det er godt nok for groft.
    Pancake, hvordan kan du dog tro du kan slippe udenom?
    Gør det bedste for dig selv og tag den tilbage ;)


    Har tweak.dk ikke nogen retningslinjer angående folk som faktisk snyder folk i køb/salg afdelingen? fx ban ip og hvis det var mange penge, reporte ip til politiet?

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • ikke en jeg vil handle med, men glæder mig da til at høre om han har noget respons til sagen.....udover det så skal du nok lige have godkendt at lave en sådan tråd her af moderators....og evt kontakt martin, måske kan han få fat i ham via pm....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Kan du fremlægge dokumentation for at du er blevet snydt? Noget skriveri fra jeres handel samt evt. billede af det du har modtaget, og et screen dump af at han ikke svarer på dine PM's ?

  • Har godt nok ikke på tekst at jeg har spurgt om det virker..


    Men jeg har screen fra msn hvor han vil sælge mig et XT og ikke et XL og det er jo stadigvæk at snyde!!!


    Billeder kommer lige senere.. Hvad er bedste upload sted?

  • Prøv http://www.alcoholic.dk


    Det er Zlinky herinde fra der har lavet den side.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Godtnok hellere ikke en bruger jeg vil handle med, prøv at vent og se om han svare efter den her tråd, og hvis han ikke gør, så kan martin sikkert søre for han kan blive bannet eller noget i den stil, men hvor meget kom du enlig af med?

  • Har prøvet at smide kortet i og det siger nada.


    Men jeg har smidt lige omkring 430kr tror jeg det var, det er da også en slags penge.



    Ja Happy har set det. Så han ignorer mine Pm's.

  • kan kun sige 1 ting..meld ham til politiet for bedrageri.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    kan kun sige 1 ting..meld ham til politiet for bedrageri.


    Hverken politiet eller forbrugerrådet vil røre ved 430,-


    Desværre, du har sq bare været uheldig X(


    Men så ved man da ihvertfald at man ikke skal handle med ham!

  • Efter hvad jeg lige kan få det til, så er pancake 15 år... Så I kan ikke smide ham i fængsel... ;)


    Men har du afsender adressen? så kan du bare finde ud af hvad hans forældre hedder, og skrive et brev til dem ;)

    Toshiba Satellite Pro M70-233


    2 gHz Intel Pentium Centrion
    1024 DDR ram
    256 MB ATI Mobility Radeon 700X
    100 GB Toshiba Harddisk
    1 GB Intel Pro/wireless 2200BG
    ___________________________

  • Haha - eller hyre en eller anden gigantisk rocker til lige at banke på døren midt om natten. :D


    Det vil så nok koste minimum de 430 kroner der, men fornøjelsen lyder som noget der er væsentlig mere værd.

  • well blot nemmere når han ikke er ældre....så er det bare at kontakte hans forældre...har du hans mobil nummer så find adressen på ham...og se hvem der elelrs bor der...og send et personligt brev til dem.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.