Brugeren Pancake?

  • Quote

    Originally posted by Pancake
    ja jeg har et Ø men glemmer at bruge en ren vane svag...


    Men kan bare ikke se grunden til den til denne trÅd, han kunne ikke komme i kontakt med mig i HELE 2 dage, damn det er meget, og nÅr jeg sÅ skriver min mening sÅ er det bare for galt...


    Hvis du var blevet taget ved røven i en handel der nærmer sig små 500,- ville du så bare skide på ikke at kunne komme i kontakt med den uærlige sælger?


    Tro mig, jeg var flippet mindst lige så meget hvis det havde været mig du havde lavet det nummer her med. Jeg havde gjort alt for at finde dig istedet ;)

  • ja okay, måske, kan jeg nok først svare på hvis jeg kommer i den situation, men personligt synes jeg den er tråd er flame...


    fair nok han skriver han ikke kan komme i kontakt med mig? og spørg om nogen kender mig personligt,, fint nok, men at i andre så bare begynder jeres flame...



    i kunne jo lige vente på en kommentar fra "hovedpersonen"

  • Quote

    Ja undskyld at jeg ikke har svaret men alt den info jeg har på det gfx er at det er xt, men hvis det ikke passer så er du velkommen til at sende det tilbage...




    Jeg har altid troet det var et xt... er faktisk lidt chokeret...


    En god griner, man er da godtnok dum hvis man ikke tjekker de ting man sender, kan være jeg skulle prøve at sælge min 17 " CRT skærm som en TFT, nej hov havde altid troedet det var en TFT hmm :crazyeyes:

  • Quote

    på kassen da jeg koebte compen, (koebte samlet) stod der det var et XT, så derfor regnede jeg da med det var det!



    Pancake


    Der stod også at min CRT skærm var en TFT :crazyeyes:

  • hmm, kan da godt ske i dit tilfælde, men i ATI driver tingen der stod den som XT så det var endnu en grund til at jeg troede det var en XT


    Men personligt vil jeg gerne hører fra koeber, da det jo faktisk er ham der har "det muligvise XL/XT" kort,


    Quote

    Har du stadig den kasse?


    Nej desværre da jeg ikke gemmer kasser over de 14 dage, og da compen den kommer fra er forholdsvis gammel (rundet de 2 år), har jeg den ikke


  • 14.04 Siger du at du har fundet en netcafe. 17.42 skriver du der indlæg. Har du siddet der i 3½ time? Og så på en ferie?