Japaner speak english
-
-
tenten!!
-
Originally posted by CarStone
tenten!!....tentententententententen!!
-
V-v-v-v-ve-vvvv-ve-v-v-v-ve-ve-veni-ve-ve-venita!
-
Seriøst, den har mig og min mate siddet og grint så galt af
-
de har så mærkelige shows derovre af
-
de japanere er ikk rittig kloge :P. De har de mest åndssvage programmer. men de sku meget sjove at se på
-
That's gonna leave a mark.
-
Goddammit et grineflip, de er satme gale de japanere
-
hehehhe, han er fanmer god til det engelsk...
-
Jeg tror aldrig jeg har grint så meget før...
Har helt ondt i maven
-
HAHA føj hvor grineren
-
Hahaha ROLF!
Typisk japanske serierIkke for at være lyseslukker, men japser er et ord som, jaa er meget krænkende, ligesom at sige spaneoler. (og derfor ikke må benyttes på tweak)
-
Originally posted by shahid_2dk
Hahaha ROLF!
Typisk japanske serierIkke for at være lyseslukker, men japser er et ord som, jaa er meget krænkende, ligesom at sige spaneoler. (og derfor ikke må benyttes på tweak)
Offtopic: Det kan jo være at Shooqer er japaner, altså han må vel godt selv svine sin egen "race" til
but what do i know
sorry for offtopic.
-
Originally posted by RAC
Offtopic: Det kan jo være at Shooqer er japaner, altså han må vel godt selv svine sin egen "race" til
but what do i know
sorry for offtopic.
Må jeg være fri
Jeg er ikke japaner
Godt nok japansk bil, men helt japaner er jeg ikke
-
Tja, endnu et sygt japansk gameshow... fedt
-
Originally posted by Shooqer
Må jeg være fri
Jeg er ikke japaner
Godt nok japansk bil, men helt japaner er jeg ikke
haha
Skulle også bare lige lave en tråd på det da det irreterede mig at folk blev ved med det japaner emne når det lige har været i en anden tråd. -
Nu er ordet japser blevet diskuteret nok. Nogen opfatter det anderledes end andre, og med den viden i baghovedet, bedes folk stoppe med at træde mere i det - der er ingen grund til at provokere folk, når der findes ord som både japaner og asiat der dækker mindst ligeså godt.
-
Som nogen nok vil lægge mærke til, er der blevet redigeret i de posts der indeholder ordet japser.
Vi i teamet har valgt at gribe ind over for denne sprogbrug inden det udvikler jeg yderligere. Selvom en lang række personer ikke mener det i en ond mening, og fortolker ordet efter den oprindelige betydning - hvilket overhovedet ikke er forkert - er det ikke noget vi vil se fremover.
Det er en mild form for racisme, og det vil ikke blive tolereret fremover. I samme omgang vil jeg også henvise til straffelovens §266B som omhandler følgende:
Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds fremsætter udtalelser eller anden meddelelse, ved hvilken en gruppe af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med bøde eller fængsel.