Hvilken browser bruger du?

• Tja jeg har tidligere brugt firefox, men havde problemer med crash og at den ikke ville åbne alle sider... Så skiftede til "Avant Browser" og har ALDRIG fortrudt! Den kan simpelthen bare alt hvad en browser skal kunne... :dance:

http://avantbrowser.com <-- kan hentes der hvis nogen skulle have lyst til at prøve.! Har alle funktioner som ildræven har +lidt til.....

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

Originally posted by xdream
    Tja jeg har tidligere brugt firefox, men havde problemer med crash og at den ikke ville åbne alle sider... Så skiftede til "Avant Browser" og har ALDRIG fortrudt! Den kan simpelthen bare alt hvad en browser skal kunne... :dance:

http://avantbrowser.com <-- kan hentes der hvis nogen skulle have lyst til at prøve.! Har alle funktioner som ildræven har +lidt til.....

Nej, Avant har nu langt fra de samme features som FF, men ingen tvivl om at det er en kanon browser for dem der bruger IE.

• bruger opera 9.0

System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

Originally posted by humpeligimp
    Nu har jeg installeret FF.
    Den kan jo vise en hjemmeside i et vindue....
    Og jeg har heller ingen virus nu

Hvornår begynder det fantastiske at ske?

Ctrl+T

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

• Firefox

Mærkbart hurtigere end IE (ja jeg sidder med en 1/1)
    Ingen spyware shit (Bla. ingen problemer med spysheriff og co.)
    Dejlig scroll måde. IE springer en del når man scroller. FF går i små hak, NICE.

Og IE til de få ting der ikke virker med FF :cheers:

• Har IE fordi FF en dag besluttede sig at jeg skulle lave en ny bruger i FF, jeg tænkte WTF... delete.

Lavede engang en masse manualer, da jeg skiftede over til FF så de ikke ud som jeg havde kodet.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().

Originally posted by Burger

Hehe. Det "problem" kan løses ved at gå ind i joblisten og afslutte Firefox under processer.

Hmm så må jeg vel prøve igen :) Nogen der kan finde links til et eller andet med at man kunne booste farten når man brugte FF. :S Er lidt doven har lige spist et meget tungt måltid.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• jeg bruger firefox fordi det med fanebladene, hurtigere sidevisning og hurtigere downloading og downloadingen starter allerede når man skal vælge åbn eller gem og jeg bruger også firefox fordi der ikke kommer nogen popup's

Originally posted by Howa
    jeg bruger firefox fordi det med fanebladene, hurtigere sidevisning og hurtigere downloading og downloadingen starter allerede når man skal vælge åbn eller gem og jeg bruger også firefox fordi der ikke kommer nogen popup's

At den downloader hurtigere kan jeg ikke følge dig i? Synes det er det samme.
    Men kan også bare være at min forbindelse er lidt mere stabil hvad ved jeg.

Fed farve skrift, :D

• Mozilla Firefox med IE faneblads-addon. Det betyder, at hvis en side ikke fungere godt i FF, så kan jeg såmænd bare lige klikke på FF logoet i bunden af browservinduet, og vupti, så ses siden med IE inde i FF.

Ellers har denne diskution været her utrolig mange gange efterhånden. Nogle foretrækker det ene mens andre noget andet. Synes nu engang FF dækker mit behov ganske godt, men IE kan desværre ikke undværes helt.

• Jeg har brugt FF lige indtil IE7 kom på gaden. Den er jeg godt nok overrasker over. Jeg synes den er hurtigere end FF, meget bedre looking og yderst funktionel med tabs osv.

:9xo M$ For Office2007 & IE7, Mediaplayer11 & (Nu må vi se med Vista, men første indtryk var godt!)

De har oppet sig!

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Originally posted by Søndergård
    Jeg har brugt FF lige indtil IE7 kom på gaden. Den er jeg godt nok overrasker over. Jeg synes den er hurtigere end FF, meget bedre looking og yderst funktionel med tabs osv.

:9xo M$ For Office2007 & IE7, Mediaplayer11 & (Nu må vi se med Vista, men første indtryk var godt!)

De har oppet sig!

Er det ikke kun beta-udgaver af de nævnte?

Håber de har lavet understøttelse af PNG-formatet fuldstændigt i v.7.0

Originally posted by Burger

Jo, og det er rent faktisk imponerende så godt som de virker :D

Aha okay. Har slet ikke kastet mig ud i, at afprøve nogle af dem.

Ved man noget om prislejet for Vista, når tiden kommer? Vil dog nok helst vente noget tid, så man kan få fikset lidt børnesygdomme.