Internet explorer 7,0 da den opfyder alle behov osv.
Hvilken browser bruger du?
-
-
IE 7
-
Lige for at se denne poll ift., hvordan det ser ud på verdens plan, har jeg lige samlet lidt Stats. (også et par andre ud over browseren)
[Blocked Image: http://img274.imageshack.us/img274/830/stats2rs.jpg]
-
Tja jeg har tidligere brugt firefox, men havde problemer med crash og at den ikke ville åbne alle sider... Så skiftede til "Avant Browser" og har ALDRIG fortrudt! Den kan simpelthen bare alt hvad en browser skal kunne...

http://avantbrowser.com <-- kan hentes der hvis nogen skulle have lyst til at prøve.! Har alle funktioner som ildræven har +lidt til.....
-
Originally posted by xdream
Tja jeg har tidligere brugt firefox, men havde problemer med crash og at den ikke ville åbne alle sider... Så skiftede til "Avant Browser" og har ALDRIG fortrudt! Den kan simpelthen bare alt hvad en browser skal kunne...
http://avantbrowser.com <-- kan hentes der hvis nogen skulle have lyst til at prøve.! Har alle funktioner som ildræven har +lidt til.....
Nej, Avant har nu langt fra de samme features som FF, men ingen tvivl om at det er en kanon browser for dem der bruger IE.
-
Firefox her...
-
bruger opera 9.0
-
Nu har jeg installeret FF.
Den kan jo vise en hjemmeside i et vindue....
Og jeg har heller ingen virus nuHvornår begynder det fantastiske at ske?
-
Originally posted by humpeligimp
Nu har jeg installeret FF.
Den kan jo vise en hjemmeside i et vindue....
Og jeg har heller ingen virus nuHvornår begynder det fantastiske at ske?
Ctrl+T
-
Firefox
Mærkbart hurtigere end IE (ja jeg sidder med en 1/1)
Ingen spyware shit (Bla. ingen problemer med spysheriff og co.)
Dejlig scroll måde. IE springer en del når man scroller. FF går i små hak, NICE.Og IE til de få ting der ikke virker med FF

-
Har IE fordi FF en dag besluttede sig at jeg skulle lave en ny bruger i FF, jeg tænkte WTF... delete.
Lavede engang en masse manualer, da jeg skiftede over til FF så de ikke ud som jeg havde kodet.
-
Originally posted by RAC
Har IE fordi FF en dag besluttede sig at jeg skulle lave en ny bruger i FF, jeg tænkte WTF... delete.Hehe. Det "problem" kan løses ved at gå ind i joblisten og afslutte Firefox under processer.
-
Originally posted by Burger
Hehe. Det "problem" kan løses ved at gå ind i joblisten og afslutte Firefox under processer.
Hmm så må jeg vel prøve igen
Nogen der kan finde links til et eller andet med at man kunne booste farten når man brugte FF.
Er lidt doven har lige spist et meget tungt måltid. -
jeg bruger firefox fordi det med fanebladene, hurtigere sidevisning og hurtigere downloading og downloadingen starter allerede når man skal vælge åbn eller gem og jeg bruger også firefox fordi der ikke kommer nogen popup's
-
Originally posted by Howa
jeg bruger firefox fordi det med fanebladene, hurtigere sidevisning og hurtigere downloading og downloadingen starter allerede når man skal vælge åbn eller gem og jeg bruger også firefox fordi der ikke kommer nogen popup'sAt den downloader hurtigere kan jeg ikke følge dig i? Synes det er det samme.
Men kan også bare være at min forbindelse er lidt mere stabil hvad ved jeg.Fed farve skrift,

-
Mozilla Firefox med IE faneblads-addon. Det betyder, at hvis en side ikke fungere godt i FF, så kan jeg såmænd bare lige klikke på FF logoet i bunden af browservinduet, og vupti, så ses siden med IE inde i FF.
Ellers har denne diskution været her utrolig mange gange efterhånden. Nogle foretrækker det ene mens andre noget andet. Synes nu engang FF dækker mit behov ganske godt, men IE kan desværre ikke undværes helt.
-
Jeg har brugt FF lige indtil IE7 kom på gaden. Den er jeg godt nok overrasker over. Jeg synes den er hurtigere end FF, meget bedre looking og yderst funktionel med tabs osv.
M$ For Office2007 & IE7, Mediaplayer11 & (Nu må vi se med Vista, men første indtryk var godt!)De har oppet sig!
-
Originally posted by Søndergård
Jeg har brugt FF lige indtil IE7 kom på gaden. Den er jeg godt nok overrasker over. Jeg synes den er hurtigere end FF, meget bedre looking og yderst funktionel med tabs osv.
M$ For Office2007 & IE7, Mediaplayer11 & (Nu må vi se med Vista, men første indtryk var godt!)De har oppet sig!
Er det ikke kun beta-udgaver af de nævnte?
Håber de har lavet understøttelse af PNG-formatet fuldstændigt i v.7.0
-
Originally posted by Macimuz
Er det ikke kun beta-udgaver af de nævnte?Jo, og det er rent faktisk imponerende så godt som de virker

-
Originally posted by Burger
Jo, og det er rent faktisk imponerende så godt som de virker

Aha okay. Har slet ikke kastet mig ud i, at afprøve nogle af dem.
Ved man noget om prislejet for Vista, når tiden kommer? Vil dog nok helst vente noget tid, så man kan få fikset lidt børnesygdomme.