Microsoft Windows Vista - Public BETA

  • :roller:Attention!


    - Er det nogen bugs, der markerer sig kraftigt på nuværende tidspunkt?
    - Screenshots, bitte?


    OT: Releasedaten hvornår er det lige den er?

  • skal du installere sata driver.. er det ikke kun til raid.. jeg har ikke installeret nogle, overhovedt

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78
    :roller:Attention!


    - Er det nogen bugs, der markerer sig kraftigt på nuværende tidspunkt?
    - Screenshots, bitte?


    OT: Releasedaten hvornår er det lige den er?


    Jeg havde en bug i dag, den ville ikke boote. Det tog windows restore sig af, en funktion jeg ellers hader, men det lader til at den er bedre nu. Der manglede ihvertfald ikke umiddelbart andet end et par lyddrivere.
    Screenshots kan finde mange steder. Det tager jo lang tid at sidde og tage dem og uploade :)
    Jeg kan anbefale http://www.winsupersite.com.
    Der står vist også ngoet om release.

  • Kæmpe fejl fundet


    Jeg har efter lidt udforskning i Windows Vista fundet en seriøs fejl i styresystemet Vista. Det indbyggede skakspil vinder over mig, selvom jeg spiller på niveau 1!

  • LOL :D


    En anden ting jeg synes vældig godt om: Med Vista er det blevet muligt at kryptere hele dreve f.eks helt fra start på en extremt nem måde. En fukntion som er indbygget.


    Krypteringen fugere ved at ALT hvad der bliver smidt på drevet bliver efterfølgende krypteret. Krypteringen af filerne bliver self. afkrypteret eller hvad det hedder, når man sender filen til en anden disk el. lign...


    Jeg har ikke min PC det næste stykke tid, men jeg er da meget spændt på hvor mange ressourcer funktionen kommer til at bruge.


    Nå ja, det hedder BitLocker. I kan læse om det her: http://www.crn.dk/index.php/news/show/id=18866


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

  • men er vista ikke med open source så firmaer og autoritære folk kan se hvad man laver af ting?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by Hitme


    jo men alle mine hd er sat op til raid 0


    Jeg har læst en del steder på nettet og mange har store problemer med at få sata til at køre med vista. Især hvis de kører med SATAII drev. Samsung og Hitachi diske har især givet problemer.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Jeg har læst en del steder på nettet og mange har store problemer med at få sata til at køre med vista. Især hvis de kører med SATAII drev. Samsung og Hitachi diske har især givet problemer.


    Hmm...nogen der har fået vista installeret på raid 0??

  • Så nu fik jeg det langt om længe til at virke (32-bit) men har et par spørgsmål::
    Hvor slår i Flip3D til, og har i også fået BSOD's?


    Jeg har fået 2 hvor overskriften var "MEMORY_MANGEDMENT" og en anden hvor jeg ikke nåede at opfatte hvad der stod.. det var under brug af WMP11 den crashede!

  • Quote

    Originally posted by DeH
    Så nu fik jeg det langt om længe til at virke (32-bit) men har et par spørgsmål::
    Hvor slår i Flip3D til, og har i også fået BSOD's?


    Jeg har fået 2 hvor overskriften var "MEMORY_MANGEDMENT" og en anden hvor jeg ikke nåede at opfatte hvad der stod.. det var under brug af WMP11 den crashede!


    flip3d=windowstas+tab

  • Kunne ikke få drivere til at funke til grafikkortet, windows update installerede noget som fik skærmen til at flimre, så jeg har efterhånden lavet mange system gendannelser. Men jeg er vild med det.
    Nvidia skal bare lige tage sig sammen og lave en ordenlig driver til beta'en.


    Ellers er der små bugs her og der, men blev nød til at skifte over til XP igen fordi jeg havde bøvl med nogle programmer som ikke ville virke over vista uanset om det var i XP mode eller ikke. Såå :S.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • er igang med at hente.. hvad er mest stabilt 32bit el. 64bit ang. problemer med drivere og BSOD evt. crashes... Og brugte I den windwos anbefaler man bruger til at downloade eller own download manager

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Brugte bare DAP til at hente med og det virkede fjong.


    Jeg kører 32bit verisionen der er flere driver problemer med 64bit selvom 32bit heller ikke er i top endnu.


    Har ikke haft nogen BSOD med 32bit.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • ok den skriver high demand så går ud fra det er overbelastet pt. :ph34r:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Download 32 bit, da du ikke vil ud i alt for mange problemer end der er i forvejen :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • den vil heller ikke pt. prøver imorgen

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.