Microsoft Windows Vista - Public BETA

  • Det er jo nemt at hente! Du skal bare installere den download manager der er snakket om her. Efterfølgende åbner du programmet og vælger: "Downloads" --> "Add new download" og bruger linkene til højre øverst på denne side: (Højreklik og vælg enenskaber for link så du kan kopiere stien til filen (Hent den IKKE med Windows download)) http://download.windowsvista.c…beta2/en/x64/download.htm


    Jeg har lige installeret Unreal2004 og det kører super. Er ved at installere steam nu. Smider lige nogle shots med edit knappen... om ca 5 min


    Ikke de meste interssante billeder, men I må jo bare selv igang :)


    http://peecee.dk/?id=43019


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

  • Så er jeg også oppe at køer ingen problemer under installation med valg af disk eller andet. Inet var også fint på uden problemer.


    Ser jo meget lækkert ud egentlig.


    I gadget baren kan jeg ikke ændre stien til hvor thumbnail galleri skal tage billeder fra andre der har rodet med det ??

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Til dem der får problemer med diske ved installation, kan man bare koble de diske fra man ikke skal installere på. Når der kun er én disk er der ikke problemer. Det var sådan jeg løste det.


    Men det kører sq godt - det må jeg gi det :P


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Så er jeg også oppe at køer ingen problemer under installation med valg af disk eller andet. Inet var også fint på uden problemer.


    Ser jo meget lækkert ud egentlig.


    I gadget baren kan jeg ikke ændre stien til hvor thumbnail galleri skal tage billeder fra andre der har rodet med det ??


    Du højreklikket bare på det og vælger "Settings" - Der kan du vælge stien..


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård


    Du højreklikket bare på det og vælger "Settings" - Der kan du vælge stien..


    Ja det ville jo være smart men jeg kan ikke få lov at ændre stien :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Det kan jeg heller ikke. Så må du jo bare smide dine billeder ind i den sti... :rolleyes:


    CSS & HL2 Virker også perfekt...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Har ikke testet så meget endnu og bliver nok heller ikke før imorn vil ud og grille og nyde vejret nu :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Til dem der får problemer med diske ved installation, kan man bare koble de diske fra man ikke skal installere på. Når der kun er én disk er der ikke problemer. Det var sådan jeg løste det.


    Men det kører sq godt - det må jeg gi det :P


    Så har jeg hentet min ned, og den er tjekket og skulle virke.. Kan da ihvertfald med Deamon tools komme til installationen.


    Nu vil jeg så lige høre hvilket program du har brændt med? Har nemlig kun en skive, så det skal virke første gang :P

  • Hvis du bruger DVD decrypter vælger du bare brænd iso og så brænder den også booter du bare virker her uden problemer.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Han$en


    Okay! Ved du om ISO'en fra starten af er bootable? :idea:


    Det er den. Du bruger da bare Nero (Evt. henter en Trial) og vælger "Burn Image" hvorefter du vælger isofilen og brænder. Done..


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård


    Det er den. Du bruger da bare Nero (Evt. henter en Trial) og vælger "Burn Image" hvorefter du vælger isofilen og brænder. Done..


    Jeg takker!!! Så skal der satme Vista på svinet 8)

  • Quote

    Originally posted by Søndergård


    Det er den. Du bruger da bare Nero (Evt. henter en Trial) og vælger "Burn Image" hvorefter du vælger isofilen og brænder. Done..


    Nero kan man også bruger jeg bruger bare altid den anden som man også bare henter. Den er fylder mindre har ikke så meget rod i sig som nero og er stabil som et bjerg.


    Til Vista Sprøgsmål nogen af jer andre der bruger trillian har forsøgt at installere verision 3.1 pro men jeg for en fejl med den ikke kan skabe en fil i install stien fordi der ikke er plads eller fordi der er premission problemer.


    Der er rigeligt med plads og ved ikke lige hvad premission problemet skulle være er en .dll fil den ikke må lave.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • hvordan kører det så m8s.. nogle problemer af nogen art?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Jeg har problemer med Download Accellerator Plus og X-fi - Måske også med Daemon tools, ved ikke lige om det var den der gjorde udslaget....


    Bwt, "Games" i "Start" er total fed, da den henter spillenes coverforside og skriver om spillet. Oversigten minder om sådan nogle netcaféer kører med. Dermed har man en super oversigt og skal bare klikke på spillene.


    Gadgets tingene er fede og mange af dem yderst brugbare! F.eks CPU og men måleren som btw er total gejlet :P Note er også dejlig.


    Generalt er det lidt tungt at køre med alt gejlet, men synes det er det hele værd. Ville gerne have en dualcore CPU lige nu! Med alt gejl bruger jeg ca. 40 % af min memmory (af 2Gb).


    Systemperformance testen er også god, og der vil helt sikkert blive oprettet tråde om den her på tweak :) Testen giver en idé om man burde slå noget gejl fra. Den tester RAM, CPU, GFX & HDD. Min PC blev testet til en 3´er. De nøjagtige tal for hver test bliver offentliggjort senere, eftersom jeg lavede testen ved std. hastighed på alt.


    Nå ja, jeg kan ikke OC gfx med beta driveren :( Men jeg venter bare til der kommer bedre drivere.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().