Microsoft Windows Vista - Public BETA

  • Quote

    Originally posted by BLiX
    Jeg kunne ikke få mit Creative X-fi lydkort til at virke, nogle som har fået det til det?


    Ja, mig. X-fi driverne virker kun til Vista 32Bit - ikke til 64bit endnu. Jeg anvender onboard lyd til driverne kommer.


    Indtil videre tror jeg sq jeg beholder Vista til der kommet i købeklar version på markedet.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • SCREENSHOTS!! :D

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • hmmm hvis det er reel ram (dvs uden swap fil) så er det da ikke galt.....min bruger ca 25% ved normalt brug ...dvs uden at slukke for den et par uger af gangen....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Problemer jeg har fundet so far....


    Drop Nvidia 87.15 driver til gfx min gik i sort skærm og efter boot når den loader drivere er der bare sort skærm så de drivere er fucked.


    Trillian vil ikke køre kan ikke installere det :(


    Galleri i gadgets kan der ikke skiftes sti på selvom det ser meget ud til det er meningen.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg er begyndt at have en del problemer med InternetExplorer som stopper med at svare når jeg åbner det. Mener det begyndte efter jeg installerede outlook, men det kan vel ikke passe.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Har jeg ikke oplevet nogen problemer med.


    Havde problemer med at winamp lavede en directsound fejl i starten men nye drivere klarede problemet.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • så har jeg hentet 32 bit versionen ned, og er igang med at brænde:)
    Mountede lige det i DaemonTools, og imaged virker, så jeg vil da lige installere det:)

  • Hmm nu har jeg lige forsøgt at starte gode gamle CS1.6 op. Når jeg skifter videomode til opengl crasher den ud og siger at det ikke er supported.


    Andre der har rodet med det ??


    Hvilke drivere bruger i til nvidia kort ???

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg brugte den som heder.. 87.45 vista.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Originally posted by Meinder
    Jeg brugte den som heder.. 87.45 vista.


    Ja også den jeg havde smidt ind men den fucker i det for flimmer på skærmen nogen gang også den er vist ikke helt god.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Noob spørgsmål:


    Formaterer man egentlig ikke når man installerer det?

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Jeg smed mit ind på en tom partition jeg lavede men jo tror ikke du kan installere det oven i din gamle windows.


    Jeg har installeret mit på en anden harddisk så er jeg ude over det problem :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Syntes egentlig også den laver nogle mærkelige ting med adgang til drevene.


    Har lige forsøgt at importere pst fil til outlook for at få mails med over men kunne ikke få lov til når det lå på mit g drev. Kopierede filen ud på skrivebordet også var der ikke nogen problemer.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hvis der er andre der kører med DFI SLI-DR og 7800GTX så smid lige info om hvilke driver i kører med og hva i har oplevet af problemer....

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Noob spørgsmål:


    Formaterer man egentlig ikke når man installerer det?


    jeg har læst tidligere (måske i denne tråd) om folk der har mistet alt deres gamle data fordi de ville ha vista som sekundær os på disken... så svaret er nok jo - pas ihvertfald på med det (jeg ville ikke ta nogen chancer)

  • Jeg ville heller aldrig installere det på samme partation som jeg har XP det kan kun give problemer.


    Ellers begynder det at køre ved mig. Har fået trillian ind det er den der nye sikkerheds fanden der er i det der blockere for nogle ting.


    Jeg har dog stadig problemer i spil. Jeg kan få lov at spille i 1600x1200 og 640x480.


    Hvis jeg vælger noget ind imellem er der problemer. Q4 nulstiller til 640x480 og cs1.6 laver sjovt nummer med at køre den i 1024x768 midt på skærmen hvor man så kan se desktop osv. uden om.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Weird.. Jeg har ikke haft en eneste fejl endnu.. Kun at det var mega tungt at køre indtil jeg installerede mit grafikkort.. Det kører bare 100% flydende.. Der er dog et par små-fejl, men ingen der har noget at sige for mit vedkommende




    Søndergård -> Kan ikke tro det er din Outlook.. Jeg har også sat min op, og det spiller bare max her.. :D