Microsoft Windows Vista - Public BETA

  • Læste noget et sted om at der var problemer med dual view på mange gfx kort endnu. Kan jo være det der er skyld i det.


    Vi vil jo nok alle opleve forskellige problemer da vi arbejder med forskellige programmer og hardware som laver forskellige kombinationer.


    Har taget kontakt til nvidia nu omkring de problmer jeg har med drivere så må vi se hvad de siger.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Læste noget et sted om at der var problemer med dual view på mange gfx kort endnu. Kan jo være det der er skyld i det.


    Vi vil jo nok alle opleve forskellige problemer da vi arbejder med forskellige programmer og hardware som laver forskellige kombinationer.


    Har taget kontakt til nvidia nu omkring de problmer jeg har med drivere så må vi se hvad de siger.


    jeg prøver igen:
    nogen med 64-versionen? :)


    Edit: nervermind, et redownload har åbenbart fixet det. Så skal jeg bare lige have det smidt ind..

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Læste noget et sted om at der var problemer med dual view på mange gfx kort endnu. Kan jo være det der er skyld i det.


    Vi vil jo nok alle opleve forskellige problemer da vi arbejder med forskellige programmer og hardware som laver forskellige kombinationer.


    Har taget kontakt til nvidia nu omkring de problmer jeg har med drivere så må vi se hvad de siger.


    Fandt ud af at ATI vista driveren ikke indeholder en driver til 9200Se så det er nok derfor. Så jeg må bruge den der er der fra starten. :pokey:

  • Jeg kan godt lide det. skal lige have clocket lidt på min cpu og så videre, men jeg synes det virker lækkert.
    64 bit kan faktisk godt mærkes - med mindre det bare er generelle optimeringer og en ny installation.
    Så satte jeg lige min usb-stick i. Jeg kan se at de rent faktisk har fået integreret noget superfetch-værk på den, så hele systemets performance går op når den sidder i. Det er fandme toplækkert!



  • :crazyeyes: jeg har downloadet win på dette link.men nu står jeg og mangler en kode til install
    hvor finder jeg den ?

  • Quote

    Originally posted by juhl



    :crazyeyes: jeg har downloadet win på dette link.men nu står jeg og mangler en kode til install
    hvor finder jeg den ?


    I den mail du fik da du meldte dig til betaprogrammet ;)
    Ellers kan du måske stadig nå det. Vi må faktisk ikke give dig en..

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    I den mail du fik da du meldte dig til betaprogrammet ;)
    Ellers kan du måske stadig nå det. Vi må faktisk ikke give dig en..


    det er lige det der er problemet jeg har ikke tilmeldt mig nogen steder jeg downloadet fra det link jeg fandt her

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Så må du prøve det link der er i engel's første post, for at se om du kan blive BETA tester. Hvis de ikke deler flere produktnøgler ud, kan du så ikke blive det.


    det vil jeg gøre !

  • Fuck det er fedt det her. De har altså en masse små nice detaljer med. Jeg synes at indstillingerne for nogle ting er lidt ulogisk spredt, men generelt kan alt indstilles mere nu synes jeg.
    Og så er der sådan noget som lydstyrke-dimmeren. Den har lige fået en tur så man nu kan indstille lydstyrke for de enkelte programmer separat - det er fandme blæret :)


    Edit: Haha jeg skrev samtidig emd Zjapper. Godt vi er enige :))

  • I been playing a little bit with voice recognition.
    Have anyone also used it?


    Fik jeg lige den til at skrive, med stemme.


    Nogen der også har leget med det?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Hvilken vista driver til nvidia bruger i og som i ved virker?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Ja også den jeg havde smidt ind men den fucker i det for flimmer på skærmen nogen gang også den er vist ikke helt god.


    Så prøv 88.61..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Nu har jeg så fået det op at køre "perfekt" på den bærbare. Det vil sige, at jeg indtil videre ikke har oplevet nogle uventede fejl mm.


    Følgende drivere bruges


    Mobo: Original driver fra MS udskiftet med XP-driver fra Intel (nyeste)
    Gfx: Nyeste Vistadriver fra Ati
    Epson R800: Kører med en Xp-driver (kontrolcentret virker ikke)
    HL-5250 DN (laserprinter på netværk): Vista havde driveren, der virker uden problemer
    CanoScan 8400F: Xp-driveren fra Canon virker uden problemer


    Den eneste driver, der ikke virker, er den til touchpaden, men det gør ikke alverden. Desuden virker kaspersky heller ikke endnu. Jeg har ingen problemer haft med netværksopsætningen, og Vista fandt selv de forskellige computere og min Xbox 360.


    Med 1 Gb ram bruges der lige nu 52% med IE, Messenger og diverse andre programmer åbne, dette er med alt lir slået til.


    :D

  • Quote

    Originally posted by Meinder


    Så prøv 88.61..


    Kører med den nu og giver da lidt bedre resultater men det er sgu ikke fejl frit. Når nogle af pause skærmene slår til belaster det gfx kortet 100% og der kommer og sort flimmer fejl nogen steder.


    Kunne dog spiller Q4 i 1600x1200 uden nogen som helst bøvl dem dem.


    CS 1.6 laver noget sjov med at kører i 1024x768 midt på skærmen hvor man så kan se skrivebordet uden om.


    Nogen der har fundet ud af hvor man fixer refresh lock ???


    Så den ikke altid er låst til 60hz ???

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Nu har jeg oss hentet flere forskellige der ikke funker :S Jeg kommer da aldrig videre...




    Kunne være fordi at din skærm driver er 'non generic pnp monitor'. Prøv ændre til den korrekte flat-panel driver. Ret mig, hvis det er.

  • har hentet det men kan ikke installere ;( de sata drivere jeg plejer at bruge ved install af winXP virker ikke i Vista ;(
    Nogen der ved hvor de kan hentes har ledt efter dem i to dage nu kan sg ikke finde nogen.
    Mit MB er et abit ic7Max3