Hmm.. Er da virkelig fu**ed jeg ikke kan komme til at dl ![]()
Er det ulovligt for en bruger her at hoste den egentlig?
Hmm.. Er da virkelig fu**ed jeg ikke kan komme til at dl ![]()
QuoteOriginally posted by Han$en
Hmm.. Er da virkelig fu**ed jeg ikke kan komme til at dl
Det er stadig gode gamle Bill der hoster, det er bare direkte link.
Prøv at slet offline filer i internet explorer og prøv igen.
QuoteOriginally posted by RAC
Det er stadig gode gamle Bill der hoster, det er bare direkte link.
Prøv at slet offline filer i internet explorer og prøv igen.
Done.. Men det har jo ikke meget indflydelse på overbelastning af serveren ![]()
Tror sq jeg henter den via Torrent's så.. ![]()
Så kører lortet sq endelig!!
Kunne dog kun få adgang til 32bit versionen.. 64'eren fylder kun 13.7mb ![]()
Venter lige til imorn der for jeg en ny disk ind af døren så laver vi lige en clean dual boot install på det her halløj ![]()
Så lykkedes det endelig ved hjælp af DAP (Download Accelerator Plus) ![]()
Tog en lille ½ time med min forbindelse. ![]()
Jeg har allerede smidt Xp på igen.....Vista bruger sku lige lidt for meget ram i mit system...Sååå det må blive en anden gang ![]()
Det er bare løgn! Nu var den endelig færdig, me så var filen korrupt!
QuoteOriginally posted by Søndergård
Det er bare løgn! Nu var den endelig færdig, me så var filen korrupt!
Det var mine 2 første forsøg også. Men efter jeg brugte DAP - så virkede det. (se mit forrige indlæg)
Yup, jeg er også igang med at hente på ny - med DAP denne gang
Men 5 timer endnu engang ![]()
Så bliver det IGEN ikke "I aften".
Jeg går i gang med installation nu her også. Er ret bitter over at have brugt så meget tid i går med MS' dl-manager for at det så ikke virker i dag. Men med en alternativ manager virkede det fint.
QuoteOriginally posted by JuiCe
Jeg har allerede smidt Xp på igen.....Vista bruger sku lige lidt for meget ram i mit system...Sååå det må blive en anden gang
Ja min vista brugte hele 1.4 gb virtuelt ram..
QuoteOriginally posted by Søndergård
Yup, jeg er også igang med at hente på ny - med DAP denne gangMen 5 timer endnu engang
Så bliver det IGEN ikke "I aften".
Har du indstillet DAP optimalt, det kan godt lette tiderne ![]()
Min fryser på et sted i installationen. Er der nogen der har en fungerende hentning af 64'eren og gider skrive filens md5-hash i tråden?
Kan findes med dette program:
http://www.brandonstaggs.com/filecheckmd5.html
I den fil den laver når man har markeret mappen isoet er i kan man finde følgende linje:
8ec33bb91f4b8a364b349323cf5dcbda|vista_5384.4.060518-1455_winmain_beta2_x64fre_client-LB2CxFRE_EN_DVD.iso
Får jeres isoer samme md5-hash?
Vil egentlig gerne spare et redownload, efterom jeg har hentet 160% af den allerede ![]()
Krise så smider man en disk i for at brænde lortet laver så lige et chek på om det er en complet iso og selvfølgelig er det da ikke det. Fylder hvad den skal men filen er fucked så jeg begynder da bare lig forfra
Lorte ms download pis ustabile skod ![]()
Haha, det er slet ikke meningen i skal kunne installere det jo, det er jo et preview - det kommer til at køre ligeså stabilt som i har oplevet indtil nu, når det bliver releaset, og indtil SP1 ![]()
Her kører det nu fint. Jeg synes mange ting går hurtigere, og det nye design er jo imponerende!!
Indtil videre har jeg kun haft problemer med 3 ting.
At vælge HDD til installation.
Drivere til X-fi: De er et problem i 64bit men ikke i 32bit versionen af Vista. Dog kører jeg pt, med det onboard.
At få internettet til at funke. Man skal manuelt indtaste GW, DNS & IP...
Jeg er helt tosset med det nye design af Windows, MediaPlayer & Office 2007
EDIT: Hvad har i af Pros/Cons? Programmer der virker eller er håbløse?
Glæder mig sgu til det hele kommer og har vist sig at virke. Det er dér jeg hopper med på vognen ![]()
Screenshots!
er der så ikke en der sørger for at søndergård lige har en ftp at uploade en iso af det til....eller ville det være ulovligt ?