Microsoft Windows Vista - Public BETA

• Haha den har jeg jo aldrig hørt før *riiight*

Plejer bare at sige til folk at jeg er multifrugt, det dækker jo over det meste :T

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Ja. og nu vil jeg ikke engang hedde SlackeR mere, men bare Slacker. jeg er åbenbart ikke så smart som da jeg var yngre mere :(
    Er det stadig Aerial der står for den slags?

Edit: Adddd.. JuiCe er multisexuel :razz:

• Sikker på den crashede? Jeg satte min laptop til at hente den, men der gik ca 4-5 min inden den begyndte at hente filen eftersom den slukke lave allokeret plads til filen... Nok det du synes tog for lang tid ? :D

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Originally posted by Burger

Jep, det er Aerial du skal have fat i. Men hvad med Slagger i stedet for? :))

Jeg har overvejet noget med John. Men jeg er ikke sikker på mit image kan bære det, du ved, jeg vil gerne have min respekt med videre :))

Originally posted by SlackeR

Edit: Adddd.. JuiCe er multisexuel :razz:

:razz: Den havde jeg så ikk hørt før !

Men NEJ jeg er EJ....hehe

EDIT: John....flot navn...Man tænker straks på John Rock (tidligere "Jon fra popstars") og så vælter det jo ind med respekt :$

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

• Ja, John er topnice. Der vil jeg så sige at Jon åbenbart har indset lige akkurat hvad der manglede i hans navn - eller at han har en dygtig numerolog.

Og så vil jeg lige rette et spørgsmål til burger: Synes du ikke selv det er PÆNT irriterende at vi andre ikke kan se når du editer? :))

Originally posted by Burger

Nej, det er sejt :))

Så fremstår I nemlig som idioter og jeg som jeres totale overkvinde :crazyeyes:

Lige indtil vi har quotet dig og ingen fatter noget som helst længere :))

Originally posted by Søndergård
    Sikker på den crashede? Jeg satte min laptop til at hente den, men der gik ca 4-5 min inden den begyndte at hente filen eftersom den slukke lave allokeret plads til filen... Nok det du synes tog for lang tid ? :D

PCen genstartede :P

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Originally posted by Zlinky

Ved ikke om der er andre end mig der har haft problemer med at hente 64bit'en fra det link. Men her er i hvert fald et link fix.

Vidste ikke 64 bit versionen fyldte 13,7 mb :D

På den link fix fylder den kun 13,7???

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().

• Får hele tiden den her :D

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Originally posted by BLiX
    Yay, så er den ved at blive brændt... Nu er det jeg overvejer at slette hele mit windows xp eller?

Det er jo en beta og det betyder jo at den ikke er bugfree og der kommer vist heller ikke opdateringer til den. På et eller andet tidspunkt kan du heller ikke bruge den mere.

Originally posted by RAC

Det er jo en beta og det betyder jo at den ikke er bugfree og der kommer vist heller ikke opdateringer til den. På et eller andet tidspunkt kan du heller ikke bruge den mere.

Well, den er ved at formatere nu. :) Mit Windows XP trængte alligevel til at blive geninstalleret, da det ikke ville slukke 90% af gange jeg ville have den til det. Anyways, beta2 holder et år mener jeg - og tror nu nok der skal komme opdateringer. Ind til vidre kan jeg godt li' installationen, ret flot iforhold til Windows XP.

• Er der andre der har problemer med linkene nu?
    Jeg kan ikke komme til 64 bit med downloadmanager, hvilket er surt eftersom jeg hentede lige over 60 procent af den i går. Det virkede ellers som sådan en god ide.
    Men nu får jeg bare en "access denied" :(
    Og det er det samme fra MS' rigtige dl-side fra mailen, som jeg har adgang til nu.

• Nu har jeg fået den hentet....

Men mit NERO vil ikke lave en boot dvd med den :S

Den siger at filen er større end 2gb, og derfor for stor til en bootbar kompilering ;(

Nogen ideer til hvordan jeg ska gøre så? Bare skriv over PM hvis det ikke må diskuteres....