Microsoft Windows Vista - Public BETA

Originally posted by CheezEDippaH
    Jeg kan ikke komme til at downloade 32-bit versionen.

Har prøvet det der ligner 30 gange, siden igår, men får altid den der "too high demand" side. Selv her tidligt om morgenen.

Nogen der har nogle idéer, eller skal jeg bare vente endnu længere?

Ja jeg har en ide læs tråden igennem :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Min havde også failet at downloade det i nat, og jeg kan ikke genoptage! 13,7mb for 64bit versionen, yeah right. 32bit versionen kan jeg slet ikke hente ned!

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Tror der er lukket for gratis beta nu. På M$ hjemmeside koster den nu ca. 120 kr.- X( Satans!

EDIT: FEjl - det var et dvdkit der kostede det... Men downloade det kan jeg ikke

Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

Originally posted by Bentzin

Hvis det er Burger's link - så hjælper det ikke meget. Så det svar dutter ikke en disse. :rolleyes:

hehe så fandt de nok det huld. Hvis man har fået en key kan man vente og prøve senere ellers er løbet nok kørt det var kun for et begrænset antal brugere.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_

hehe så fandt de nok det huld. Hvis man har fået en key kan man vente og prøve senere ellers er løbet nok kørt det var kun for et begrænset antal brugere.

Jeg har en rigtig mail og kan som sagt komme ind på dl-siden.'32-bitteren melder optaget ligesom dl-siden gjorde i går.
    64'eren melder det som bent viser
    De burde ikke sende mails til flere end e tillader - deuden er der til 10 computere og redownload skulle jegt mene.
    Så det kommer nok op.

• Årh mand noget crap, hvorfor ku de ik lige vente med at finde det hul til engang senere idag så jeg lige ku få hentet :S Har både key osv..
    Nææh de havde da ikke lukket det, man kan stadig hente, men man har åbenbart bare ikke rettigheder til at gå ind på den mappe, bare højreklik save as, virker hvertfald her lige pt.

• Bump :)

Slet ingen? Har sendt PM til rasmusvn

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by Marquis
    Årh mand noget crap, hvorfor ku de ik lige vente med at finde det hul til engang senere idag så jeg lige ku få hentet :S Har både key osv..
    Nææh de havde da ikke lukket det, man kan stadig hente, men man har åbenbart bare ikke rettigheder til at gå ind på den mappe, bare højreklik save as, virker hvertfald her lige pt.

Hvad mener du? Jeg forstår det ikke!

EDIT: Er det stadig muligt at hente eller hvad er det du siger?

Originally posted by Ghe2
    Jeg hentede det på torrent (håber ikke det er ulovligt at nævne det program her...når man bruger det til lovlige ting)...havde det på lidt over 2 timer.

Torrents er lovlige, så længe det sted du fik linket fra er lovligt...

De skal vel ha tilladelse til at dele filen jo :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• YES endelig!

Jeg er kommet igang med at DL ved at bruge dette link: http://download.windowsvista.c…beta2/en/x64/download.htm

Funktionen med "To use the Akamai Download Manager" virker ikke, men hvis man bruger "To use your own download manager" (Til højre, øverst) springer x64 igang med fuld hastighed :D (Det er kun 64bit linket der virker)

• Nogen der har prøver at afvikle spil på betaen? Eller skal man have RC1 som de skriver på Tweak.dk' forside? Hvis ja, har I så hentet den? Det skulle være muligt når man registrer betaen..

Originally posted by Søndergård
    Nogen der har prøver at afvikle spil på betaen? Eller skal man have RC1 som de skriver på Tweak.dk' forside? Hvis ja, har I så hentet den? Det skulle være muligt når man registrer betaen..

Niks er stadig ved at installere :)

Men vil da prøve noget bf2 og muligvis steam cs 1.6

EDIT: Lige et dårligt taget billede af installationen:

http://juice.hotserv.dk/Billeder/vista.JPG

Og lige et til
    http://juice.hotserv.dk/Billeder/vista1.JPG

Rettet 2 gange, sidst af JuiCe ().

• Ud fra denne tests: http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1968998,00.asp

Virker spil som Oblivis og Steamspil helt perfekt. Desværre ved jeg ikke om det er 32bit eller 64bit de har testet med...

Fedt at der også er beta drivere til Vista der virker :) Forceware, Gfx, X-Fi & Daemon tools er ihvertfald ingen problem...