Jeg kan ikke komme til at downloade 32-bit versionen.
Har prøvet det der ligner 30 gange, siden igår, men får altid den der "too high demand" side. Selv her tidligt om morgenen.
Nogen der har nogle idéer, eller skal jeg bare vente endnu længere?

Har prøvet det der ligner 30 gange, siden igår, men får altid den der "too high demand" side. Selv her tidligt om morgenen.
QuoteOriginally posted by CheezEDippaH
Ja jeg har en ide læs tråden igennem 
Ingen drivere til mit bundkort = intet internet............
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Ja jeg har en ide læs tråden igennem
Hvis det er Burger's link - så hjælper det ikke meget. Så det svar dutter ikke en disse. 
Min havde også failet at downloade det i nat, og jeg kan ikke genoptage! 13,7mb for 64bit versionen, yeah right. 32bit versionen kan jeg slet ikke hente ned!
Tror der er lukket for gratis beta nu. På M$ hjemmeside koster den nu ca. 120 kr.-   Satans!
 Satans!
EDIT: FEjl - det var et dvdkit der kostede det... Men downloade det kan jeg ikke
og så kører det ellers  
Installationen gik perfekt og tog ikke alt for lang tid. Vista fandt selv al hardwaren, og installerede den.
[Blocked Image: http://img126.imageshack.us/img126/5036/untitled5dk.th.jpg]
QuoteOriginally posted by Bentzin
Hvis det er Burger's link - så hjælper det ikke meget. Så det svar dutter ikke en disse.
hehe så fandt de nok det huld. Hvis man har fået en key kan man vente og prøve senere ellers er løbet nok kørt det var kun for et begrænset antal brugere.
QuoteOriginally posted by _WHAT_
hehe så fandt de nok det huld. Hvis man har fået en key kan man vente og prøve senere ellers er løbet nok kørt det var kun for et begrænset antal brugere.
Jeg har en rigtig mail og kan som sagt komme ind på dl-siden.'32-bitteren melder optaget ligesom dl-siden gjorde i går.
64'eren melder det som bent viser
De burde ikke sende mails til flere end e tillader - deuden er der til 10 computere og redownload skulle jegt mene.
Så det kommer nok op.
Årh mand noget crap, hvorfor ku de ik lige vente med at finde det hul til engang senere idag så jeg lige ku få hentet  Har både key osv..
 Har både key osv..
 Nææh de havde da ikke lukket det, man kan stadig hente, men man har åbenbart bare ikke rettigheder til at gå ind på den mappe, bare højreklik save as, virker hvertfald her lige pt.
Lad os høre om det fede ''eye candy''
QuoteDisplay MoreOriginally posted by JuiCe
Nu har jeg fået den hentet....
Men mit NERO vil ikke lave en boot dvd med den
Den siger at filen er større end 2gb, og derfor for stor til en bootbar kompilering
Nogen ideer til hvordan jeg ska gøre så? Bare skriv over PM hvis det ikke må diskuteres....
Bump 
Slet ingen? Har sendt PM til rasmusvn
QuoteDisplay MoreOriginally posted by JuiCe
Bump
Slet ingen? Har sendt PM til rasmusvn
vil mene at den er bootkompileret og du kun skal brænde den.
QuoteOriginally posted by Marquis
Årh mand noget crap, hvorfor ku de ik lige vente med at finde det hul til engang senere idag så jeg lige ku få hentetHar både key osv..
Nææh de havde da ikke lukket det, man kan stadig hente, men man har åbenbart bare ikke rettigheder til at gå ind på den mappe, bare højreklik save as, virker hvertfald her lige pt.
Hvad mener du? Jeg forstår det ikke!
EDIT: Er det stadig muligt at hente eller hvad er det du siger?
Jeg hentede det på torrent (håber ikke det er ulovligt at nævne det program her...når man bruger det til lovlige ting)...havde det på lidt over 2 timer.
QuoteOriginally posted by Ghe2
Jeg hentede det på torrent (håber ikke det er ulovligt at nævne det program her...når man bruger det til lovlige ting)...havde det på lidt over 2 timer.
Torrents er lovlige, så længe det sted du fik linket fra er lovligt...
De skal vel ha tilladelse til at dele filen jo 
YES endelig!
Jeg er kommet igang med at DL ved at bruge dette link: http://download.windowsvista.c…beta2/en/x64/download.htm
Funktionen med "To use the Akamai Download Manager" virker ikke, men hvis man bruger "To use your own download manager" (Til højre, øverst) springer x64 igang med fuld hastighed  (Det er kun 64bit linket der virker)
 (Det er kun 64bit linket der virker)
Nogen der har prøver at afvikle spil på betaen? Eller skal man have RC1 som de skriver på Tweak.dk' forside? Hvis ja, har I så hentet den? Det skulle være muligt når man registrer betaen..
QuoteOriginally posted by Søndergård
Nogen der har prøver at afvikle spil på betaen? Eller skal man have RC1 som de skriver på Tweak.dk' forside? Hvis ja, har I så hentet den? Det skulle være muligt når man registrer betaen..
Niks er stadig ved at installere 
Men vil da prøve noget bf2 og muligvis steam cs 1.6
EDIT: Lige et dårligt taget billede af installationen:
http://juice.hotserv.dk/Billeder/vista.JPG
Og lige et til 
http://juice.hotserv.dk/Billeder/vista1.JPG
Ud fra denne tests: http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1968998,00.asp
Virker spil som Oblivis og Steamspil helt perfekt. Desværre ved jeg ikke om det er 32bit eller 64bit de har testet med...
Fedt at der også er beta drivere til Vista der virker  Forceware, Gfx, X-Fi & Daemon tools er ihvertfald ingen problem...
 Forceware, Gfx, X-Fi & Daemon tools er ihvertfald ingen problem...