1,91Gb nede so far and counting færdig om godt 1½ time... tror dog jeg ser om jeg kan få liv i 64bit verisionen også og henter den i nat 

Microsoft Windows Vista - Public BETA
- 

- 
			QuoteOriginally posted by _WHAT_ 
 1,91Gb nede so far and counting færdig om godt 1½ time... tror dog jeg ser om jeg kan få liv i 64bit verisionen også og henter den i nat  Hvordan kom du til at downloade! din heldige sa***! Hvordan kom du til at downloade! din heldige sa***! 
- 
			QuoteOriginally posted by _WHAT_ 
 1,91Gb nede so far and counting færdig om godt 1½ time... tror dog jeg ser om jeg kan få liv i 64bit verisionen også og henter den i nat er også den jeg henter. kommer dog nok til at tage lidt længere med en 120 kb/s ned eller noget. Men det er vel ok for en 768 kbps linje  edit: der er et trix til hentning  
- 
			ETA 5 timer her  
- 
			QuoteOriginally posted by JuiCe 
  Hvordan kom du til at downloade! din heldige sa***! Hvordan kom du til at downloade! din heldige sa***! Samme måde som Zlinky og Søndergaard  Jeg har den første GB nede, men ville nu gerne have hurtigere internet lige nu. 
- 
			QuoteOriginally posted by Burger Samme måde som Zlinky og Søndergaard  Jeg har den første GB nede, men ville nu gerne have hurtigere internet lige nu. Og mig  
 Jeg har også en gb af 64'eren.
- 
			Hva nu det for en hemmelig måde....TELL ME  
- 
			QuoteOriginally posted by SlackeR 
 Og mig Nårh jow - glemte lige jeg huskede dig  
- 
			QuoteOriginally posted by Burger Nårh jow - glemte lige jeg huskede dig  Hehe. Skal vi fortælle det?  
- 
			Det ville være meget rart at kunne få hentet den til i morgen  
- 

- 
			QuoteOriginally posted by SlackeR Hehe. Skal vi fortælle det?  FORTÆL  Ellers...ellers......fandens ka ikk gøre dig noget  
- 
			Hvad hvis man vil have den japanske version, kan frøken Burger fixe det?  
- 

- 
			QuoteOriginally posted by SlackeR 
 Hvad hvis man vil have den japanske version, kan frøken Burger fixe det? Prøv at ændre lidt i filnavnet. JuiCe: Ja det er der vist flere der gør - er i hvert fald også en skat *G* Det er nok mig du skal være sur på, jeg fortalte de andre det  
- 
			QuoteOriginally posted by Burger Prøv at ændre lidt i filnavnet. JuiCe: Ja det er der vist flere der gør - er i hvert fald også en skat *G* Det er nok mig du skal være sur på, jeg fortalte de andre det  Ka jo ikk være sur på dig....Jo hvis du fjerner de grønne stjerner så jeg har en chance  
- 
			Hehe jeg kan ikke Japansk alligevel. Det var mere princippet  
 Og mig er der god grund til at være sur på, jeg rager bare frugterne af Burgers opsnusen til mig og vil ikke dele båndbredden med andre 
- 
			Hm, starter downloaden, min computer crasher.. Bringer meningen af ordet "prieview" til et helt ny niveau  
- 
			QuoteOriginally posted by Hayes 
 Hm, starter downloaden, min computer crasher.. Bringer meningen af ordet "prieview" til et helt ny niveau Haha ægte Microsoft stil  Det vel preview du mener?  
- 
			QuoteOriginally posted by JuiCe 
 Ka jo ikk være sur på dig....Jo hvis du fjerner de grønne stjerner så jeg har en chance Jeg er også MEGET sødere end SlackeR, men kan altså bedst lide æbleJuiCe  SlackeR: Det må man også godt. Hayes: Du må ik være med