Stiller de andre krav til en som tester end at de regner med at man rapporterer fejl?
Jeg mener om man skal udfylde et 343243242 sider langt spørgeskema bagefter, feks.

Microsoft Windows Vista - Public BETA
- 

- 
			QuoteOriginally posted by SlackeR 
 Stiller de andre krav til en som tester end at de regner med at man rapporterer fejl?
 Jeg mener om man skal udfylde et 343243242 sider langt spørgeskema bagefter, feks.Bliver ikke nævnt ihvertfald...  
- 
			QuoteOriginally posted by JuiCe Bliver ikke nævnt ihvertfald...  Det er jo det. Men jeg vil gerne prøve, og jeg skal nok fejlmelde hvis det er.. Men jeg vil ikke hente den og ikke leve op til deres program, hvis det kommer til at sænke kvaliteten af det endelige produkt jo. 
- 
			Jeg venter også spændt på at et mirror bliver ledig! Hvilken version henter I? Jeg har 64bit AMD (Singlecore) men jeg prøver da med 64bit versionen... Produktnøglen fik jeg ikke pr. mail men den kom frem på siden da jeg bestilte produktet. I mailen kunne jeg vælge mellem 32 og 64bit samt 3 forskellige sprog. Når jeg endelig kommer til at hente det, bliver det kun med en 2mbit forbindelse  Det var nu man skulle have været på college med 20Mbit Det var nu man skulle have været på college med 20Mbit 
- 
			QuoteOriginally posted by Søndergård 
 Jeg venter også spændt på at et mirror bliver ledig! Hvilken version henter I? Jeg har 64bit AMD (Singlecore) men jeg prøver da med 64bit versionen...Produktnøglen fik jeg ikke pr. mail men den kom frem på siden da jeg bestilte produktet. I mailen kunne jeg vælge mellem 32 og 64bit samt 3 forskellige sprog. Når jeg endelig kommer til at hente det, bliver det kun med en 2mbit forbindelse  Det var nu man skulle have været på college med 20Mbit Det var nu man skulle have været på college med 20Mbit Står nøglen ikke i bunden af din mail? 
- 
 Jeg venter også spændt på at et mirror bliver ledig! Hvilken version henter I? Jeg har 64bit AMD (Singlecore) men jeg prøver da med 64bit versionen...Produktnøglen fik jeg ikke pr. mail men den kom frem på siden da jeg bestilte produktet. I mailen kunne jeg vælge mellem 32 og 64bit samt 3 forskellige sprog. Når jeg endelig kommer til at hente det, bliver det kun med en 2mbit forbindelse  Det var nu man skulle have været på college med 20Mbit Det var nu man skulle have været på college med 20Mbit Nederst i din mail står nøglen også  Ja, jeg henter os med 2mbit når det mirror blir ledigt...tror jeg prøver iaften  Men så må den jo bare køre en "all night'er"  
- 
			QuoteOriginally posted by JuiCe 
 Nederst i din mail står nøglen også Ja, jeg henter os med 2mbit når det mirror blir ledigt...tror jeg prøver iaften  Men så må den jo bare køre en "all night'er"  Forhåbentlig kører det så ligeså stærkt som Office 12 BETA gjorde da man kunne komme igennem til et mirror. 
- 
			QuoteOriginally posted by Burger Forhåbentlig kører det så ligeså stærkt som Office 12 BETA gjorde da man kunne komme igennem til et mirror. Det var måske hurtigt? Den hentede jeg ikk li hehe 
- 
			QuoteOriginally posted by JuiCe 
 Det var måske hurtigt? Den hentede jeg ikk li heheJa det gik så hurtigt som det kunne, hentede med fuld hastighed på min 1mbit. 
- 
			Jo, key står også nederst i mailen. HVORFOR HAR DE IKKE LAGT DEN UD SOM EN TORRENT? 
- 
 Jo, key står også nederst i mailen.HVORFOR HAR DE IKKE LAGT DEN UD SOM EN TORRENT? Sikkert fordi de vil kontrollere hvem der får den.....Men der er sikkert en person der gør det....Tvivler dog på det lovligt 
- 
			Vil man kunne bruge normale applikationer på det? Jeg mener, tror I jeg vil kunne starte f.eks. WoW op? Og hvad med grafik/chipset drivere osv? Har ihvertfald meldt mig til og venter på et ledigt mirror, så må vi se. 
- 
			Jeg lagde lige mærke til noget.. Det link jeg har fået henviser til en htm-fil. ikke noget asp. det virker tåget, for hvis jeg kigger på kildekoden er der ikke noget sart deri.. hvilket vel betyder at alle med samme link som jeg ikke kan hente. tåget. 
- 
			QuoteOriginally posted by SlackeR 
 Jeg lagde lige mærke til noget.. Det link jeg har fået henviser til en htm-fil. ikke noget asp. det virker tåget, for hvis jeg kigger på kildekoden er der ikke noget sart deri.. hvilket vel betyder at alle med samme link som jeg ikke kan hente. tåget.En htm fil kan sagtens indeholde asp scripts, sågar også php som jeg tvivler på Microsoft bruger. Det er bare en server indstilling som afgør hvilke typer filer den skal behandle som asp scripts. Men må da indrømme at jeg også selv har studset lidt over det  
- 
			QuoteOriginally posted by Zlinky En htm fil kan sagtens indeholde asp scripts, sågar også php som jeg tvivler på Microsoft bruger. Det er bare en server indstilling som afgør hvilke typer filer den skal behandle som asp scripts. Men må da indrømme at jeg også selv har studset lidt over det  Jahh okay det er selvfølgelig sandt nok. Selvom de nu ikke plejer at tøve med at kalde filerne .asp  
 Det virker nemlig temmelig underligt. Jeg overvejer lidt om de evt har givet folk forskellige links ved forskellige tilmeldingstider og så åbner op ved at skifte filen på lokationen ud hen ad vejen. Men det virker smådumt.
- 
			De deler forhåbentlig kun et vist antal produktnøgler ud til hver version, så man - når man har fået en nøgle - er i stand til at downloade, og bruge den, når der er et ledigt mirror. 
- 
			jeg har lige fået koden  fik den med det samme men kæft.. kan ikke få hentet noget ned fik den med det samme men kæft.. kan ikke få hentet noget ned 
- 
			QuoteOriginally posted by Burger 
 De deler forhåbentlig kun et vist antal produktnøgler ud til hver version, så man - når man har fået en nøgle - er i stand til at downloade, og bruge den, når der er et ledigt mirror.Det går jeg da ud fra at de gør. Det er mere hvordan de håndterer ledige mirrors, for umiddelbart ville jeg have lavet det i asp, kaldt filen .asp og så videre, hvis jeg var ms. Ledige mirrors er jo altid en flydende størerlse, der kommer an på hvornår DE synes deres server er belastet nok. Man kan godt mærke på microsoft.com at der sker noget nu. 
 Spørgsmålet er om de har en limit på antallet af connections eller bare åbner op hen ad vejen manuelt.
- 
			Jeg kan da vist godt glemme alt om at komme igang med det i aften! Synes det er mærkeligt - det er ligesom om de har afskåret hele Danmark  I har heller ikke fået adgang? 
- 
 Jeg kan da vist godt glemme alt om at komme igang med det i aften! Synes det er mærkeligt - det er ligesom om de har afskåret hele Danmark I har heller ikke fået adgang? Nej desværre....håber det stilner af iaften eller imorgen