Dræbt pga Cigaret

  • Men man må godt sidde og vise sin respekt til en psykotisk morder? :$


    Og hvis du gad læse tråden igennem, ER jeg allerede blevet irrettesat.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Det er helt fucked man, hvad fanden sker der for den her verden?

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Min far er også blevet troet med en stor brødkniv fordi han ikke havde nogle Cigareter, og det var endda i vores eget hus midt ude på landet, det var sku ikke særlig sjovt i det øjeblik, men min far fik kun et snit i halsen hvor efter gerningsmanden skyndte sig at løbe sin vej, da han så at min far havde en familie bag ved sig. Jeg skal dog lige sige at jeg kun var ca. 5 år da dette skete.

    -----------------------------
    -----------------------------
    -----------------------------

  • Quote

    Originally posted by Shak


    1. Jeg kunne også godt sige en masse grimt omkring det indlæg, men jeg holder det sq væk fra tweak!


    2. Og nu er du blevet det 2 gange!


    Javel. Det virker da bare mærkeligt, at jeg bliver irrettesat én gang, og så går der et par timer og så kommer der pludselig én mere. Virker ikke som om, at det er Tweak Crew'et der taler, men snarrer hver enkelte mod.


    Det kunne jo være, at han til at starte skulle have holdt sin respekts-erklæring væk fra tweak?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Javel. Det virker da bare mærkeligt, at jeg bliver irrettesat én gang, og så går der et par timer og så kommer der pludselig én mere. Virker ikke som om, at det er Tweak Crew'et der taler, men snarrer hver enkelte mod.


    Det kunne jo være, at han til at starte skulle have holdt sin respekts-erklæring væk fra tweak?


    Hva tweak crew angår, behøver du slet ikke bekymre dig. Pas dit så passer jeg mit!.


    Hvis folk ikke bryder tweaks regler, har de lov til og skrive hva de vil, det kan eller vil jeg ikke blande mig i, eller stå til ansvar for.


    Hvis der er mer, så skrive en PM så vi ikke smadder tråden mer end den allerede er.

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Det er sguda alligevel ret fedt. En ting er at reagere ved at stikke ham ned. En anden ting er at han er 100% ligeglad med vidner. Respekt :))


    Du er syg i roen , søg læge.



    Den påpgældende skulle have et nakkeskud.
    Ingen retssag eller noget , hurtigt og kontant og regningen sendes til familien.



    The_Unforgiven

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Det er sguda alligevel ret fedt. En ting er at reagere ved at stikke ham ned. En anden ting er at han er 100% ligeglad med vidner. Respekt :))


    Hvis du mener at det er fedt, så ville jeg da næsten håbe at du bliver stukket ned næste gang du går på gaden - så husk at skrive her hvor meget du grinede.

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven


    Du er syg i roen , søg læge.


    The_Unforgiven


    Så stopper vi for al personlig tilsvining tak!


    Næste gang jeg ser nogen svine andre til, lukker jeg tråden - kort og godt!


    Som Shak har sagt, kan man sagtens styre sit sprog uanset hvor rygende uenig man er med andres meninger og udtalelser.

  • Nå. Nu når det alligevel dertil hvor jeg godt vil se at en eller anden mod fjerner mit første post og quotes af det - diskussionen kommer åbenbart under alle omstændigheder til at handle om det, lige meget hvad jeg så har skrevet derefter.
    Som sagt er jeg utrolig ked af at det ikke forstås som jeg selv gjorde - kan sagtens se på det nu her at den er MEGET grovkornet, men ikke desto mindre var det for sjov. Ligesom det Fino skrev - og jeg gider ikke tage diskussionen op, dette er mit sidste indlæg i tråden. Men jeg tror mit indlæg er debatteret nok i forhold til den forfærdelige forbrydelse som har fundet sted.