Indlæg af Hans Hansen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Jo, jeg tror så godt jeg ved hvad et vikarbureau, eftersom jeg har været ansat gennem et i mange forskellige virksomheder. Og jeg kan ikke huske i hvilken forbindelse men jeg så engang en udsendelse/artikel hvor de spurgte forskellige vikarbureau'er om hvad det krævede at få job hos dem, og det eneste de krævede var en fast postadresse, så kunne man få job om man så var hjemløs.


    Og mht. til supermarkeder, så kan alle mennesker vel finde ud af at være præsentable? Jeg har selv arbejdet i supermarked et par år, godt nok som ung servicemedarbejder, men det var da godt nok ikke alle kollegerne der var lige præsentable! Slet ikke når de sad der i 8 timer om lørdagen med tømmermænd...


    Hvad med den målgruppe, som rent faktisk ikke KAN passe et arbejde!


    Nyt tiltag fra regeringen går ud på at få ALLE i arbejde. Det lyder super godt og rimeligt, men, men nu er der lige det at den sidste rest af kontanthjælpsmodtagere rent faktisk er så dårlige, at selv et flexjob næppe kan komme på tale, hvis det endda var muligt at finde nogen som vil give ansættelse i ganske få timer om dagen.
    Her tænker jeg ikke på alkoholikere, narkomaner og selvvalgte som ikke VIL arbejde, men de mennesker som ingen læge kan hjælpe med en diagnose, og derfor havner de på kontanthjælp, da de vitterligt ikke KAN magte et arbejde, det er ulykkelige mennesker, som virkelig prøver at få dagligdagen til at hænge sammen, med de få kræfter de har, på grund af sygdom, oven i dette bliver de mistænkeliggjort at "systemet" da de ikke kan få dokumentation på deres lidelse og mange bliver endog stemplet som psykisk ustabile efter nogen tid, da økonomisk pres, manglende forståelse endog fra familie efterhånden sætter sit præg på hverdagen.
    Jo de vil heller end gerne arbejde, være fri for Deres daglige/natlige til tiden ganske uudholdelige smerter, de vil gerne stadig tjente gode penge, så de kan leve et anstændig liv som alle andre, tænk at kunne tage på ferie, købe et par nye bukser, få råd til at få lavet sine tænder eller lignende. Tænk jer godt om før i dømmer andre, det kan jo være der er noget om vi har "valgt" at leve på et minimum, udover dovnskab


    Er det ikke LIDT barnligt at smide en bruger ud for den kommentar!
    Du kan findt svine folk til, som ikke kan/vil finde et arbejde, og kalde dne for nasserøve, men når man ikke er enig med dig, og skriver du har smidt en dum kommentar, så ryger folk ud!!


    Synes det findes en tråd på Tweak, hvor I reklamere med, at I gerne vil skille Jer ud som det bedste. Skulle man ikke liiige kigge ind i egen kasse.


    Totalt amatør handling af dig Mikkel, og pinligt for Tweak at behandle brugere sådan.

    Quote

    Originally posted by SlackeR
    Ok. Jeg kan se at dette ikke lige er stedet at begynde den diskussion, da mange åbenbart har flere følelser om dette end jeg.
    Jeg kan da lige starte med at sige at jeg IKKE havde i sinde at træde nogen over tæerne, og slet ikke at retfærdiggøre det meningsløse drab. Overhovedet. Jeg synes det er lige så tragisk og latterligt gjort som aller jer andre, men har åbenbart en anden måde at tackle det på.
    Jeg kan ikke fjerne mit første post, da det er citeret temmelig mange gange. hvis nogen har lyst står det folk frit for.
    Så hvis nogen føler sig stødt over at jeg så humor i den tragiske situation så undskylder jeg hermed.


    Respekt :D

    Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^

    Nu mere en pointering af de tanker man sidder med når man læser sådan noget.. Jeg var ihvertfald blevet hamrende tosset og ked a det hvis jeg havde læst at der blev skrevet sådan om en a mine bekendte der var kommet til skade eller dræbt hvor vedkommende selv ikke var skyld i det. :)


    Vi er da ganske enige, men dine ord var måske ikke optimalt valgt.

    Quote

    Originally posted by SlackeR
    Det er sguda alligevel ret fedt. En ting er at reagere ved at stikke ham ned. En anden ting er at han er 100% ligeglad med vidner. Respekt :))


    :oops: :$

    Quote

    Originally posted by Burger
    Du kan vel bare bruge det link der er i de enkelte nyhedsbreve?


    Afmelding af nyhedsbrev : Hvis du ufrivilligt er blevet tilmeldt vores nyhedsbrev service, eller blot ikke ønsker at modtage vores nyhedsbreve længere, kan du afmelde det på forsiden af TweakUp.dk, hvor du blot skal udfylde din tilmeldte e-mail adresse og vælge afmeld på listen og trykke på klik.


    Kan bare ikke finde stedet

    Quote

    Originally posted by Morten


    Det er et okay hold, men kan selvfølgelig ikke måles med mit :)
    Men jeg kan da starte med at sige at Edmilson ikke kommer med i startopstillingen.


    Start opstillingerne er KUN gisninger. Det er ikke noget du på nogenmåde kan vide



    Træner: Carlos Alberto Parreira
    Målmand: Artur Boruc
    Forsvar: Edmilson, Rio Ferdinand, Gabriel Heinze, Olof Mellberg
    Midtbane: Macanga André, Danny Fonseca Bravo, Lionel Messi


    Angreb: Henrik Larsson, Lukas Podolski, Collin Samuel