Pakke med manglende indhold fra SHG.

Originally posted by xenon
    hvis det var indlysende på størrelsen på pakken at alt der var bestilt ikke var i pakken ville jeg ikke ha taget imod den...

Det er jo også nemt at sige i bagklogskabens lys. Men hvis jeg også stod i situationen ville jeg da også "komme til" at åbne den. Ville jo undre mig gevaldigt over, hvad der så måtte være i den.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Fragman
    hvordan hulen er det pakket ind siden tastaturet var det der manglede egentligt.....for med de maskiner der behandler pakkerne så skal ting der sendes altså pakkes rimeligt godt ind...det er ikke folk der står med fløjlshandsker og håndterer pakker mere :)

Nope, er det egentlig heller ikke ved andre firmaer. Det har måske nok ændret sig hos Posten siden jeg var der.

Ellers en hammer lækkert tastatur at vente på :rolleyes: Gid det kunne fåes med ledning og uden mus.

Originally posted by Macimuz

Nope, er det egentlig heller ikke ved andre firmaer. Det har måske nok ændret sig hos Posten siden jeg var der.

Ellers en hammer lækkert tastatur at vente på :rolleyes: Gid det kunne fåes med ledning og uden mus.

kan godt lide det trådløst og musen skal jeg ikke bruge... Bruger heller ikke den fra det tastatur jeg bruger p.t.
    Fragman: Jeg tror det hele har været pakket i en stor kasse, som så er blev kvast et eller andet sted. De ting jeg modtog var jo pakket af PostDK i en anden kasse.

Originally posted by Maverick

kan godt lide det trådløst og musen skal jeg ikke bruge... Bruger heller ikke den fra det tastatur jeg bruger p.t.
    Fragman: Jeg tror det hele har været pakket i en stor kasse, som så er blev kvast et eller andet sted. De ting jeg modtog var jo pakket af PostDK i en anden kasse.

Det må have gået voldsomt for sig, hvis det er sådan tingene er sket 8o

Godt nok sker uheld i kampens hede, meeen.

Originally posted by Macimuz

Det må have gået voldsomt for sig, hvis det er sådan tingene er sket 8o

Godt nok sker uheld i kampens hede, meeen.

faktisk lyder det meget almindeligt.....det er de store kasser der oftest havner nederst i pc-burerne (ja det hedder de) ...derefter kommer der måske 500kg pakker ovenpå ....hvorefter de bliver kørt til sorteringscentral, vippet ud på et transportbånd, og endnu en gang sorteret 2-3 gange i flere pc-bure.....det siger sig selv at der vil opstå problemer med at der går nogle i stykker hvis de ikke er pakket meget godt ind...specielt med aflange/store kasser, der måske ikke er fyldt godtnok med bobleplast.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Er det ikke en mx1000 der er med sådan en?
    hvis de ikke bruger samme modtagersom tastaturet kunne jeg måske godt være interesseret til den rette pris :)

Derudover er din overskrift faktisk ret sjov, eftersom pakken jo netop IKKE er med det manglende indhold. Eller det der.

Originally posted by Fragman
    faktisk lyder det meget almindeligt.....det er de store kasser der oftest havner nederst i pc-burerne (ja det hedder de) ...derefter kommer der måske 500kg pakker ovenpå ....hvorefter de bliver kørt til sorteringscentral, vippet ud på et transportbånd, og endnu en gang sorteret 2-3 gange i flere pc-bure.....det siger sig selv at der vil opstå problemer med at der går nogle i stykker hvis de ikke er pakket meget godt ind...specielt med aflange/store kasser, der måske ikke er fyldt godtnok med bobleplast.

Yeah, ved det egentlig godt. Synes bare ikke det gik så slemt på Vestjyllands Postcenter i sin tid (eller jo med nogle pakker gjorde det selvf.). Arbejdede godt nok heller ikke ved pakkerne, så har nok ikke set alle de slemme ting, hehe.

Anways, undrede mig gevaldigt over ordet "pc" dengang jeg blev ansat :$

Men kender det også fra mit nuværende arbejde, her bliver skidtet bare stablet i en veksellad. Der bliver godt nok ikke altid taget højde for om kassen kan holde til en masse vægt.

Originally posted by SlackeR
    Er det ikke en mx1000 der er med sådan en?
    hvis de ikke bruger samme modtagersom tastaturet kunne jeg måske godt være interesseret til den rette pris :)

Derudover er din overskrift faktisk ret sjov, eftersom pakken jo netop IKKE er med det manglende indhold. Eller det der.

Mener det er en LX700 eller noget i den stil der er med, og den er vidst låst til den modtager der følger med. Den mus der fulgte med det her virker vidst også kun sammen med den medfølgende modtager...
    Beklager.

Mener det er en LX700 eller noget i den stil der er med, og den er vidst låst til den modtager der følger med. Den mus der fulgte med det her virker vidst også kun sammen med den medfølgende modtager...
    Beklager.

synes det er ærgeligt, at Logitech stort set altid lave disse pakkeløsninger.

• I går var det så tre uger siden jeg oprettede reklamationen hos PostDK. Kontaktede først SHG, som bad mig kontakte PostDK først, og derefter sende mail til dem med status hos PostDK.
    PostDK lovede at ringe mig op senere på dagen, hvilket de faktisk gjorde. Flere gange enda. Sagen var nu havnet i Jylland. Heldigvis ringede en flink jyde (de findes faktisk) og bad om lidt flere oplysninger. Endte med jeg mailede en kopi af faktura´en.
    Nu venter jeg så bare på et brev hvori jeg skal skrive under på jeg ikke har modtaget tastaturet, og så erstatter de det. Er blevet lovet et nyt i næste uge.

I går var det så tre uger siden jeg oprettede reklamationen hos PostDK. Kontaktede først SHG, som bad mig kontakte PostDK først, og derefter sende mail til dem med status hos PostDK.
    PostDK lovede at ringe mig op senere på dagen, hvilket de faktisk gjorde. Flere gange enda. Sagen var nu havnet i Jylland. Heldigvis ringede en flink jyde (de findes faktisk) og bad om lidt flere oplysninger. Endte med jeg mailede en kopi af faktura´en.
    Nu venter jeg så bare på et brev hvori jeg skal skrive under på jeg ikke har modtaget tastaturet, og så erstatter de det. Er blevet lovet et nyt i næste uge.

Kanon! Bare ærgeligt at der skulle gå så lang tid.

• Verden er slet ikke så ond enda :)

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

I går var det så tre uger siden jeg oprettede reklamationen hos PostDK. Kontaktede først SHG, som bad mig kontakte PostDK først, og derefter sende mail til dem med status hos PostDK.

Hey! :finger: :boxing:

• Godt at høre at det endte ud godt..
    -Jeg havde glemt alt om den uheldige episode..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb