Kørt en kat over - Hvad gør man?

  • Quote

    Originally posted by Martin


    Det tvivler jeg på at du kan tage stilling til.


    Jo hvis den ligger med åbne kødsår og og knoglerne stikker ud af kroppen osv. så kan jeg godt tage stilling til det.

  • Quote

    Originally posted by Martin


    Det vil sige at hvis du bliver kørt ned og brækker benet, så skulle bilen lige bakke over dig en gang til så du ikke ligger og har ondt?


    Der er forskel på mennesker og dyr. Hvis man ikke kan se den forskel så er der da et eller andet galt. Så burde man få 10 år i spjældet hver gang man klapper en myg.


    Efter min mening så er det sygt at se alle dem der har en hund eller kat og behandler dem som mennesker. Dermed ikke sagt at man ikke skal behandle dyrene med respekt og på en ordentlig måde. Jeg ville da stadig aflive katten istedet for at lade den lide.


    Hvis man ikke vil have at andre afliver ens kat så må de jo sørge for at have styr på deres kat så den ikke løber rundt på vejene. I praksis vil dette være at holde dem indendørs eller i snor, hvilket jeg synes er synd for en kat.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • For helvede hvor er det væmmeligt at høre om..


    Ville ALDRIG nogensinde kunne køre et dyr ned IGEN med vilje. Det er simpelthen for sygt imo. Ville ikke kunne få mig til det..

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet 2 gange, sidst af TheSnake ().

  • Quote

    Originally posted by CrazYhanDi
    The snake - Der er da ingen som køre et dyr ned med vilje?? :rolleyes:


    Det var ik det jeg mente, mente at jeg ville ikke kunne køre det over igen. Denne gang med vilje. Hvis det gav lidt mere mening 8)

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Jeg kom engang kørende på min scooter, hvor der så flyver en solsort frontalt ind mod hjelmen.
    Jeg ved ikke hvad der skete med fuglen, men jeg vågnede da et par timer senere på Odense Universitets Hospital med hukommelsestab og hjernerystelse.


    Hold kæft hvor gjorde det dog ondt!

  • Quote

    Originally posted by Madsass
    Jeg kom engang kørende på min scooter, hvor der så flyver en solsort frontalt ind mod hjelmen.
    Jeg ved ikke hvad der skete med fuglen, men jeg vågnede da et par timer senere på Odense Universitets Hospital med hukommelsestab og hjernerystelse.


    Hold kæft hvor gjorde det dog ondt!


    Auch:S

  • Quote

    Originally posted by Madsass
    Jeg kom engang kørende på min scooter, hvor der så flyver en solsort frontalt ind mod hjelmen.
    Jeg ved ikke hvad der skete med fuglen, men jeg vågnede da et par timer senere på Odense Universitets Hospital med hukommelsestab og hjernerystelse.


    Hold kæft hvor gjorde det dog ondt!


    Stakkel fugl. :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer


    Stakkel fugl. :crazyeyes:


    Fik helt skyldfølelse over alle de fugle jeg har skudt med softgun :D:D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Stakkels fugl? Den kan da lade være med at flyve ind foran mig når jeg kommer kørende!
    Kan kun huske at slaget gjorde ondt, og så besvimede jeg.


    Og så havde jeg hovedpine i næsten 2 uger. Hmm.

  • Quote

    Originally posted by Madsass
    Stakkels fugl? Den kan da lade være med at flyve ind foran mig når jeg kommer kørende!
    Kan kun huske at slaget gjorde ondt, og så besvimede jeg.


    Og så havde jeg hovedpine i næsten 2 uger. Hmm.


    Besvimede du mens du kørte på scooter?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by Madsass
    Stakkels fugl? Den kan da lade være med at flyve ind foran mig når jeg kommer kørende!
    Kan kun huske at slaget gjorde ondt, og så besvimede jeg.


    Og så havde jeg hovedpine i næsten 2 uger. Hmm.


    Hva så, kørte scooteren bare videre :crazyeyes:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

    Rettet en gang, sidst af momonoa ().

  • Quote

    Originally posted by momonoa


    Hva så, kørte scooteren bare videre :crazyeyes:


    Scooteren fortsatte og bremsede af sig selv, heldigt at slippe med hovedpine.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Fik helt skyldfølelse over alle de fugle jeg har skudt med softgun :D:D


    Ja, det er sørme skisme da også en utrolig sjov leg. X(

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by TheSnake


    Ja, det er sørme skisme da også en utrolig sjov leg. X(


    Jep det var det. :roller:

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Originally posted by TheSnake


    Ja, det er sørme skisme da også en utrolig sjov leg. X(


    Mjaeh, kender da nogle stykker der skyder dem med både luft- og haglgevær. Ude på landet, altså. De avler jo som fanden og hvis der går sygdom i skidtet er det bare afsted. Sådan er det jo.
    Mange har det med at skyde et dyr et par steps op ad ranglisten, hvis bare det har pels og ser sødt ud. Men køer, uha, dem kan vi sku godt slagte et par hundrede tusinde af om måneden. Ingen problemer. Ligesom tunfisk. "åh nej, lad vær med at spise tunfisk! For delfinerne bliver fanget i nettet!" Jamen hvad så med tunfiskene? "ja fuck dem, de smager godt!"(citat: Denis Leary).


    Men ja, er der snak om at skyde andres katte i byen, så kan jeg godt følge dig. Jeg ville da rive nosserne af den møgunge der skød mit husdyr.

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Besvimede du mens du kørte på scooter?


    Ja, jeg kørte med 90km/t, og når du får en fugl med den hastighed frontalt ind i hovedet, så går du lidt død kan man vel godt kalde det.
    Scooteren havde kun fået skader på skjoldene.

  • 1. man kommer til at køre dyret over
    2. man ringer til falck
    3. man flytter dyret ud i vejsiden
    4. hvis man vil vente... gør det, men man må gerne køre videre så længe det er meldt til dem. De vil alligevel komme ud og samle det op.


    man behøver ikke blive ved stedet hvis ikke man ønsker at se dyret blive aflivet.


    men en kat vil jeg atide køre lidt frem og tilbage henover, og så bare kaste den af helvede til, damn hader de bæster :evil:

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Slå den ihjel..


    Jeg har selv kørt et par dyr over.. Godt nok mest ænder, fugle og pindsvin..
    Har dog os taget en hare med 110, og den overlevede. Kort proces, jeg tog mit topnøglesæt og så fik den en på skalden..


    ..det er imo det eneste rigtige at gøre, det er da fint nok at ringe til Falck, men hvis dyret alligevel ikk har en chance for at overleve, så vil det være dumt at lade det lide..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra