Indlæg af Zykov

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zykov
    Hej igen,
    blev nødt til at lave en rep. af mit OS men stødte ind i problemer. Min pc genstartede hele tiden efter endt rep. af xp dvs. at den talte ram op osv. hoppede over i opstart af xp med logo og genstartede derefter, det gør den hele tiden.. deaktiverede genstart inde i bios og fik derefter en BSOD hvor der står STOP 0x0000007E, (0xC0000005, 0xB95AA174, 0xBA4FED3C,0xBA4FEA38)


    Er der nogen som har stødt på denne fejl før??? :boxed: Skal lige siges at jeg heller ikke kan komme i fejsikret tilstand, med eller uden netværk. X(



    Resultatet blev til at jeg måtte slette hele partitionen og genindlæse min xp home edition før den begyndte at makke ret, men nu har jeg så bare fået et nyt problem med mit trådløse net.

    Hej igen,
    blev nødt til at lave en rep. af mit OS men stødte ind i problemer. Min pc genstartede hele tiden efter endt rep. af xp dvs. at den talte ram op osv. hoppede over i opstart af xp med logo og genstartede derefter, det gør den hele tiden.. deaktiverede genstart inde i bios og fik derefter en BSOD hvor der står STOP 0x0000007E, (0xC0000005, 0xB95AA174, 0xBA4FED3C,0xBA4FEA38)


    Er der nogen som har stødt på denne fejl før??? :boxed: Skal lige siges at jeg heller ikke kan komme i fejsikret tilstand, med eller uden netværk. X(

    Yep, det er jeg også kommet frem til... men ville jo være rart hvis der var en anden løsning på problemet end<at ty til restore af os.

    Hej igen,
    har prøvet at logge ind som administrator med blankt passward dog uden held, har ligeledes prøvet at gø i fejlsikret tilstand og lave den samme manøvre med samme held. :boxed:


    Men jeg har fundet af at det åbenbart er en fil som hedder " msgina.dll" som er årsagen til hele balladen. :(

    Hej alle,
    for et par dage siden løb jeg ind i et problem på min stationære pc efter opgradering af mit antivirus program... problemet opstod da den genstartede hoppede den over i "windows login" som den ellers aldrig har gjordt tidligere da jeg heller ikke har oprettet et login på denne pc. :boxed:


    Nu er det bare at jeg ikke kan komme ud af dette skærmbilled (win login) da jeg ikke aner hvad koden er da jeg aldrig har oprettet en. :rolleyes:


    Er der nogen som har været ude for dette??

    Er lige blevet færdig med "duma key" med Stephen king og er gået i krig med Ulvene (det mørke tårn) af samme forfatter. :9xo

    Hej HOS-DK,


    jeg havde stort set samme problem dog bare med en bærbar fra msi. Efter at have bestilt updaten via. deres side på nettet modtog jeg en mail som jeg skulle bekrafte ved at trykke på et link, der var blot den lille hage at linket var væk. Vidresendte mailen til en anden mail adresse som jeg har og vupti, der var linket.. Gik derefter 3 uger inden jeg modtog min win7 update. Måske det er vejen frem ;)



    mvh Zykov

    Hej xenon,


    vi har lige som dig yousee derhjemme i hytten & her kan vi godt modtage DR HD. Vi har grundpakken og modtager alle de nye kanaler fint, vi har et Samsung le40a866s1 med mpeg4/mpeg2 tuner, full HD samt dvb-t & dvb-c tuner.


    Jeg lavede en søgning efter analog & digitale kanaler her den 1. og det var der ingen problemer i. :))


    Husk at indtaste det korrekte netværksnummer når du søger efter digitale kanaler.



    Mvh Zykov

    Godaften derude,
    så blev jeg den lykkelige ejer af en notebook fra MSI (cx600) men er stødt ind i et lille problem, bluetooth enheden virker ikke eller også er det bare mig som gør noget forkert.


    Har været inde i enhedsindstillinger og alt ser perfekt ud der, men kan ikke få bluetooth til at connecte. Har prøvet at læse i den medfølgende pdf fil vedr. bluetooth indstillinger men er ikke blevet meget klogere.


    Er der nogen som har et forslag til hvordan jeg får enheden til at virke?? ;)



    MSI CX600-052NE
    Intel DualCore T4200, 4GB DDR2, 500GB HDD, 16" WXGA, DVD-RW, ATI Radeon HD4330, HDMI, 300MBIT WLAN, Bluetooth, Webcam, Cardreader, Windows Vista Home Premium



    Mvh Zykov