X-Men : The Last Stand

  • Ok lad os så høre hvad folk syndes..


    SPOILERS!!!!!


    totalt fed film... Phoenix var 110% som jeg hade håbet hehe..


    3 ting jeg personligt vilde have set lavet anderledes..


    1. Mystique mistede sine kræfter for tidligt... hun er en af mine farvorit mutanter og jeg vilde gerne have haft hende med i kampen til sidst... men nej... :(


    2. Filmen kunde for min skyld godt have været 1 time længere men vi må jo bare håbe på en X4 :D


    3. Rogue skal KÆMPE for fanden :( hun er en af mine farvoritter og i 3 film nu har hun lavet 0 :boxed: jeg vil se hende tage nogle vilde mutanters krafter og klaske noget numse...


    Ellers en fed film... godt at se Magneto få sine kræfter igen i slutningen.. jeg var sgu lige blevet bange for at det var en "permanent" kur..


    Fed7haS

  • Jeg skal sgu også have den set. Så lige en trailer for den her i dag og damn!


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS


    ja ja det siger de sgu altid :P lige intil der er en der vifter en stor check foran næsen på dem


    Fed7haS


    Tror ikke der kommer en X4, men de laver spinoffs med både Wolverine og Magneto. ;)


    Var selv inde og se den onsdags... snig præmiere ftw. ;) Poster lige mit review fra et andet forum.



    Virkelig imponerende godt lavet synes jeg... den er et must see for alle os "små" nørder. ;)


    Glæder mig allerede til at se hvilket boxset de finder på ved DVD udgivelsen... *rrr* Gerne en lille Wolverine dukke - kunne være for sejt. :P

  • Var inde og se X-Men marathon i går, fed film! 3'eren. Jeg giver dig ret, men det var også nødvendigt at Mystique mistede sine kræfter for at filmen hang sammen osv. Vildt fed film men jeg synes den er fin som den er ;)

  • God film, turen værd!

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Jeg skal ind og se den i aften.. håber den er fee!! men der ska heldigvis ikke så meget til at jeg syntes sådan noget er fee.. Da der bare skal være lidt eksplosioner så er jeg solgt :D
    EDIT: SHIIT, det er jo iaften vi ska spille BF2 mod hol.dk.. så blir jeg nød til at melde afbud på kampen, det var ikke godt!! :O


    Mvh Mads :T

  • Var inde og se den her igår aftes, og ja den er sq ret go..


    og selvom de siger der ikke kommer en 4'er, blir der satme lagt op til det..


    Men, som der også er blevet sagt, er det nok nærmere spinoff'sne der bliver lagt op til....


    Da vi kom ud fra biografen stod der nogle knægte og snakkede om, at den var for ring, fordi de mente at effekterne var for dårlige ? og så står man bare der, hva fanden har du gang i din bong? effekterne var da monster fede, IMO..


    Ser da helt klart frem til spinoff'sne, de skal også ses :D


  • Ja effecterne var der slet ikke noget at udsette på... sceenen hvor Phoenix viser Professor X og Magneto hvem der bestemmer var så fed at jeg tog mig selv i at holde vejret.. :P


    Fed7haS

  • Var inde og se filmen igår aftes, fed fed film, gode effekter, god historie.


    Men jeg synes også at den hoppede lidt for meget rundt imellem figurerne, en af mine favoritter er Kitty Pryde, den måde hun 'legede' rundt med Juggernaut på, hehe. Wolverine er bare for sej!


    Scenen med Phoenix/Jean, Xavier og Magneto, suveræn!


    Synd at man ikke nåede at se mere til de 'onde' mutanter, der var et par fede imellem.


    Nogen af jer der så rulleteksterne til ende ? hehe, sej clifhanger til slut , :clap:

  • var inde og se den i fredags. meget fed film må jeg sige, og igen går wolverine amok :D elsker den karakter, helt sikkert den fedeste i hele x-men universet, og glæder mig til at se spinoff filmen med ham

  • har ikke nået at få den set endnu, men glæder mig meget...har fulgt med i serien siden 1984 og dark phoenix sagaen var klart en af de fedeste historier i marvel universet EVER........at hun så er genoplivet igen derefter, ødelagde det lidt......men med den måde filmene i forvejen er lavet på er de ikke nok trofaste overfor historierne efter min mening.....så forventer heller det sker med nr 3....men for min skyld kunne de sagtens lave et spin-off med en serie, ganske som de gjorde med stargate.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by John H
    Nogen af jer der så rulleteksterne til ende ? hehe, sej clifhanger til slut , :clap:


    Nu fik jeg ikke set alle rulleteksterne, men kan du ikke kort forklare hvad der skete? Evt. over PM, hvis du ikke vil afsløre noget over for andre.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Rigtig fed film, dog synes jeg de skulle holde sig mere til de originale historier og handlinger.


    Og jeg bliver da noget så skuffet hvis der ikke på et eller andet tidspunkt kommer nogle flere film.

  • Var inde og se den her i weekenden. Syntes den var feeed 8)


    Selvfølgelig kan man vel altid bitche over at den ikke er helt tro mod tegneserien, men bla bla bla ... get a life ... :)) ... Folk der altid brokker sig over at en film ikke lever op til bogen (mv.) skulle bare lade være med at se filmen hvis de ikke kan klare det :pokey:


    Personligt syntes jeg det er fedt nok som det er. Kan ikke undværre hverken mine tegneserier eller filmene :razz:


    Marvel rocks ... både tegneserierne & på filmlærredet ... :hb:


    Håber at det om Vinnie Jones er rigtige ... At han har skrevet kontrakt for flere X-men film :hb: ... men kunne jo være det bare er et rygte, men det vil tiden jo vise. Somregl vil det dog blive mere og mere svært at lave et hit jo flere film man laver i en serie....