Sidste skoledag kostume

  • Vores skole har sidste skoledag på tirsdag og har stadig ikke fundet ud af, hvad jeg skal klæde mig ud som!
    Jeg har virkelig brug for nogle ideer, og er åbne overfor alle seriøse forslag!
    Skriv hvad I kan komme på :cheers:

  • Mig og en af mine muslimske venner i klassen ville klæ os ud som Al Qeida terrorister.. og muslimen vidste hvordan man skrev arabisk og alt det.. ka skrive mit eget navn på arabisk fakker talt :P..


    Men som eftertænkning fandt jeg så ud af at det nok ikk var den bedste ide..


    anyways ved sku heller ikk hvad jeg ska klæde mig ud som :boxed:..


    tænker på noget lignende peter lundin (lul).. men...

  • Jeg var klædt ud som noget sort/hvid tøj incl mit hår :D


    Ene side var sort jakkesæt, og det andet skulle så være noget lyst street tøj....



    Billeder....der ska ikke gøres nar :$
    De er 1 år gamle....
    [Blocked Image: http://juice.hotserv.dk/Billeder/1d.JPG][Blocked Image: http://juice.hotserv.dk/Billeder/2d.JPG]

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().


  • Det er sku da genialt det der :D

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Hvis jeg ikke gik på efterskole så ville jeg være ninja, det ville være mit forslag, og så er det heller ikke verdens sværeste kostume at lave

  • Jeg tror jeg ville klæde mig ud som den lærer jeg hadede mest :D
    Eller måske noget åndsvagt, som en slikkepind? (hej piger)

  • Quote

    Originally posted by natch
    Sidste skoledag.. dog to år siden .. :)


    Var klædt ud som "kondiløberen" :P Gammelt stramt joggingsæt fra adidas af min fars fra 70'erne .. en kæmpe lilla klovneparyk, med pandebånd og self den gamle med puden på maven .. :D


    YIR !!!


    Flyt dig for helvede! :))

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Det er sku da genialt det der :D


    Damn det ser godt ud! Fed idé egentlig :D
    Men hvis du ikke vælger at efterligne JuiCe, så tag en Hulemand, det er altid fedt :D

  • Hehe måske sku jeg li nævne at "kostumet" faktisk er syet sammen...Det ikk et jakkesæt, med et andet sæt halvt over....Min mor der stod bag sy-maskine skillz'ne :P



    Og - Håret blev 50% afbleget og 50% farvet....Rigtigt gjort, altså ikke noget skyld-ud-farve:P


    Gik med det hele sommerferien, og hold k*** nogle blikke man fik med det hår :))

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg ville da helt klart klæde mig ud som diktator... Jeg tror da nok lærerne glor når man står på en talerstol og citere mein kampf! Det er da noget de vil huske til den dag de dør:))


  • En af mine venner har en hanekam - eller han kalder det vist en deathhawk/mohawk/et-eller-andet-hawk...
    No kidding... folk går hen til ham og rører ved hans hår og det er nærmest som om de kigger på noget levende hår istedet for ham :P


    Også nogle der bare stirrer og næsten knækker nakken, når de drejer hovedet :D

  • De kan også vælge at være pirat. Det er os ret nemt når man ikke har så meget tid og så har du en rigtig godt undskyldning for at drikke en masse rom ;)


    ps. har selv valgt at være pirat :D

  • til sidste skoledag i går fandt jeg en kedeldragt, en sjov hat, og et slips.. det så rigtig godt ud, og så tog det ikke mere end 10 minutter at finde..

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • Jeg gik ned i en genbrugsbutik, fandt en gammel løssidende gammel-kone-kjole og en hat der passede bare lidt til.


    Så to balloner pustet godt op som patter, og så scorede pappa her ellers 2. pladsen i bedste udklædning kun overgået af Makrel-Man !

  • Dengang jeg var til sidste skoledag i folkeskolen var mig og nogle af mine venner klædt ud som privatdektiver. Det var ganske nemt også var man sikker på ikke at fryse. Skal bare købe en trench coat og en hat i rød kors butikken, skal alligevel smides ud bagefter :clap:

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Jeg gik ned i en genbrugsbutik, fandt en gammel løssidende gammel-kone-kjole og en hat der passede bare lidt til.


    Så to balloner pustet godt op som patter, og så scorede pappa her ellers 2. pladsen i bedste udklædning kun overgået af Makrel-Man !


    Makrel-Man? Kom med en historie hehe:))

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil


    Makrel-Man? Kom med en historie hehe:))


    Well... der er ikke fandens meget at fortælle.


    Da jeg gik i 9'ende var det åbenbart meget populært her over at sige makrel og tegne makreller.. så han tog et superman kostume, skiftede logoet ud med en fisk, skrev makrelman og bandt en dåse makrel i tomat og en dåseåbner fast til bæltet. Genialt fundet på :D