Jeres top 3 over hade-sange


  • Haha, kan godt følge dig :D

  • Quote

    Originally posted by SplatDK



    jeg prøver skam bare at holde samme niveau som resten af tråden. :finger:
    kan slet ikke se hva det kommer mig ved, hva folk HADER :boxed: alt i denne tråd giver intede modspil, havde det nu bare været 'jeg sys dårligt om **** pga. etc....' kunne jeg og andre måske bruge denne tråd til noget, men undskylder da stærkt hvis niveauet bliver for højt :$


    Det her er godt nok ot, så undskyld for det.. men hvad sker der for din signatur SplatDK? trykkede på den, så så jeg den avr ved at åbne et eller andet med penisforlængelse, så lukkede jeg det vindue ned inden den blev færdig med at loade, hvad sker der der? :pokey:
    Er det en forretning du kører der eller hva? :P

  • Quote

    Originally posted by celfa


    Det er da en meget underholdene tråd! Hvis du ikke mener at du kan bruge denne tråd til noget ser jeg da gerne at du slet ikke skriver noget indlæg!


    Og dig som snakker om at du ikke kan bruge tråden til noget, hvad kan vi så bruge dit indlæg til 8o ?


    hvis dette er et underholdende tråd, vil jeg helst ikke vide hvor kedlig en hverdag du har til daglig..


    Quote

    Originally posted by Prectar


    Det her er godt nok ot, så undskyld for det.. men hvad sker der for din signatur SplatDK? trykkede på den, så så jeg den avr ved at åbne et eller andet med penisforlængelse, så lukkede jeg det vindue ned inden den blev færdig med at loade, hvad sker der der? :pokey:
    Er det en forretning du kører der eller hva? :P


    hvis du lader siden loade færdig popper der en dildo ud og dit tower og begynder at slap dig.. :crazyeyes:

  • Kan godt følge det SplatDK skriver, da smag jo slet ikke ka' diskuteres. Da det jo er en hvers ret til, at have sin mening om f.eks. musik/kunst.
    Desuden så ender mange af den slags tåbelige diskussioner, næsten altid med ubrugeligt ævl og kævl.
    Desværre dukker der flere og flere tåbelige og ubrugelige tråde op herinde på OT - men det er jo nok ikke så mærkeligt. Når man kigger på hvor mange grønne og umodne brugere der er efterhånden er deltagere.

  • 1. den der svenske "anna anna" sang, hvad den så end hedder
    2. my humps


    ku ik lige komme på mere

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • det bliver svært med de tre værste,
    og faktisk også det med rækkefølgen,


    men alt i alt ville de se sådan ud


    x. alt med Eminem
    - han har intet givet til denne verden, udover larm
    x. niarn
    - han har kun givet jammer, og larm
    x. alt techno/trance
    - det er bare larm, det holder 2-3mdr og så er det væk igen, billige crap ;)


  • 1: tror ikke du deler holding med særlig mange... han da noget af det støreste i musik/(film) branchen, han vil da helt sikkert komme i historebøgerne. han er startede fra ingenting og er blevet en gigant....


    2: det er jo så heldigvis kun din mening

  • Quote

    Originally posted by SplatDK


    1: tror ikke du deler holding med særlig mange... han da noget af det støreste i musik/(film) branchen, han vil da helt sikkert komme i historebøgerne. han er startede fra ingenting og er blevet en gigant....


    2: det er jo så heldigvis kun din mening


    Han deler med mig :9xo

  • 1. techno/trance
    2. tyrolermusik
    3. whigfield/me&my/jimmy & Rene og lign. fænomener.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by SplatDK


    gør dig selv en tjeneste og læs 'Bentzin' indlæg


    Det har jeg skam læst. Nu var det jo heller ikke mig der skrev at han ikke delte mening med ret mange angående Eminem og techno, men dig.
    Det er i orden at du synes tråden er åndssvag. Men helt ærligt, bliver den bedre af det der?
    Du fremmer jo bare den åndssvage diskussion og gør den endnu åndssvagere.
    Jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvor eminem kom fra og hvad han er nu. Jeg bryder mig ikke om hans musik, hans stil og hans personlighed.

  • Brian Ryce - No Promises .. hold kæft, den er klam, den sang.
    Alt Techno .. Jeg hader det ensformede lort.
    My Humps .. virkelig fucked up sang.

  • Jeg er bevidst om at s-a-n-g-e er ikke udtales artist eller genre. Desuden er jeg også klar over overgenrer som techno, rock, hiphop, house, rnb, dance, trance og country består af en masse undergenrer. Derfor er genrer ikke noget jeg kan udtale mig om. Jeg kan sige hvilke jeg bryder mig mere om end andre, men da jeg ikke har hørt alt musik der findes eller bare inden for en enkelt genre for den sags skyld, så har jeg svært ved at udtale mig om det.


    Desuden er jeg ikke fyldt med had for sange. Til gengæld hader jeg mere stationer som The Voice (og deres latterlige tv-kanal), Boogie, lokalradiostationer samt de stupide mennesker der sluger det de siger til sig. Der er så mange falske folk ude på de danske diskoteker og i pladebutikkerne. Lige nu er dette nummer "hot" så det hører jeg da også. Jeg skulle nødig få min egen mening om hvilket musik, _jeg_ synes der er godt eller ej. Der er jo sjovt at kunne lide det samme som andre så vi fortsat kan forvandle Danmark til den clubbing-cultur-forladte land med sing-along-zombier det er, hvilket udemærket forklarer hvordan Jomfru Ane Gade i Aalborg kan rende rundt. Hvis jeg endelig skal sige hvilke sange jeg særdeles har udviklet et influenzaforhold til så bliver det:


    Rihanna - Pon De Replay og SOS. Det er de to jeg har hørt og desuden kendte hun ikke den sample fra Soft Cell hun bruger i SOS, da det stykke musik er ældre end hende. For mig viser det manglende interesse, bare hun tjener penge. Hendes personlighed har en negativt ladet identitetsværdi hos mig og det tiltaler mig ikke. En dårlig oplevelse af personer forbindes ofte med hvorledes man fortolker musik.


    Jessica Simpson - Angel. En så skinger og toneskæv coverudgave af en sang skal man lede længe efter. Det kammede helt over til MTV Music Awards 2004. Og sørme om hun ikke fortsatte med at voldtage sange på ubønhørlig vis da hun tog Nancy Sinatras klassiker og lavede en tvivlsom playback udgave af den.