uuh'
er utilfreds med Acer, det burde være det hele i denne historie:
køber i starten af 2005 (11 Januar)
en bærbar der skal bruge den til studiebrug,
til at skrive notater, og evt. køre et slideshow
Af en art engang imellem.
enden ville ingen lykke tage da jeg pakker
min Acer bærbar ud, men efter lidt nærmere
studeren finder jeg en 10-15pixelfejl
lidt skår i glæden, men skulle bruge den på
et skoleforløb som jeg allerede var statet på,
da jeg købte den.
- til min store irritation virker stikket til
ekstern skærm heller ikke (var lidt fedt at finde ud
Af dagen inden man skulle fremlægge noget via. projektor)
- der er ikke noget at gøre ved det, lånte mig frem
til en bærbar som jeg kunne vise dette slideshow på
- efter skoleforløbet indleverer jeg min bærbar
og får beskeden "ca 14dage, så er den færdig"
efter ca en måned vælger jeg at høre mig frem om min bærbar
og får til min store forundring en ny bærbar (samme model)
- lykken ville igen ingen ende tage, da alt bare er perfekt
denne gang,
men i starten af september er der skår i glæden igen,
bærbaren kan ikke tænde, (skulle bruge den på skoleforløb igen den 10/10)
- indleverer den og siger lidt diskret at jeg skal bruge
Den om ca. en måned (sidst reparation jo varede ca. 1måned)
Så ville gerne have den tilbage inden.
- efter 14 dage ca. får jeg en opringning "din bærbar er kommet tilbage"
flyver straks ned efter den i min middagspause, og får den medbragt tilbage
på arbejdet, og til min irritation mangler ”T” tasten, den er faldet af
og ligger nu og roder rundt oven på bærbaren, så flyver staks ned med den igen
og klager min nød, de kan i butikken godt se problemet, og tager den ind til reparation
.. (her er der godt 14dage til jeg skal bruge bærbaren..) 2
efter endnu en hurtig reparation ringer butikken jeg købte den i igen og siger
"den er færdig.." kommer ned og ser resultatet, og ganske korrekt
sidder min T-tast fast, men får samtidig beskeden
"vi har lavet en handel med Acer, om at vi har udbedret skaden, og
hvis du bliver utilfreds kan du bare komme ned med den efter dit skoleforløb
så får du sat en ny knap/tastatur på"
tænker "okay - fed ting" er nu interesseret i at få brugt min bærbar til skolen 1uge senere
- dog efter 4dage dør backlight i skærmen.(er ved at nærme mig lettere desperat pga. mit skoleforløb)
- efter godt 2uger får jeg en bærbar tilbage hvor skærmen
virker men er FORKERT SAMLET! hvilket betyder at CPU køleren ikke kører
Og selve kabinettet rører skærmen to steder! og har givet mig 2pixelfejl
(hvor kabinet rører skærmen 2 steder)
klager min nød og sender den ind INGEN,
-efter ca. 3 uger får jeg den tilbage, nu virker CPU køleren, men kabinettet
er STADIG samlet forkert, og er nu mere fucked end nogen sinde før
kører med den i nogle få dage for at komme tilbage og få læst noget af
det tabte op igen, så sender jeg den ind igen..
- den har nu også pådraget sig endnu en fejl (om det har været inden
aner jeg ikke, har jo ikke ligefrem brugt den meget)
- den kan pludselig stå og fucke hele skærmbilledet op, og maskinen
er altså bare gået kold, ikke andet at gøre end at starte igen forfra
og håbe på at den vil køre endnu en times tid
indleverer den endnu en gang
(denne gang viser jeg billeder af fejlen, den laver med skærmen)
og giver Acer lov til at se i mappen og med deres egne øjne se
Hvad det jeg er så træt af efterhånden..
efter godt 3uger får jeg min bærbar tilbage.. ENDELIG samlet rigtig
men stadig pixelfejl efter de to forrige reperationer,
- nu er fejlen bare at den med mellemrum ikke kan
finde mit touchpad, og er derfor nød til at bruge en mus
(nu til at leve med, men et irritations moment ud over
det sædvanlige, da jeg sidder 2 timer i et tog hver vej fra hvor jeg bor
og til skolen, så er det godt at kunne lave et eller andet i toget jo.
hvor det ikke er så nemt at sidde med en mus)
indleverer endnu en gang min bærbar og siger pænt
"FÅ SÅ LETTET R*VEN! ER HAMRENDE UTILFREDS!"
(sagt på en pæn måde, men sådan skulle det forstås)
hvorefter sælgere siger "øøh' det er ikke så galt
og den har ikke været ved Acer 4gange endnu såe'"
nååh' ja.. så den gang med tastaturet gælder altså ikke med ?
er mit spørgsmål så..
- sælgerens geniale svar er
"næh' faktisk ikke.. "
.. så alt i alt er Acer en gang hø!
de har ikke endnu kunne få lavet min bærbar, og har
ved de 3sidste indleveringer fået firmaet jeg indleverer
igennem til at skrive "kan vi få en kreditnota??"
.. og denne gang også "Kunden er DYBT! utilfreds!"
.. hvad pokker gør man ?!
- kan desværre ikke få pengene tilbage endnu
da det IKKE har været samme fejl 3gange,
lige nu er jeg faktisk temmelig sikker på at det
Nok ikke varer længe før at den da må fejle det samme ?
den er jo lige i træning til at gå i stykker
(eller nærmere Acer er i træning til at splitte den af)
det var godt..
Acer skal bare prikkes med en KÆP!