Små børn og dårlige spillere!

• Ja, men hvis han næsten hele tiden har fuld mana og tanken har under halv liv......er det så ik normalt at man healer?
    spørger bare lige..!

Originally posted by ^Genzo^
    flash heal genere vidst nok også mindre aggro eller sådan noget

Jepsen.. Store heals vil give alt for meget agro

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by DKTiger

X(

ka du ikk fjerne link i det mindste, hvis du skal quote sådan en post? :-/ men ja " X(" for irreterende sådan nogle "services"

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

Originally posted by CarStone

ka du ikk fjerne link i det mindste, hvis du skal quote sådan en post? :-/ men ja " X(" for irreterende sådan nogle "services"

Tænkte jeg sgu ikke lige på. Regnede med at min post også bare blev slettet!

Originally posted by bogcom
    Bare fordi man er under 15 er man IKKE en dårlig spiller
    Jeg kender en 11 årig i fuld blåt som har klaret MC...og BWL

bwl med rent blåt det betyder jo bare guilden er stærk og han absolut ikke er en af de stærke, men tror os folk tænker generelt

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

• n1 alexanderII, men jeg tror vi har forstået din hensigt med dine posts... de var i hvert fald sjove :clap:

Jeg går heller aldrig selv i random groups, jeg er så træt af noobs der intet fatter.. uanset alder.. desuden er min ignorelist blevet kilometerlang pga. af sådan nogle groups..

Nu spiller jeg på Daggerspine, og efter migration til kazaak, var serveren egentlig næsten renset fuldstændig for noobs(der er heller ik lag længere 8o 8o ), så der var det faktisk muligt at finde ordentlige groups med 100% succes. Men ak, så kom der lidt for mange fra bloodfeather.. :P

Nu vi alligevel snakker om ting vi hader, så kan jeg da os nævne at jeg hader folk der mener de ved hvordan alle classes skal spille.. jeg skulle høre 1 time på en rouge, der mente at jeg "bare" kunne holde aggro ved at spamme taunt hvert sekund.. :roller:

• Altså, lige med hensyn til alderen, jeg er selv 14 og er lvl 60 og er i mc guild. jeg kender folk på 12 der spiller ligesom mig, som ikke er belastende, og jeg kender folk på 16-17 år hvor man skulle tro de var retarderede når man spillede med dem, jeg cutter selv kontakten til de såkaldte "noobs". jeg gider dem simpelthen ikke, da jeg kan gå rundt i lang tid over at jeg har spildt tid på at tage i et instance med dem hvor de n00ber fuldstændig rundt. Jeg går sjældent i 5-10 mands instances fordi jeg har mistet lysten pga. alt for mange wipes, så hvis jeg endelig går i instances så gør jeg det med guildies, eller folk jeg kender irl eller rigtig godt ingame...

Skrot ideen med alderen, for der findes sgu noobs i alle aldre.. ;)

-Zilluck

• Kender samme problem ALT for godt.. Er ikke noget mere nederen end hvis man bruger lang tid på at komme i en instance, og når man så endelig kommer i gang, er der en total newb der dropper ud, kun lige går efter at få en ting og så smutte eller lignende, og det kan virkelig pisse mig af, for man spilder SÅ meget tid på det..
    Er så heldigvis kommer i en stor DK guild only, hvor det er erfarne spillere..
    Men ja et utroligt træls problem..

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

• du har været pænt uheldig ser det ud til.. det med at en priest ik kender sin shackle spell er langt ude og også for en warrior uden Taunt.. Men at en warrior møder op til scholo iført greenies kan jeg ik se noget problem i, hvis han bare spiller ordenligt, og spiller han ikke ordenligt så kan det være skide ligemeget hvilket gear han kommer i...

• alexanderII, jeg tror folk ikke har turdet sige det, men her kommer det.
    Jeg er næsten 100% sikker på at det er folk som dig den her Tråd handler om.
    :oops: Du flipper ud over ingen ting ingame ( den med Flash Heal ) og så ved du overhovedet ikke hvad du snakker om.! No offence, men sådan er det bare

Jeg er 14, Har 2 lvl'er har øhhh, 12 epics ?

Originally posted by Trixxr
    alexanderII, jeg tror folk ikke har turdet sige det, men her kommer det.
    Jeg er næsten 100% sikker på at det er folk som dig den her Tråd handler om.
    :oops: Du flipper ud over ingen ting ingame ( den med Flash Heal ) og så ved du overhovedet ikke hvad du snakker om.! No offence, men sådan er det bare

Jeg er 14, Har 2 lvl'er har øhhh, 12 epics ?

QFT :P synes nu mest om "flash heals"

greater heals tager meget langtid at caste, det kræver du har geared siden det koster meget mana = du skal have gear, der har en decent mana reg

newb geared tanks aka green geared har for det meste ikke nok hp til at overleve med greater heals, da de for meget damage indenbors på kort tid, da de ikke har hp, defense og for det meste heller ikke ved hvad sunders og revenge er = usage of the greater heals hvis du vil tanke

Originally posted by Trixxr
    Så jeg gætter på du støtter min Post ;) ?

jeg gør :)=

har selv en alt lvl 60 priest...at blive sur over at en person flash healer dig er lidt dumt...

når jeg flash healer en, er det fordi
    1. personens gear skoder så jeg er nødsagen til det
    2.jeg er presset :P

• LOL LOL LOL
    kan nu bedst lide 2. grund, i mc kunne din undskyldning være :
    hmmm, we got like 4 other priests, why cant i be in Shadowform !?
    eller
    hvis man ska bruge 1. grund.
    Look at the tank, he got full wrath !? he's fkin IMBA ?! Tell him to go get some Health pots and learn First Aid