Indlæg af Trixxr

    Hey folk... Har lige appliet til en dansk guild, men da jeg ikke kan skifte fra PvE realm til PVP realm, blev det ikke til noget.
    Så jeg skriver bare min apply her.



    Character name: Craxxr


    Class og Race: 70 Female Undead Warrior


    IRL name, alder og location? Jeg hedder Anders, er 16 og bor i haderslev Smile


    Talentbuild og Gear(Armory link please): Hmmm, min account er freezed atm, fordi jeg ikke har nogen guild, og leder efter en ny fin en Smile hehe, det gear der er i min armory er mit tankgear ( der har dog sneget sig en DMG ring ind Razz )
    http://eu.wowarmory.com/charac…et.xml?r=Draenor&n=Craxxr
    Jeg er PVP build i det build der, men har virkelig nogle gode builds til PvE, da det er hvad jeg har lavet de sidste 2 år Razz


    Hvilke andre guilds har du været i og hvorfor har du leavet dem?: Jeg kommer som sagt fra Draenor ( Normal Server ) og der var jeg med i nogle af de guilds der var helt fremme, senest har jeg været med i en der hed LiGan, men den gik i stykker, da GM syntes at det blev for hårdt for ham, og han valgte og lukke guilden ned.
    Jeg har også en lvl 61 shaman og en lvl 60 human mage, som jeg raidede med før jeg lavede min Warrior.


    Hvorfor vil du joine os?: Fordi Nannak har fortalt mig lidt om guilden ( Vi går i klasse sammen ) og fordi jeg bare gerne vil ha en guild, hvor man kan ha det sjovt, og samtidig raide seriøst.


    Hvilke dage kan du raide og på hvilke tidspunkter?: Jeg kan raide alle dagene som det er lige nu.


    Vil du farme pots og repairbills for at få progress?: Jeg har været i SSC/TK guild. Så jeg ved godt hvad det tar for at raide Wink Farmer altid pots, og betaler self altid repair bills


    Er du villig til at respecc hvis guilden ber dig om det?: Ja, selvfølgelig er jeg det. Jeg har været MS, Fury og tank i min gamle guild, så ja, det er fint, MEN jeg applier som Fury Warrior. Jeg er villig til at respecce engang imellem hvis i har brug for en maintank, hvis det er nogle first kills. Smile Men jeg vil helst være fury warrior, jeg har RIGTIG meget experience som det Smile og man kan jo sagtens offtanke som Fury Smile


    Nogen form for raid experience?(Pre-TBC raiding tælder også): Jeg har været Dps warrior i alle raid instances til og med Void Reaver, og Morogrim i SSC. Jeg har også main tanket ALLE bosser i Karazhan, har tanket både Maulgar og Gruul, Magtheridon, Hydross og Morogrim i SSC, Voidreaver i TK, Doom Lord Kazzak og Doomwalker ( Begge World Bosses ) Med gamle Chars har jeg clearet : Molten Core, Blackwing Lair, AQ20, Zul Gurub, nogle bosser i AQ40, Nogle bosser i Naxx.


    Har du Ventrilo 2.3.0, ved du hvordan du bruger det og har du en mikrofon?: Ja, jeg har 2.3.0 og de fleste andre VOIP programmer man ka bruge til Raiding ^^


    Noget resistance gear?: Ehmmm, Ja, 375 Nature resistance, en hel del FR ( over 150 ) og også meget AR ( over 150 )


    Hvilke proffesions har du?: 375 Miner og 375 Swordsmith


    Har du nogle speciele/rare recipes?: ehmmm... Jeg har alle 3 dele af NR sættet fra CE rep ( Exalted ) alle 3 dele FRR fra Violet Eye ( Exalted )
    http://thottbot.com/i30034 recipe drop fra SSC trash, kan også crafte http://thottbot.com/i30031 Recipe drop fra SSC, nogle af de bedste Tank boots der er i spillet PT.



    Er der nogle der kan bruge mig :P ?
    Jeg er self villig til at lave et Crossrealm Transfer :)
    og det behøver ikke være et dansk guild, og helst ingen total noob guilds ;)
    Mit tank gear er det bedste pre SSC / TK ( med nogle ting fra SSC :P )

    Altså... Jeg har spillet fury warrior i raids... i jeg vil da helt klart sige, at det er dejligt at have en ench shaman i sit party.
    Og som Protection warrior er det faktisk også dejligt at ha en ench shaman i sit party ;)
    Jeg har rundet omkring 4k attack power med en shaman i min party.. såå <3

    Hey peps... Nu hvor min shaman er lvl 60, mangler jeg en masse res gear til Raids n stuff..
    Min mage er cloth så kan ikke rigtig bruge de erfaringer jeg fik med hende ;)
    Det er Fire, Frost og Nature res jeg er ude efter.
    Jeg har set en BS plan, det var et set ( uden set bonus ) der gav rimelig meget til nature (?) hvad hedder det ? det var vidst grønt ;)


    **Stavefejl er gratis, dem ska man ikke engang idle for at få**

    På Draenor


    WSG ( 50-59 ;) ) Horde 80%
    AB (50-59 ;) ) Horde 75 %
    AV Alliance 98,53%


    Vi får så sygt mange slag i AV ( jeg er horde ) jeg er revered ved Frostwolf clan, og har stadig ikke været med til at vinde AV ! ! ! ! ! Det stinker virkelig


    LOL LOL LOL
    kan nu bedst lide 2. grund, i mc kunne din undskyldning være :
    hmmm, we got like 4 other priests, why cant i be in Shadowform !?
    eller
    hvis man ska bruge 1. grund.
    Look at the tank, he got full wrath !? he's fkin IMBA ?! Tell him to go get some Health pots and learn First Aid

    alexanderII, jeg tror folk ikke har turdet sige det, men her kommer det.
    Jeg er næsten 100% sikker på at det er folk som dig den her Tråd handler om.
    :oops: Du flipper ud over ingen ting ingame ( den med Flash Heal ) og så ved du overhovedet ikke hvad du snakker om.! No offence, men sådan er det bare


    Jeg er 14, Har 2 lvl'er har øhhh, 12 epics ?