Indlæg af Welly

    Hey, jeg har en lvl 60 troll warrior og en ven som har en lvl 60 horde.. vi vil gerne ind på en pve server hvor der er stor mulighed for at komme med i MC farming guild, måske en dansk en:)) ? Nogen der spiller på en PvE server hvor der er gode muligheder for PvE og mange danskere ?

    jeg har læst at serverene skulle være nede fra kl 2 igår nat til kl 16 idag.. men tror sgu ik mine egne øjne.. :P jeg har lige downloadet patchen på 16mb? er der mere jeg skal have downloadet før jeg kan spille, nogle der ved noget?

    Hey, Jeg har fået lavet min quest hvor man vælger mellem "Blackhands breadth" og "eye of the beast" den første giver 2% crit og den anden giver 2% spell crit.. Jeg bør vel tage Eye of the beast?

    du har været pænt uheldig ser det ud til.. det med at en priest ik kender sin shackle spell er langt ude og også for en warrior uden Taunt.. Men at en warrior møder op til scholo iført greenies kan jeg ik se noget problem i, hvis han bare spiller ordenligt, og spiller han ikke ordenligt så kan det være skide ligemeget hvilket gear han kommer i...

    Jeg har en 60 horde warrior på PvE realm.. kunne godt tænke mig at få ham flyttet til en pvp server, men da det ik er muligt vil jeg godt have ham ind på en server som er PvE hvor det ikke er 25% hordes og og 75 alliance.. Men hvor det er mere lige og der er et større antal af horde så der er god mulighed for at komme med i en god raiding guild. Nogen der kender en server der ville være god til det ?

    Hejsa.. Jeg havde engang et program der hed modelviewer.. Der kunne jeg lave en char og tage fede items på den 8) Men det har jeg mistet nu... Desuden var tier2 delene ikke opgraderet i udseene :P


    Nogen der har et link til en modelviewer hvor alt er opgraderet ? eller bare den som jeg havde engang ? :crazyeyes:

    Humen male løber som om de har skidt i bukserne.. =P og nightelf male er også ret klammi... Jeg kan også bedste lide hordes.. problemet er at mine RL venner spiller Alliance og jeg spiller meget med dem, og de vil ikk være horde.. kun... humens lol

    jeg lavede en dwarf priest på shadowsong af samme grund.. Jeg er allerede i en af de store guilds og har 4/8 prophecy og t2 headpiece og benediction.. og har ikke engang spillet 2 måneder på hende =P har lvlet så hurtigt som muligt. Lavede en dwarf fordi jeg vidste de var ønsket i store guilds.

    Jeg har et problem med min computer som jeg har hørt at nogle andre også har i WoW og andre spil.. Nogle gange når jeg spiller så crasher min computer og fryser fuldstændigt.. så den skal genstartes. i WoW gør den det specielt meget når jeg er i Un'goro crater og the barrens er også slemt.. I battlefield vietnam gør den det efter 2 minutters spilletid.. Nogen der har et bud på hvad det er for noget der går galt ???