Indlæg af Slain

    Det første billed du kom med...Det har jeg selv oplevet et par gange...kommer hver gang med større patches...blizz har aldrig rigtig opklaret hvorfor det kommer. men under min sidste formatering installerede jeg ikke sp2, og den har ikke været der siden.

    der er ikke nogen forskel om du bruger 1h eller 2h med execute.... det er stadig det samme den giver i skade... er så træt er dem der siger w00t fik lige exe crit på 3k med det her lorte våben....

    Nu er jeg også begyndt at få lag.... lige startet for 5 dage siden.... men jeg har trådløs.... og der er sq ikke det der Checksum noget :)

    tja.... læste lidt på wow forums..... og der var sq et fix :P
    åben et vindue med siden wow-europe.com..... åben derefter 10 sider med Account blablabla (stavebøf:D) de står nok og loader i en evighed men før eller siden vil nogen komme ind på login siden..... derefter logger du på... MEN her kommer de heller ikke så hurtigt ind(jeg havde ca. 6 sider på dette punkt før jeg kom vidre).... men bare hammer det lort.... virkede med mig :D tog mig 30 min

    Kender ikke Badlands så godt... men fordelen med mine steder er at alle veins ligger tæt på hinanden.... i The Charrede vale skal du bare løbe rundt i ringen og så dukker de op

    Iron og mithril er der massere af i High Perch (eller noget i den stil) som du finder i Thousand Needles..... og The Charred Vale i Stonetalon Mountains.... Ved godt det er low lvls områder.... men der er rigtig meget iron, og mithril er der også i nye og næ.... har også fundet Truesilver begge steder

    ville lige se hvad jeg kunne få for det her..... kommer måske til salg næste uge.



    Ati Radeon 9800XT med 256 mb self..... lige nu sidder der en VF700 på med 7/8 ram køler :P mærket er Club3D


    AMD T-Bird 2400+ aner intet om den udover den er låst, og box køler følger med.


    756 SD RAM 1*256 og 1*512. PC133, og noname


    ECS K7S5A Pro 5*pci-slot, 1*agp slot, 2*ddr slot og 2*sd slot.
    Onboard lyd, 4*usb





    Hvad kan det nogen lunde sælges for? skriv hvis i har spørgsmål ;)

    også lige en anden ting..... hvordan er mit gear ellers? skod eller okay..... jeg mangler stadig at for noget mail væk, men har aldrig fået en plate drop, så jeg får kun plate hvis jeg ser noget godt på AH (hvilket er sjældent :S)

    altså den har godt nok gode stats men den har kun 35 dps :S jeg synes bare det virker lidt lavt.... og BRD er først om 13 lvls..... Reaper'eren der kræver lvl 58 gør den ik?

    det ser jo nice ud :P går efter det så.... ang. mit våben... JA DET SUTTER RØV! det er også derfor jeg bruger dual wield for det meste... Men hvor kan jeg få et bedre 2h våben? det skal nok helst være axe, nu når jeg har 5% crit chance med dem....

    tak for dit inlæg. hvis jeg skal sætte dem i Fury, bliver du/i sq nødt til at hjælpe mig.... fordi jeg syntes det hele lyder unødvendigt

    dav tweakere.


    Jeg er lige blevet lvl 45 med min warrior, og brugt mit talent point. men nu ved jeg ikke hvad jeg skal sætte den i næste gang.


    http://www.wow-europe.com/en/i…0000000000000000000000000



    sådan ser det ud nu.... og jeg aner ikke hvor jeg skal sætte noget næste gang. Da jeg tit er Tank i instance, tænkte jeg om det ikke var på tide at sætte noget der. men kom endelig med jeres meninger og evt. forbedringer



    Edit: hvis der er nogle der gerne vil se den, så kig her Warrior den er bare lidt outdated men der er ikke nogle ændringer