Hey alle....
Ville gerne lige se hvad folk mest hælder til:
1. Counter-Strike 1.6
2 Counter-Strike. Source
Og gerne med begrundelse
Mit valg er helt klart 1.6
Hey alle....
Ville gerne lige se hvad folk mest hælder til:
1. Counter-Strike 1.6
2 Counter-Strike. Source
Og gerne med begrundelse
Mit valg er helt klart 1.6
Source selvfølgelig...
Source er stadig et af de pæneste spil... - Hvorimod 1.6 er trinnet lige over tetris..
SOURCE:
19" TFT sætter grænsen...
1280*1024 (fladskærms optimeret)
6x FSAA
Full HDR (selvom spillet laver fake HDR..)
16x AT
ja men source blive rikke rigtigt spillet af så mange...og online multiplayerspil er ligesom ikke sjove hvis man ikke kender andre der spiller det......og der er nu ikke stor forskel på 1.6 og source som folk gerne vil have det til at være....
Helt klart Source, 1,6 er simpelt hen for klam at se på efterhånden.
Indtil videre er det stadig 1.6!
For som Fragman siger så er det jo ikke fedt at spille når der ikke er SÅ mange der har det, og alle har jo CS 1.6:)
Men jeg kan ihvertfald indtil videre stadig bedst li' 1.6!
QuoteOriginally posted by Fragman
ja men source blive rikke rigtigt spillet af så mange...og online multiplayerspil er ligesom ikke sjove hvis man ikke kender andre der spiller det......og der er nu ikke stor forskel på 1.6 og source som folk gerne vil have det til at være....
Det er jo så ikke helt rigtigt, vel?
Der er virkelig mange der spiller Source.
Jeg er ligeved at tro der er flere Source spillere end 1.6
Så kan det godt være i finder Steams status side frem, men den beviser intet, fordi den viser kun antal accounts, ikke antal spillere.
Inde på Xfire bliver der spillet Source næsten 3 gange så meget som 1.6
http://www.xfire.com/
Jeg intet mod 1.6, men kom ikke og sig Source ikke bliver gamet af mange.
Selvfølgelig er det Source der er det bedste! Som Beier siger, så er det et af de pæneste spil man kan spille til dags dato mht. grafikken. Og vi kan jo ikke blive ved med at spille alle de gamle spil, når der altid kommer nye og forbedrede udgaver!
Helt klart Source. Det er bare så meget federe end alm. Counter Strike. Og det har jeg spillet i lang tid.
Nu hvor jeg har fået ny PC, så er det Source.
Helt klart CS 1.6
Source har de prøvet at lave alt for realistisk og alt for pænt - det holder bare ikke.
QuoteOriginally posted by Happy^
Helt klart CS 1.6
Source har de prøvet at lave alt for realistisk og alt for pænt - det holder bare ikke.
JA!
Hehe hint hint, den måde de går/løber rundt i source ser rimelig latterligt ud
Har begge spil, og glædede mig vildt til source lige indtil jeg havde spillet det i 30min. Så røg jeg tilbage til 1.6
Spiller dog stadig source engang imellem men ikke så meget.
Jeg har stemt på Source.
1.6 er dælme for grimt at se på. Gameplayet i Source er meget bedre end i 1.6 pga. tønderne, flash bangs bl.a.
Jeg mener ikke at hitboxen i Source er "større" end i 1.6 som mange siger. Tror bare det er en ringe undskyldning for ikke at spille det Jeg mener nu osse, i modsætning til Fragman, at der er rigtig mange der spiller Source, der er da et hav af servere i Tyskland og UK hvor der altid er spillere på.
Source er faktisk et temmelig krævende spil mht. hardware hvis det skal være pænt at se på. Jeg tester altid gfx kort i Source, kan et gfx trække Source, kan det trække alle spil....groft sagt.
Til Juice, fik du klø siden du kun gav det en halv time?
PimpF.
Så du mener Source er krævende. Spil som BF2 og Fear og alle dem der er da meget mere krævende. Hvis du tænker på HDR så er Source krævende.
Men mit 6600GT kan sagtens trække Source med alt på high (bortset fra HDR)
Og stadig få over 50 fps. Og 6600GT har jo lidt svært ved at trække andre spil, det er jo snart et low-end kort.
Det skal også lige siges at Source faktisk trækker meget på CPU'en, i forhold til andre spil.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by PimpF
Jeg har stemt på Source.
Jeg mener ikke at hitboxen i Source er "større" end i 1.6 som mange siger. Tror bare det er en ringe undskyldning for ikke at spille det
![]()
Til Juice, fik du klø siden du kun gav det en halv time?
Nej jeg fik ikke klø, har faktisk altid en ret pæn score når jeg spiller source, hvilket også får mig til at tænke over større hitboxes. Synes det helt ufatteligt nemt at ramme skalde i det spil.
Til MvK:
Når jeg tester et gfx, så skal det kunne trække Source med 4xAA og 16xAF i 1280x1024 MED MIN. 100 fps konstant. At ligge med 50 fps i Source kan jeg ikke bruge til noget.
Juice, jeg kan seriøst ikke mærke eller se at hitboxen skulle være større i Source end i 1.6. Jeg laver lige så mange ( ca ) HS i begge spil.
QuoteOriginally posted by PimpF
Juice, jeg kan seriøst ikke mærke eller se at hitboxen skulle være større i Source end i 1.6. Jeg laver lige så mange ( ca ) HS i begge spil.
Sådan er vi jo så forskellige
CS Source :hb:
QuoteDisplay MoreOriginally posted by JuiCe
JA!
Hehe hint hint, den måde de går/løber rundt i source ser rimelig latterligt ud
Har begge spil, og glædede mig vildt til source lige indtil jeg havde spillet det i 30min. Så røg jeg tilbage til 1.6
Spiller dog stadig source engang imellem men ikke så meget.
Enig. Jeg glædede mig til det, og syntes at det så fedt ud og alt det der - men da jeg så kom igang med det, ja så var det simpelthen for ringe
Jeg syntes det er fair at sige at Source er latterligt med den ene begrundelse at det ser lamt ud når man løber