Indlæg af K.Hvoldal

    Hey! Jeg har en computer inkl. skærm tilsalg! Jeg har med vilje ikke sat en pris på den, så I må bare byde på den! Computeren står i Skive, Midtjylland.


    • Kabinet: High Tower, sort
    • Bundkort: Gigabyte bundkort
    • TV Tuner Kort: Antenne Ind & Ud-gang
    • Strømforsyning: OCZ 600W
    • Processor: AMD Athlon XP 3200+ (ThermalTake køler)
    • Ram: 512mb Crosshair aim (Revoltec kølere)
    • Grafikkort: ATI Radeon 9600 Series, 128 MB,(Zalman kølere)
    • Harddisk: Western Digital 160 GB SATA
    Western Digital 37 GB SATA
    • Drev: Sony DVD RW
    Floppy Disk A
    • Lydkort: Realtek AC’97 Audio Onboard
    • Skærm: 17" Compaq MV740 (Har sort rids ved on/off knappen)

    Hey!


    Jeg har lige været inde og game lidt CS og blev endnu en gang irriteret over at min lyd tit bliver forsinket i højre højttaler, når jeg spiller.. Det sker hvis jeg;
    går ud i windows imens CS er åbent
    ofte hvis jeg ændre nogle konfigurationer
    eller nogle gange så sker det bare pludselig?


    Det sker KUN at det er højre højttaler der bliver forsinket med ca. ½ sek., aldrig omvendt!


    Nogen der kender fejlen og måske hvordan jeg kan rette op på den?


    Jeg havde en ide om at man måske kunne skrive noget i konsollen, imens man spiller, der får lyden til at blive synkroniseret?

    Hmm æv :( Det kunne ellers være fedt, for jeg skal begynde på gym til næste år, der skal jeg gerne have nogle programmer, men vi får også nogle få:)

    Hey!


    Nu sidder jeg her med mit yndlingsfag matematik og har fået en matematik aflevering.. Min storebror har givet mig et program som hedder "Graphica" som kan bruges til at lave koordinatsystemer i:)


    Jeg ville så lige høre jer "old-students" og alle jer andre studenter om I kender nogle gode matematik programmer og evt. hvor jeg kan hente dem henne?:)

    Hehe! Jeg har virkelig heller ikke lavet andet end at sidde ivrigt og vente på der blev postet noget nyt inde på tweak.dk! Faktisk så er min dag i dag KUN gået med lidt:
    Heroes Of Might And Magic 3
    CS
    Og endelig!: TWEAK.DK!:D

    Ehmm.. Ja tak, men der findes da millioner andre bedre måder at gøre det på?


    Kan da huske da jeg lavede website, indsatte jeg bare et stykke code der egentlig lavede min email addresse om til en kode, så mail robotter ikke kunne bruge den:)


    Gik lige hurtigt ind på http://www.html.dk og søgte, så hvis du har tid og har lyst til at lave det om, er jeg sikker på der er noget du kan bruge herinde:


    http://search.freefind.com/fin…mail&mode=Match+ALL+words

    Jeg er godt nok ikke den store webdesigner, men jeg synes det ligner noget fra clantemplates.com..
    Når jeg siger det er ikke ment som noget negativt, men jeg synes mere det ligner et template, man bare lige googler på nette..


    En anden ting: Under "Kontakt" står der


    Quote

    "NOSPAM" skal fjernes fra email adressen inden brug.



    E-mail adresse: Mr.rednaxela@NOSPAMgmail.com


    Hvorfor har du skrevet det i din email?

    Argh :)) Det minder mig om at jeg stadig sidder med en matematik fs10 opgave som jeg kun lige er startet med + en fysik undervisning omkring fedt!


    *Rolig nu! Træk vejret ind og ud! Ja sådan! MUST GAME CS!:D* Hehe, ja min tid bliver virkelig brugt fornuftigt.. :crazyeyes:

    PHPBB Deres forum er dejlig let og installationen er NÆSTEN idiot sikkert da det er en flash-movie;)


    *Minder mig om det utallige gange jeg har lavet en website, som ikke blev til noget :))*