CS 1.6 vs CS.S

• Counter Strike 1.6 af den simple grund at Source ikke egner sig jeg competitive gaming... Gameplayed nærmer sig jo ikke det fra 1.6!

ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

BenQ 27" LED GW2760HM

• Får det indtryk at du kun spiller spil for at sidde og se hvor flot det er? Giver jo heller ingen mening at spille med AA og etc. V-sync on i cs.

BenQ 27" LED GW2760HM

Originally posted by Happy^
    Helt klart CS 1.6

Source har de prøvet at lave alt for realistisk og alt for pænt - det holder bare ikke.

Helt enig, og der er også et ord der hedder "Gameplay" og ikke kun "GRAFIK! GRAFIK! GRAFIK!".

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Originally posted by RasmusS
    Counter Strike 1.6 af den simple grund at Source ikke egner sig jeg competitive gaming... Gameplayed nærmer sig jo ikke det fra 1.6!

Hvorfor skulle man ikke kunne spille competetive gaming i Source. Der findes heldigvis rigtig mange CS:S leagues all over the world.
    Jeg kan godt se at der i Source er nogle tilfældigheder og fysiske regler der spiller en rolle, men det kan sagtens games "competetive" og på seriøst niveau.
    Har absolut intet imod CS 1.6, men det er gammelt, og Source begynder jo at tage fuldstændig over.

Alt det med hitboxes i Source er bare noget pis man lukker ud, fordi man ikke lige har andet. Og selvom sandheden skulle være, at man i Source, nemmere laver headshot, kan det være ligemeget, idet oddsne stadig er de samme for hver spiller.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Rettet en gang, sidst af MvK ().

Originally posted by MvK

Hvorfor skulle man ikke kunne spille competetive gaming i Source. Der findes heldigvis rigtig mange CS:S leagues all over the world.
    Jeg kan godt se at der i Source er nogle tilfældigheder og fysiske regler der spiller en rolle, men det kan sagtens games "competetive" og på seriøst niveau.
    Har absolut intet imod CS 1.6, men det er gammelt, og Source begynder jo at tage fuldstændig over.

Alt det med hitboxes i Source er bare noget pis man lukker ud, fordi man ikke lige har andet. Og selvom sandheden skulle være, at man i Source, nemmere laver headshot, kan det være ligemeget, idet oddsne stadig er de samme for hver spiller.

WORD!

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• helt klart 1.6 spiller selv cz men har da kigget lidt på 1.6 og dt ser da ok ud i forhold til source syntes det er for "god" grafik det bliver uregelistisk syntes jeg...!

System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

• Jeg stemte på source da det helt klart er det bedste. Bedre lyde og det hele.
    Det med at gameplayed stinker i source, hvad mener i helt bestemt der? Det går da ud på det samme. så kan ikke lige se hvad i mener der.

| AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

Originally posted by Fragman
    ja men source blive rikke rigtigt spillet af så mange...og online multiplayerspil er ligesom ikke sjove hvis man ikke kender andre der spiller det......og der er nu ikke stor forskel på 1.6 og source som folk gerne vil have det til at være....

Well, så ringe grafik mente jeg nu heller ikke nvidia havde som std, lidt LOD+ bruger de, men ikke så voldsomt, bør være markant forskel...

Originally posted by RasmusS

Får det indtryk at du kun spiller spil for at sidde og se hvor flot det er? Giver jo heller ingen mening at spille med AA og etc. V-sync on i cs.

Har du helt ret i...

Jeg spiller ca. 0 timer om ugen når det ikke er ferie, og jeg ikke er til lan...
    Så når jeg endelig skal spille, f.eks i en ferie, eller til lan, så skal det være pænt at se på, da jeg alligevel ikke kan holde "træningen" i spil som CS..

EDIT:
    V-sync bruger jeg ikke, og kommer jeg ikke til...

• Stemte 1.6, fordi ideen bag det er mere underholdene end CS: Sovs imo. Har aldrig oplevet en gå rigtig amok i Source som i 1.6.

Source kræver faktisk meget, mere end hvad mange folk tror. Jeg kan heller ikke bruge 50 fps til noget. Skal se ordentligt ud når man gamer ;)

• 1.6
    Gameplayet er bedre i 1.6 hvis du sprøger mig. Og som Juice siger synes jeg også hitboxen er størrer i Source.

Og hvor mange prof. claner spiller Source? :$

Originally posted by AnDeN_DK
    1.6
    Gameplayet er bedre i 1.6 hvis du sprøger mig. Og som Juice siger synes jeg også hitboxen er størrer i Source.

Og hvor mange prof. claner spiller Source? :$

Ikke så mange som 1.6, men faktisk en hel del.

216.52.148.5:27015 - NuclearFallout:Hellfire CS:S DM 100 Tick
    En af de servere hvor pro'erne "hænger ud" ret ofte.
    Kan da se der er messia[H] fra ForbiddeN derinde nu, han er professionel.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Originally posted by MvK

Nej det kan ikke spilles, grundet den store mængde fejl der er i spillet. Tror du ikke folk ville spille spillet hvis det virkelig var bedre...

Og det jeg gjorde i min comment var at citerer kendte spilleres comments omkring source, det er mindre godt!

BenQ 27" LED GW2760HM

• Jeg spillede en overgang kun source netop pga den flottere grafik, men har det sidste stykke tid kun gamet 1.6..........

Ting jeg savner i source er de samme muligheder for og kunne skyde gennem døre og vægge, soom man jo kan i 1.6, synes ikke det er muligt i source, har ihvertfald prøvet flere gange hvor det ikke lykkedes, tror os det faktsk kan være en af grundene til det ik blir brugt til store turneringer rundt omkring

Originally posted by X-Man
    Jeg spillede en overgang kun source netop pga den flottere grafik, men har det sidste stykke tid kun gamet 1.6..........

Ting jeg savner i source er de samme muligheder for og kunne skyde gennem døre og vægge, soom man jo kan i 1.6, synes ikke det er muligt i source, har ihvertfald prøvet flere gange hvor det ikke lykkedes, tror os det faktsk kan være en af grundene til det ik blir brugt til store turneringer rundt omkring

det er da muligt at skyde igennem de ting der giver mindst modstand... fx. træ, tyndt metal etc. Tror at jeg skal have lavet den klassiske test med ventilations skakten i assault. i 1.6 kan man skyde igennem og ramme dem indeni.

well.... selv vakler jeg lidt mellem 1.6 og CS:S om hvad der er bedst.

1.6 har bl.a fordelen med at en kugle sagtens kan gå igennem et mellemtykt lag cement eller beton

Source har så mange fordele over det "gamle" CS fx. at man kan bruge spillets fysikmotor over for fjenderne. plus at jeg synes bedre om flashbang effekten (ikke kun en hvid skærm)

den stigende mængde headshots kan nok forklares med den bedre detaljegrad, såman har nemmer ved at sigte hurtigt og ramme. Samtidig synes jeg at musestyringen er en anelse mere flydende i Source

jeg valgte så source oppe i pollen, da det er en smule sjovere at spille end 1.6 IMO, da jeg synes der er lidt mere udfordring i det...

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200