Der skulle komme en expansion pack til hl 2 d. 24/4 i usa og 28/4 i resten af verden.
Om det er sladder eller hvad, ved Jeg ikke, men det var fremme for 1 md. eller 2 siden.
HL3. Kommer det nogensinde?
-
-
Tiden er slet ikke moden til et Half Life 3...
Half Life 2 er et meget tungt spil, selv til dags dato, og det er også blandt kredse som tweak.dk, de vil jo ikke lave et spil som ikke sælger, da folk ikke kan trække det, men heller ikke gå på kompromis med den enorme innovation som HL serien har bragt gang på gang..
Tror de venter helt til 2008 2009 tidligst... - UT2k7 vil helt sikkert være noget som alle eyecandy-addicts vil kunne li'.... (rygterne lyder at selv QUAD 7900GTX har svært ved at køre det)
-
Originally posted by M.Beier
Tiden er slet ikke moden til et Half Life 3...
Half Life 2 er et meget tungt spil, selv til dags dato, og det er også blandt kredse som tweak.dk, de vil jo ikke lave et spil som ikke sælger, da folk ikke kan trække det, men heller ikke gå på kompromis med den enorme innovation som HL serien har bragt gang på gang..
Tror de venter helt til 2008 2009 tidligst... - UT2k7 vil helt sikkert være noget som alle eyecandy-addicts vil kunne li'.... (rygterne lyder at selv QUAD 7900GTX har svært ved at køre det)
Tror du har ret.. Men det var jo også det de nye konsoller skulle kunne hjælpe med..
Til topic: Bliver nice med de små exp, bare de ikke bliver for dyre.. og ja, lang tid til 3'eren..
//Out - EcoPa
-
Originally posted by AlexKrycek
Som så mange gange før (Læs evt Tomb Raider) har man brugt den samme historie om og om igen - dog lettere modificeret. Endte med at man fik et ualmindeligt ringe spil til sidst - det hele er set igen, igen og igen.
Så mener såmænd bare at man burde holde mens legen var god - ikke andet.
ehm... du svarede jo stadig ikke på mit spørgsmål
Du syns historien er ringe? ...
Prøv evt. at se den meget omdiskuterede og populære film "1984" ... et 100%'s kontrol samfund, også kaldt big brother samfundet. hl2 mindre faktisk meget om det, at der så er monstre osv. det er jo bare lidt krydderi til os actionhungrende gamere. :)....
du syns stadig historien er ringe ? ... måske skulle du se lidt dybere på meningen omkring historien i 2'ern. I stedet for bare at sætte dig ned med armene over kors og så bare sige "ad, det ka jeg ik li"....
-
Originally posted by FlexQ
ehm... du svarede jo stadig ikke på mit spørgsmål
Du syns historien er ringe? ...
Prøv evt. at se den meget omdiskuterede og populære film "1984" ... et 100%'s kontrol samfund, også kaldt big brother samfundet. hl2 mindre faktisk meget om det, at der så er monstre osv. det er jo bare lidt krydderi til os actionhungrende gamere. :)....
du syns stadig historien er ringe ? ... måske skulle du se lidt dybere på meningen omkring historien i 2'ern. I stedet for bare at sætte dig ned med armene over kors og så bare sige "ad, det ka jeg ik li"....
Gir FlexQ ret.. Der er ingen ligheder mellem HL1 og 2..!!! ihvertfald ingen store..!!!
Sååå....
//Out - EcoPa
-
er da 100% på at der kommer en 3'er.. og sikkert også en 4'er.. De blir da ved med at lave det, til der ikke er penge at hente mere.
Jeg er meget sikker på mange folk ville købe hl3 når det kommer
-
Originally posted by Schultz
er da 100% på at der kommer en 3'er.. og sikkert også en 4'er.. De blir da ved med at lave det, til der ikke er penge at hente mere.Jeg er meget sikker på mange folk ville købe hl3 når det kommer
Tvivler jeg sq på... Når de synes det er ved at gå dødt og de har kørt den for længe så laver de nok en ny serie... Tvivler på at de kører den så langt ud som EA games gør med mange af deres spil...
-
Hvi handlingerne bliver ved med at være gode, køber Jeg da gerne 3-4-5 osv osv.
-
Originally posted by Razorblade
Hvi handlingerne bliver ved med at være gode, køber Jeg da gerne 3-4-5 osv osv.Yup.. Så længe der ikke går sims i det så køber jeg det sq også
Det er også fedt at det ikke er den samme historie i HL2 og HL1... Ligesom man ser i så mange andre spil, samme historie bare et andet sted så er det pga de har gemt den ting eller destrueret den men der alligevel er en der fandt det eller sådan noget lamt..
-
Originally posted by AlexKrycek
Som så mange gange før (Læs evt Tomb Raider) har man brugt den samme historie om og om igen - dog lettere modificeret. Endte med at man fik et ualmindeligt ringe spil til sidst - det hele er set igen, igen og igen.Så mener såmænd bare at man burde holde mens legen var god - ikke andet.
Det hele er set igen og igen?! Begge spil var jo revolutionerende! Half-Life 1 for grafikken og den, på daværende tidspunkt, fantastiske AI og Half-Life 2 for bl.a. grafikken og fysikmotoren.
-
kan huske at de skrev et sted at HL bliver en triologi
-
Originally posted by EcoPa
Gir FlexQ ret.. Der er ingen ligheder mellem HL1 og 2..!!! ihvertfald ingen store..!!!Sååå....
//Out - EcoPa
LOL.... Det der mener du bare ikke
[Blocked Image: http://img231.imageshack.us/img231/6006/sugarwarez0853dp.gif]
-
Nu vi snakker om, om det kommer så kommer jeg virkelig til at tænke på hvor nice det ville være med et Diablo 3. Altså med god grafik og samme koncept.
Det ville da være for fedt. -
Originally posted by Aagaard1000
Nu vi snakker om, om det kommer så kommer jeg virkelig til at tænke på hvor nice det ville være med et Diablo 3. Altså med god grafik og samme koncept.
Det ville da være for fedt.
Host... Wow med en anden historie...? Fedt -
Originally posted by KarGa
Host... Wow med en anden historie...? FedtHvorfor blande Wow ind i det ? ... Han skrev GOD grafik
... Host ... Wow sutter kogle ...
-
Hehe tænkte nu ikk så meget på grafik som sådan
Men nu du hopper ind på emnet
Grafikken i wow er jo særpræget og eneståede på den måde, at hele lortet er håndtegnet... Altså det er ikke en eller anden latterlig vektor beregning, der lige tegner alting for en
-
Hehe tænkte nu ikk så meget på grafik som sådanMen nu du hopper ind på emnet
heh ... i know. Gør Wow-spillere sjovt nok ikke
QuoteOriginally posted by KarGa
Grafikken i wow er jo særpræget og eneståede på den måde, at hele lortet er håndtegnet... Altså det er ikke en eller anden latterlig vektor beregning, der lige tegner alting for enJa wauu ...
Anders And er var 100% håndtegnet i 1930´erne, men derfor syntes jeg nu stadig et Final Fantasy er pænere og se på ...
... som alt her i livet, så er det vel resultatet der tæller ...
-
Man ska nok ha været engageret i warcraft historien og været fan af den serie af spil, for at kunne lide world of warcraft
Grafikken i wow har en særlig udstråling og jeg synes personligt den er laaangt flottere end f.eks. Half-life 2 grafikken
Dertil ska det også siges at jeg holder mere af de gamle anders and tegnefilm end f.eks. Lilo & Stitch
-
Man ska nok ha været engageret i warcraft historien og været fan af den serie af spil, for at kunne lide world of warcraftGrafikken i wow har en særlig udstråling og jeg synes personligt den er laaangt flottere end f.eks. Half-life 2 grafikken
Dertil ska det også siges at jeg holder mere af de gamle anders and tegnefilm end f.eks. Lilo & Stitch
Tror bare man skal have generelt mere fritid for at kunne få sig til at bruge så mange timer om dagen på et spil
Aj, fra hvad jeg hører fra folk så er WoW jo fedt nok, jeg har dog ikke selv lyst til at begynde på det, er bange for at blive afhængig af det
-
Originally posted by GrillRotten
LOL.... Det der mener du bare ikke
[Blocked Image: http://img231.imageshack.us/img231/6006/sugarwarez0853dp.gif]
Jo det gør jeg rent fakkatal!
Self er personerne de samme, men det er da slet ikke det samme handlingsforløb, man kan mærke at de ikke bare koger ben i gammel suppe er hvad det så end hedder..
Du må meget gerne give mig nogle lighedspunkter.. det ville jeg blive glad ved, så jeg kan se om du har en grund til at latterliggøre mig såen..
//Out - EcoPa