Jeg vil bare lige høre om nogen af jer ved om der kommer et HL3?
Det ville være virkelig fedt og jeg syntes jeg mangler svar på en masse ting fra HL2.
HL3. Kommer det nogensinde?
-
-
du skulle da meget gerne være igang med det men hvornår det kommer
ingen anelse
-
Det tror jeg skam nok der skal komme
-
Jeg tror også det kommer, det er vel bare et spørgsmål om tid. HL-Serien er jo en kæmpe sucess. Så hvorfor ikke fortsætte på den måde?
Selvom CS 1.6 er fedest!
-
Jeg tror det kommer de andre spil har jo været med til at sætte standareden så hvorfor skulle de ikke gøre det igen med en HL3.
-
Originally posted by Aagaard1000
Jeg vil bare lige høre om nogen af jer ved om der kommer et HL3?
Det ville være virkelig fedt og jeg syntes jeg mangler svar på en masse ting fra HL2.
Husk nu at der snart vil komme en hl2 episode 1... Og kort efter skulle der komme en episode 2.... -
hvad er HL ?????????????????
-
Originally posted by Howa
hvad er HL ?????????????????
Half Life -
Originally posted by HuleFanden
Half LifeDet spurgte han bare ik om!!!!!!!!
-
ok men det gør der kun hvis grafiken bliver bedre så kommer der en og jeg troede HL var HALO
-
Originally posted by Nice2u
Husk nu at der snart vil komme en hl2 episode 1... Og kort efter skulle der komme en episode 2....Jeps. Screenshots her , interview omkring "Episode 1" her & bekræftigelse omkring "Episode 2" her
EDIT: Howa - tror ikke det er tilladt at have så mange smilies i sin signatur
Hvis det ovehovedet er tilladt at have smilies der.
-
Kommer vel samme med Duke Nukem Forever - aldrig ?!
Du er der lavet så meget over HL - de kan vel ikke blive ved? For seriøst - så godt holder HL nu heller ikke i længden.
-
Der kommer HL2 Episode 1 og 2 snart...
Men HL3 skulle de være igang med... Dog kommer det nok først om 3-5 år...
-
Originally posted by AlexKrycek
Kommer vel samme med Duke Nukem Forever - aldrig ?!Du er der lavet så meget over HL - de kan vel ikke blive ved? For seriøst - så godt holder HL nu heller ikke i længden.
Tja... de har lavet 2 spil.. du får det til at lyde som om de har lavet 10
Synes sq det er det fedeste fps spil nogensinde lavet... og historien i det holder også 200%
-
Originally posted by købkøb
Der kommer HL2 Episode 1 og 2 snart...Men HL3 skulle de være igang med... Dog kommer det nok først om 3-5 år...
Hvor snart? -
Originally posted by Aagaard1000
Hvor snart?Har ikke hørt noget om det i et stykke tid... Men giv det nu lige en chance
Det er jo et gennemarbejdet spil.. Ikke et EA games vel
Men her er et interview som er forholdsvis nyt...
-
Tror da helt sikkert de laver en nummer 3.
Glæder mig
-
Originally posted by AlexKrycek
Kommer vel samme med Duke Nukem Forever - aldrig ?!Du er der lavet så meget over HL - de kan vel ikke blive ved? For seriøst - så godt holder HL nu heller ikke i længden.
Helt præcist, hvad ved det spil kan du ikke lide? ...
Kom med nogle velargumenterede facts om hvor det spil bare ikke på nogen måder holder.
-
Originally posted by FlexQ
Helt præcist, hvad ved det spil kan du ikke lide? ...
Kom med nogle velargumenterede facts om hvor det spil bare ikke på nogen måder holder.
Som så mange gange før (Læs evt Tomb Raider) har man brugt den samme historie om og om igen - dog lettere modificeret. Endte med at man fik et ualmindeligt ringe spil til sidst - det hele er set igen, igen og igen.
Så mener såmænd bare at man burde holde mens legen var god - ikke andet.
-
Half-Life 3 kommer højest sandsynligt når Valve ikke kan opgradere Source-motoren længere.